vineri, 22 octombrie 2010

BACHUS Blog Meet 2010 Vrancea !





Nu am uitat ca a(u) trecut : 1an ... 2 ani ... iar acum o saptamana - vinerea trecuta pe 15 octombrie - am ajuns la 3 ani de cand am intrat in captivantul spatiu al blogosferei. Cu acest prilej, am inserat un widget (in dreapta) care permite afisarea a 10 articole cu traffic mai mare scrise de mine intre 2007-2010.

O aniversare pe care nu am insistat, considerand ca trebuie sa ma preocupe lucruri mai importante decat acest aspect. De exemplu, ma preocupa, mai degraba interactiunea din on-line, cum putem sa ne imbunatatim stilul si calitatea postarilor. Ori, sa gasim, lucruri ce de apropie si sa ne dovedim forta grupului. Ma refer, indeosebi, la colegii din blogosfera vranceana...
Ca atare, m-ar interesa, pentru zilele acestea, ce parere au colegii mei din Vrancea, despre o intalnire - o Ieseala - prilejuita de Sarbatorea Viei si Vinului din judetul Vrancea.

De aceea, va propun, sub titulatura "BACHUS blog MEET" sa ne intalnim, de exemplu Duminica aceasta, pe la pranz, undeva si sa socializam, sa ne cunoastem alti colegi mai noi, sa ne aducem aminte de precedentele intalniri si sa le stabilim pe urmatoarele...
Totul, la un pahar de vorba alaturi de un suc de struguri (must, tulburel sau vin), sub ocrotirea zeului Bachus undeva retras de fumul gros al prajelilor si tiganismelor vandabile. Putem da o tura pe la creatiile mesterilor populari din Vrancea, gasim standurile cu branzeturi, ulcele si ilice, dupa care le prezentam si pe blog, ca sa vada si altii :)

Ce ziceti, ne bagam ?

UPDATE - am convenit cu majoritatea colegilor sa ne intalnim Duminica - in fata Muzeului de Istorie - la ora 12,00. Acolo e mai lejer traficul si ne putem gasi usor, dupa care vom merge catre Bachus. Daca aveti si alte propuneri, am ridicat moderarea comentariilor cu aceasta ocazie, pentru a interactiona mai usor. Iata confirmarile :

La cererea intregii blogosfere din Vrancea, ajunge Catalin fara catuse dupa cum a fost conditionat de MiroLara la ultima ei postare, care se va alege cu o inghetata in luna lui Brumarel :))
In cazul asta, pentru a avea companie, plusez si eu cu o inghetata pentru The Dreamer, pe care o asteptam cu drag.

De asemenea, ajunge Iulia - mandruta rumena in obrajiori din ultima poza, cunoscuta drept  "gurmanda carcotasa" ce are multe bunatatiuri la standul ei, cu produse naturale de la Soveja.

Vine si Sandrina-Ramona, care s-a reintors in Focsani si ne va delecta cu povestioarele ei pline de har, ce vor da o nota aparte coferelor de must si vin ce le vom sacrifica in cinstea zeului Bachus :)

Adrian, un amic de nadejde de-al meu, va juca rolul menestrelului. Am asteptari mari de la el, atat duminica, cat si dupa Ieseala noastra, cu o proxima postare pe blogul lui ce se lasa asteptata cam de multisor ;)
Tudor ajunge chiar daca spre seara are un program, ceea ce astept si de la Dan Stefan, de la care nu am reusit sa smulg o confirmare inca.
Vinul de la festival, trebuie analizat de un expert in domeniu, Alibus, ce are insa o problema de sanatate la genunchi, speram sa faca un efort pentru noi. Dan Brasov are un drum la Bucale si e posibil sa ajunga. De asemenea, asteptam confirmari de la Valentin, Ionut si Cristian.

Valentina si Ioana nu s-au decis inca, deoarece au de invatat.

Nu vreau sa fi uitat pe cineva dar, ca principiu, toata lumea este invitata. Fiecare dintre voi, poate completa lista cu colegi sau prieteni din blogosfera, ori chiar din grupul vostru de amici, cu care puteti veni, chiar daca nu au un blog, cont de Twitter sau FaceBook.
Am facut un efort in ultimile 2 zile, cu aceast articol, invitatiile si comentariile pe  blogurile unora dintre voi, vazand ca exista dorinta de a ne intalni. Avem o buna oportunitate de a ne aduna si a ne cunoaste alti colegi si prieteni din blogosfera vranceana, ce nu au reusit sa ajunga la primele noastre intalniri. De aceea, m-as bucura ca intalnirea noastra sa fie onorata de cat mai multi dintre voi, fie ca ati confirmat sau nu.

