sâmbătă, 22 octombrie 2011

David GUETTA vs ARMIN van Buuren : Scandal la DJ MAG 2011 - "cel mai bun DJ din lume" !!



 Nu va suparati : cati dintre voi, cei care il infierati pe David Guetta si spuneti ca Armin van Buuren merita sa castige din nou, puteti sa demonstrati ca l-ati votat pe Armin la DJ MAG 2011 ?

Este o intrebare pe care am adresat-o, in aceste zile, multora dintre fanii lui Armin van Buuren. Pe majoritatea grupurilor de pe Facebook, discutiile sunt extrem de aprinse, in legatura cu rezultatul votului de Joi seara de la "Armada Night" ce a avut loc la Terminalul de Pasageri din Amsterdam.

Evident, rostul intrebarii mele nu-i priveste pe aceia dintre trancerii romani care l-au votat pe Armin van Buuren ! Ma refer, la aceia care critica, judeca, cum au votat fanii din intreaga lume (subliniez, au votat, nu dura mai mult de 2-3 minute) fara sa fi luat pozitie din timp. 
Ceea ce faceti unii dintre voi, este exact ca in politica : ne vaitam ca actualii guvernanti sunt ticalosi, dar absentam in numar mare de la vot !

Vorba lui Eddie "Fitz" Fitzgerald ( personajul interpretat genial de actorul Robbie Coltrane in serialul britanic "Cracker - Psihologia crimei" ) : Moral - what's the moral (1) ?? Va spun sincer (desi nu sunt amator al francezului David Guetta) : prefer un fan David Guetta care l-a votat pe acesta, decat unul al lui Armin care nu l-a votat pe olandez si blameaza rezultatul votului celorlalti

Ca sa nu avem vorbe, desi unii dintre voi deja stiti - eu pot demonstra, ca am votat, chiar daca am ales ordinea urmatoare si Armin van Buuren nu a primit locul 1. Dar, i-am adus voturi prin plasarea lui pe locul 2 in ultimii 2 ani : 
* DJ Mag 2011 : 1.Above and Beyond 2.Armin van Buuren 3.Paul van Dyk 4.Snatt & Vix 5.Super8 & Tab
* DJ Mag 2010 : 1.Above and Beyond 2.Armin van Buuren 3.Gareth Emery 4.Tiesto 5.ATB

Nu am nimic contra rotirii DJ-ilor, mai ales pentru aceia dintre noi care vrem si ca alti DJ sa ocupe locul 1. Dar, hai sa recunoastem : ce il opreste pe un Fan al unui DJ (indiferent care ar fi el) : David Guetta, Armin van Buuren, etc sa il aprecieze pe respectivul si sa il considere drept "cel mai bun DJ din lume" ? Chiar avem nevoie de statistici ? 

Eu votez de 2 ani cu Above & Beyond ale caror seturi TATW (Trance Around The World) le ascult saptamanal de 5-6 ani. Impreuna cu ASOT (A State Of Trance) al lui Armin si altele (nu cu aceeasi fidelitate) ale unor DJ precum : Roger Shah (Music For Balearic People), Gareth Emery (The Sound Of Garuda) ori Paul van Dyk (Vonyc Sessions) etc.
Cu toate acestea, pentru mine, Above and Beyond sunt cei mai buni, desi ocupa locul 5 de 2 ani ! Dar, trebuie sa recunosc, in mod normal, Armin van Buuren e greu de detronat de pe locul 1, daca l-am analiza din perspectiva a ce a facut pana acum in muzica trance.

Moral - what's The Moral (2) : Bucurati-va de muzica ! Uitati-va la gestul frumos al lui Armin van Buuren care a simtit ostilitatea publicului olandez (majoritar in hangarul aeroportului din Amsterdam) sustinundu-l atat de civilizat pe David Guetta ce a fost huiduit absurd de public !

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=wxFgZEgKyxY]

In secventa de mai sus, Armin van Buuren a facut un gest peste care unii dintre fanii sai trec cu nepermis de mare usurinta.
Este exact ca in viata : e mai laudabila acceptarea cu demnitate a unei infrangeri, decat contestarea suprematiei adversarului tau
Acestea sunt argumentele mele ; contrati-ma cu ale voastre ;)

27 de comentarii:

  1. daaaaa :))sincer ? m-am bucurat ca n-a mai iesit armin nr 1, nu-mi place nici guetta ...dar armin incepuse sa-si dea un aer de superioritate parerea mea.In plus armin a copiat...multe lucruri, pe cand guetta parerea mea ca a venit cu ideeile sale.Sunt fan tiesto..si-l consider nr 1, oricum e nr 1 al tuturor timpurilor :)) il ascult cu placere de cand mixa trance , si acum cand mixeaza trouse :)) imi place si muzica lui armin dar nu in asa fel incat sa-l clasez pe locul 1.anu asta am votat 1.tiesto2.orjan nilsen3.above and beyond 4.paul van dyk5.deadmau 5

