duminică, 3 octombrie 2010

Fun : Bancul zilei !

De azi incolo, vom incerca, cu precadere in week-end, cand bloggari si cititorii nostri au o binemeritata hodina dupa o saptamana incarcata, sa gasim bancurile bune, care merita a fi promovate.
Imi propun, sa gasim bancuri istete, inteligente, care sa bucure si mintea noastra. Poate pare cam indraznet dar, asta e si pentru ca, va marturisesc, nu prea imi plac bancurile (glumele, snoavele). Mai ales, cele banale, sau la care s-a mai ras si acum 1-2 sau 5 ani... 
Neavand pretentia ca voi aduce mereu tot ce e nou, in materie de bancuri (se va gasi mereu cineva sa spuna ca l-a mai auzit de nu stiu cate ori), fiecare blogger sau cititor poate propune si veni cu bancul lui favorit, in replica la ce postez eu.

Asadar, argumentatia fiind facuta, in privinta a ceea ce mi-am propus... Poftiti, boieri dumneavoastra, un banc subtil, preluat de pe un blog fain, recent premiat la RoBlogFest, pe care il citesc cu Google Reader-ul meu. O sa il preiau, civilizat, cu indicarea sursei, spre a ne bucura de el !

ATENTIE : nu trebuie sa (va) radeti, e suficient sa il intelegeti ;)

...Un om prinde într-o bună în undiţă Peştişorul de aur, care se oferă să-i îndeplinească trei dorinţe dacă îi dă drumul. Pescarul acceptă şi îşi spune prima dorinţă :
- Aş vrea să fiu foarte, foarte bogat.
- E în regulă, îi spune peştişorul, s-a rezolvat deja. Când pleci de aici, treci pe la bancă şi verifică, eşti putred de bogat.
- Perfect, zice omul. A doua dorinţă: aş vrea un castel pe un domeniu imens, cu heleştee pline de peşti, păduri în care să trăiască sălbăticiuni, şi mulţi, mulţi servitori.
- S-a rezolvat şi asta, o să vezi când ajungi acasă. Şi a treia?
- Păi, bogat sunt, castel am… Un titlu de nobleţe se poate?
- Sigur. Arhiduce e bine ?
- E foarte bine. Mulţumesc. Iar omul pleacă acasă şi constată cu bucurie că peştişorul îşi ţinuse cuvântul. A doua zi, este trezit foarte devreme de majordom :
- Treziţi-vă, prinţe, aţi spus că astăzi mergeţi la Sarajevo...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)