Inchei cu traditionalul meu mesaj de...o zi haioasa, zambete si soare ;) 
Poate va prind ca va luati de strugurele meu din poza :))
 

37 de comentarii:

  1. Eu sunt in oras si pentru duminica am in program doar distractie, veselie, mici, friptura, bere. Astept sa se stabileasca un loc si o ora de intalnire si ma infatisez. Cu cat mai tarziu cu atat riscul de a fi mai euforic e mai ridicat. :)p.s. prefer mai pe la pranz ca seara e destul de aglomerat si ... trebuie sa las loc si pentru o masa cu nasii

    RăspundețiȘtergere
  2. exact asta am propus si eu, Tudor. pe la pranz, sa zicem intre 12 si 14... cred ca e ok pentru toata lumea, pentru ca, spre seara, fiecare si-a facut deja un program.poate vine in pripa propunerea mea dar am vazut si la alti colegi ca vor sa ne intalnim. de aceea m-am incumetat sa postez eu anuntul...nu stiu cum luam legatura dar, stiu ca Iulia Oancea are un stand unde va fi prezenta, ma gandeam sa trecem pe la ea. si de acolo vedem noi.poate ca va trebui ca fiecare sa mai vb cu altii, fie pe blog, pe mess sau FaceBook, sa afle. am vazut ca si Catalin Arghire ori Sandrina Ramona vor sa ne intalnim, asa ca ramane sa gasim doar LOCUL SI ORA...

    RăspundețiȘtergere
  3. prezent! johnson mangu :))(unicul si inegalabilul) p.s: sa mi dati un buzz cand veniti sa stiu sa cobor in scara la festival :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :( tocmai venii de la festival. Am cautat-o pe Iulia de mi-au sarit ochii din cap.... incerc si maine ... poate poate

    RăspundețiȘtergere
  5. gata, gata...pe mine puteti conta! sunt cu voi !ca sa nu mai spun ca eu am gasit-o pe Iulia si am si vorbit cu ea. the dreamer, sa nu mai razi de politisti, vezi ce-nseamna sa stii sa faci munca de investigatie ???!!! mirolara, daca vii, ceea ce as vrea, dau inghetata! pe cuvant !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catalin : pai ce facem aici, vb aia "ori bem must, ori nu mai bem" :))daca e vorba sa "mituim" fetele cu inghetata, nu-i bai, ca dau si eu una atunci. cum Laura are una, ramane sa o conving pe The Dreamer :)@Anonim : in fapt pretenarul meu Adi Mangu aka "Schitze din viatza".Logheaza-te si tu pe blogger, ca sa te stie lumea. sper ca nu vrei si tu inghetata :))@ALL : dragilor, cum ramane cu ZIUA si ORA ? dupa ce am reusit sa vorbesc cu Ioana si Valentina, am convenit ca e ok ziua de DUMINICA la ORA 12. ca loc de intalnire, m-am gandit ca e mai potrivit Muzeul de Istorie, deoarece ne putem gasi mai usor. Iar, de acolo, ne putem indrepta catre festival cu totii.Ce ziceti, ii ghini asa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu maine nu sunt online, asa ca voi lua de buna decizia pe care o voi gasi aici maine seara :)pentru mine e ok, la 12.00, in fata statuii lui Stefan cel Mare si Blogger

    RăspundețiȘtergere
  8. Vin si eu maine la 12! Si da, m-am intalnit cu capcaunul! Sa stiti ca e muuult mai serios in realitate :D Dar tot simpatic! @The dreamer- Eu am stat acolo intre 16.30 si 20.00, cam asa. Astazi voi merge tot dupa-amiaza, cateva ore ::)

    RăspundețiȘtergere
  9. eram sub coverTURA. eu nu vreau inghetaturi,ci vin fiert.

    RăspundețiȘtergere
  10. voi face un UPDATE la articol, cu deciziile luate, incat sa fie clar unde ne vedem si la ce ora. ma bucur ca ne-am adunat destui, pana acum. daca mai puteti lua legatura cu alti colegi din VN, anuntati-i in caz ca nu au luat cunostinta. desi, in cazul acesta, nu se fac invitatii nominale, toata lumea e invitata :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dane, eu trebuie sa ajung duminica la Bucuresti, insa nu stiu ora la care plec. Mi-ar face o deosebita placere sa ne vedem la Focsani, iar daca voi putea ajunge la ora 12 o voi face. Locul il stabiliti voi. Eu va voi gasi si in gaura de sarpe:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Am emoţii! De abia aştept să vă întâlnesc :). La mine e prima astfel de întâlnire şi e prima oară când o să îmi văd frumoşii blogosferei vrâncene! Iupiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  13. fain widgetul. l-am incercat si eu. ciudat. imi imaginam altfel topul accesarilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Laura : nu cred ca tine cont neaparat de comentariile facute, ci de accesari (widgetul).

