luni, 2 iulie 2012

Care este orasul preferat din Romania ?




Chinezu lanseaza o intrebare buna : care este orasul preferat din Romania ? 
 
O sa incerc sa o adaptez putin in felul meu aceasta provocare. Fiecare, am mers prin cateva orase din tara asta, le-am acordat, in timpul vizitelor, o atentie mai mare sau nu tocmai corespunzatoare. Incercand sa ne reevaluam parerile si sa facem impreuna o clasificare, va invit sa participati citind postarea lui Cristi China Birta accesand linkul de mai sus.

Daca e vorba de mandrie locala, zic Focsani : orasul in care m-am nascut si locuiesc astazi.
La categoria in inima mea este Constanta - orasul studentiei mele si al unor ani minunati. 
In sectiunea unde visez sa locuiesc nominalizez Amsterdam.

Pentru a ne cunoaste mai bine preferintele, va invit sa raspundeti la provocarea aceasta spunandu-ne : 
1. unde locuiti in acest moment ? 
2. care-i orasul preferat din cele vizitate ?
3. unde va doriti sa locuiti - orasul de vis ?

4 comentarii:

  1. nicaieri nu-i mai bine decat ca acasa. botosani

    RăspundețiȘtergere
  2. @Marius : salut, in primul rand si felicitari pentru pasiunea si frecventa buna cu care scri despre fotbal pe blogul tau. iti urmaresc blogul de multisor fiind abinat prin Google Reader, e cale usoara si lejera de a urmari alte bloguri pe care ti-o recomand ;)din raspunsul tau, inteleg, ca "nicaieri nu-i mai bine ca acasa" ! dar .. cum ramane cu celelalte 2 raspunsuri : 2. care-i orasul preferat din cele vizitate ?3. unde va doriti sa locuiti - orasul de vis ?ideea e sa apreciem si locurile vazute ori sa incercam sa mergem cu gandul catre un oras din afara Romaniei care ne fascineaza :)deci, ce raspunzi la restul intrebarilor ?

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Zalau2. Cluj3. Helsinki *ador orasele din nordul europei

    RăspundețiȘtergere
  4. Helsinki nu e printre prioritatile mele nordice, daca ar fi sa ma indrept incolo. m-as gandi, mai degraba, la Coppenhaga, Stockholm sau Oslo.Salut, Zoli si multam de raspunsurile tale :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)