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare,imi place blogul tau si am sa-l introduc in lista mea de link exchange. daca doresti, poti sa folosesti si tu de pe site-ul meu cateva aplicatii interesante: generatorul automat de link scurt (asta este gadget certificat gooole), codul qr generat automat al fiecarei pagini in care il pui, pr-ul generat grafic pentru blogul tau sau orice alta aplicatie ti se potriveste de pe site-ul meu.Intra pe http://wikitools.ro pentru a-ti alege ce aplicatii iti plac si a vedea conditiile de link exchange, care ne vor aduce la aman2 mai mult trafic.Multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca fiecare are dreptul sa-si spuna parerea eu cred ca Armin chiar merita sa fie nr 1 nu Guetta darasta e

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim 1 (era greu sa pui un nume?) : cand faci afirmatii este indicat sa le argumentezi. asta asa, pe viitor, pentru ca lumea sa te ia in seama. chiar daca nu stim cine esti si risti sa ramai un .. anonim ! prin urmare, afirmi si NU ARGUMENTEZI : * ti se pare ca Armin isi da aere de superioritate* Armin a copiat (unde, la geogra sau bio, in perioada liceului din orasul natal Leiden ?) ..* Guetta a venit cu ideile sale (ce fel de idei, explica-te?) ai dreptul la o parere si, din perspectiva aceasta, este ok si asa. doar ca cititorii mei sunt invitati, printr-un mesaj scurt care apare inainte de a posta un mesaj, sa tina cont de faptul ca - Promovez o Comunicare prin Argumente, Bun-Simt si Umor :)eu iti respect votul, daca spui ca ai facut lucrul asta, putini sunt cei care si-au rapit din timpul liber "fantastica cifra de 3 minute" pentru a-si vota favoritii ;)majoritatea, se rezuma la a critica. eu te mai astept, insa nu sub postura de ANONIM, altfel te vei pierde in mare de anonimi care comenteaza aici si discutiile vor fi fade, lipsite de sens .. Bafta ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim 2 : imi place site-ul tau, - WikiTools - are cateva widget-uri destul de interesante. Felicitari pentru ce ai facut acolo. Asta ar fi un motiv pentru care comentariul tau cu link catre site, a aparut si nu te-am trecut la spam :) Keep up the good work there, man ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Sorana : in sfarsit, cineva care a reusit fara probleme, sa puna un nume in dreptul comentariului sau. Multumesc, Sorana :)tu ai dreptate, fiecare dreptul sa-si spuna parerea. Insa, ar fi fost mai placut, sa ne spui si de ce consideri ca Armin este mai bun decat Guetta, in opinia ta. nu crezi ;)te mai astept pe aici si cu alte ocazii, Sorana :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hopa, am gasit si eu cum sa pun nume :">Salut din nou.Gestul lui Armin van Buuren cred ca spune extrem de multe despre el. Este un om minunat. Cat despre faptul ca nu ar fi meritat sa castige... no comment. Ce DJ a mai facut un show ca ASOT 500 (pe 5 continente), adunand aproape jumatate din toti DJ-ii din top 100 la show-rile sale?Ce DJ are un show saptamanal atat de frumos ca al sau? Ce DJ promoveaza talentele la fel de bine ca AvB? Sa nu mai spun faptul ca albumul Mirage este exceptional si ca a ajuns la capitolul 5 din compilatia Universal Religion.In al doilea rand, David Guetta nu este DJ. De obicei nu fac comparatie intre DJ-ii mari pentru ca nu prea poti sa faci comparatie, toti sunt buni. Dar aici este strigator la cer. Armin este cu mult, foarte mult, peste Guetta la capitolul dj (mix-uri, set-uri). In plus, Guetta a remixat hip hop-uri americane si le-a dat o nota dance si este adept al muzicii pop nu al EDM (electronic dance music).Eu sunt de parere ca si votul pe facebook a avut un impact major pentru ca: Guetta = 24 milioane de fani, Armin = 3 milioane de fani.Inca un lucru pe care il pot spune este faptul ca DJ Mag nu a dat detalii despre asa zisa "tentativa de frauda" de anul acesta. Ei spun ca au 600.000 de voturi insa au 300.000 de like-uri pe facebook, unde nu puteai vota daca nu dadeai like paginii lor. In fine, sa trecem peste. As fi fost mult mai resemnat daca ar fi castigat altcineva, nu Guetta.Si, ma repet, who on earth can beat Armin in 2011 in materie de DJ-ing?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim 1, ar fi bine sa vii cu argumente solide pentru a sustine prostiile pe care le spui. Armin copiaza? Pe cine pe Guetta? Armin aer de superioritate? Uita-te la reactia lui in momentul in care ii inmaneaza trofeul de no.1 DJ lui Guetta. Cati dintre noi ar fi reactionat asa?