    RăspundețiȘtergere
  15. Vesti proaste! Eu voi mai intarzia probabil, pentru ca a aparut ceva neprevazut, dar fac tot posibilul sa vin. Dan, imi trimiti tu un mail cu numarul tau de telefon, te rog? Ca o sa termin intr-o ora, doua si ma gandesc ca poate va mai gasesc acolo. Stiu bine cum se lungesc discutiile :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ok, Iulia. iti trimit un mail si ne auzim la un telefon.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bachus Blogmeet peste 15 min si eu aflu abia acum? :o Vin, clar! Dar s-ar putea sa intarzii putin. Am sa te sun!

    RăspundețiȘtergere
  18. Se pare ca eu nu am ajuns, m-am trezit pe la ora 10 si am scris pana la vreo 19:00 dupa care am iesit si eu putin la festival...PS: nu mi-am scris toate temele:-s:))

    RăspundețiȘtergere
  19. PS2: The Dreamer e colega mea:>;))deci pe zi ce trece impulsionam pe tot mai multi sa-si faca blog. Iar in blogosfera vranceana va mai aparea cineva cat de curand:P

    RăspundețiȘtergere
  20. Vali, a iesit bine si ma bucur ca am reusit sa adun, in timp foarte scurt, atatia colegi in blogosfera vranceana. le multumesc si abia astept urmatoarea intalnire.pe TheDreamer, o asteptam si mi-ar fi placut sa o cunosc. imi place :) cum scrie...

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna dimineata :) pt MidSuMmEr NiGhT's DrEaM. cred ca s-a produs o confuzie in ceea ce priveste identitatea mea :">:">:"> :D da' nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  22. io banuiam ceva, da' zisei sa infirmi tu asta. apropos, cum sa te trec in lista, adicatelea, cum te striga :)) ca sa stiu cum iti zic si io ;)sper ca nu citesti, ce am scris azi :))

    RăspundețiȘtergere
  23. :D hm. ma mai gandesc daca-mi spun numele real. pana atunci "the dreamer" ;))

    RăspundețiȘtergere
  24. ete na, si asa nu ne aude nimeni aici :Dplus ca, in felul asta, sa zicem, suntem chit si te revansezi fata de noi ca nu ai ajuns, desi ai zis ca ne onorezi cu prezenta ta ;)asa mai merge ? :)

    RăspundețiȘtergere
  25. okydoky ;) mai ramane sa ne lamureasca Valy, ce a vrut sa spuna, nu ?poate e vorba de o alta colega, de-ai ei, care isi va face blog, in curand...

    RăspundețiȘtergere
  26. da am incurcat. Am o colega care are un blog cu acelasi nume si nu am mai verificat. Nu este una si aceeasi cu cea care urmeaza sa-si faca blog. Imi cer scuze pentru neintelegere:D:">

    RăspundețiȘtergere
  27. mdea, le cam incurci, in ultima vreme, domnisoara :Dio cred ca ti se trage de la faptul ca n-ai ajuns la BachusBlogMeet cu noi :P

    RăspundețiȘtergere
  28. @ MidSuMmEr NiGhT's DrEaM: las' ca suntem colege aici :">:"> P.S. sunt si putin cam "batranica" ;)) in comparatie cu a ta colega. Numa' bine !

    RăspundețiȘtergere
  29. pfiuuuiii...ce de-a comentarii de cand am trecut ultima data. :) nu mai stiu ce vroiam sa zic. :)) cred ca vroiam sa intaresc ideea. da, da midsummer, ti se trage de la faptul ca nu ai ajuns la blogmeet. :P

    RăspundețiȘtergere
  30. ce se intampla cu tine, Laura, te-ai emotionat :Dia vezi, ce vroiai sa zici :)

    RăspundețiȘtergere
  31. la 00.40 eram oleaca adormita, nu emotionata. da' am zis ce-am vrut sa zic. nu le-am incurcat.

    RăspundețiȘtergere
  32. da' ce facui, mr. patrick? iar restrictionezi chestiunile? nu ne lasi sa ne facem de cap pe-aici nici in ruptul capului!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. daca caprioarele cere, anulam moderarea :Dda, mi-e sa nu intre spamuri, am cativa dilimandrosi care scriu aceleasi aberatii, constant...odata, poate am sa si le prezint, printr-o captura (poza) ca de publicat nu o sa fuck asta. nu le dau eu satisfactia asta, plus ca-si promoveaza aberatia de sait/blog.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)