    RăspundețiȘtergere
  9. daca am omis eu ceva in argumentatia mea, atunci, cu siguranta, Robert a completat perfect ceea ce trebuia spus. multam fain, pentru argumente si te astept cu orice ocazie vrei. m-as putea rezuma la a scrie si tu la a comenta, ne completam de minune, mane :)

    RăspundețiȘtergere
  10. PS : Robert, daca crezi ca vrei sa spui un punct de vedere si vrei sa il sintetizezi intr-un articol, sa stii ca ramane valabila invitatia facuta mai demult unor cititori. anume, de a avea un GUEST-POST, pe care ti-l voi publica pe blogul meu de indata ;)e foarte simplu, fie ma anunti in prealabil, fie il trimiti pe mail, fie pe formularul de contact. imi poti spune, daca vrei o anume zi cand sa apara articolul tau si se rezolva imediat ;)chiar te-as provoca, ce zici : te bagi la un articol despre un eveniment din zona muzicii trance ? lansare de album, piesa, un episod dintr-un show radio (TATW, ASOT, etc), ce vrei tu ?chiar sunt curios, sa continui astfel de articole ce le-am avut cu cititori fideli :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca nu pot spune ca sunt chiar cititor fidel :d. Nu am mai scris articole pana acum, dar ar fi o buna provocare pentru mine, multumesc pentru invitatie, i'll think about it :D.

    RăspundețiȘtergere
  12. ok, Robert. invitatia la un guest-post ramane valabila. tot asa cum te mai astept de fiecare data cand doresti sa completezi cu un comentariu la un articol ;)bafta !

    RăspundețiȘtergere
  13. Referitor la ce a zis Robert ii dau mare dreptate!Cu ce dovezi 100% reale vine anonim de a avut curajul sa scrie aceste doua acuze la adresa lui Armin van Buuren?Sincer sa fiu da era Tiesto cel mai bun dar in trecut!Dar oare poate Guetta sa faca un show ca cel a lui Armin,de exemplu ASOT 500?

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Dj Cuba : frate, e un hater acel anonim, ce sa-i facem ;)intr-adevar, cred ca nu mai e cazul sa repetam faptul ca David Guetta are o activitate marunta, redusa si nu va reusi vreodata in viata sa faca ceva ce alti dj deja au facut. vorbim despre Tiesto si Armin in primul rand, cei mai buni in ultimul deceniu. ca sa nu mai vorbim de alti grei precum Paul van Dyk, ATB, Paul Oakenfold, John Digweed, Sasha etc..multam fain de vizita si te astept sa comentam la astfel de articole. pari un cititor avizat si cu argumente, exact genul care ma intereseaza in comunicare ;)apropos, ai un blog sau ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  15. salut all, stiu ca post-ul meu e destul de "intarziat", insa pana la urma totul tine "de gustibus" , ca sa ma exprim asa...stiu ca voturile au contat in alegerea numarului 1 anul acesta, insa subscriu la ceea ce au spus si altii pe aici, nu stiu daca exista in acest moment un DJ mai bun decat AvB, mai sustinut (ARMADA), mai ascultat, care sa aiba un show de exceptie in fiecare saptamana la radio, sa faca peste 550 de ASOT-uri, sa promoveze niste voci absolut senzationale, etc etc etc...cred ca mai sunt destule de spus, prefer sa ma opresc aici..cei care iubesc muzica lui si trance-ul in general, stiu despre ce vorbesc...

    RăspundețiȘtergere
  16. salut, Razvan !comentariul tau nu este deloc intarziat, oricand acord atentie si importanta feedback-ului primit la articolele mele.apreciez si faptul ca ti-ai declarat numele, ceea ce nu multi obisnuiesc sa faca.privitor la ce ai spus : este un comentariu de bun simt, corect si sunt intru totul de acord cu tine.te astept oricand si la alte articole de acest gen pe blog, asa ca sa revii cu incredere sa discutam !bafta ;)PS : cum ai de gand sa votezi in 2012 in DJ MAG pt primii 5 ?

    RăspundețiȘtergere
  17. salut Dan, cu intarziere din cauza faptului ca sunt mai mult plecat prin si din tara iti raspund : suntem inca la jumatatea anului, aud de la saptamana la saptamana din ce in ce mai multe piese senzationale...pana acum insa guetta nu m-a impresionat cu nimic...imi plac si mai mult above%beyound, tiesto nimic special (sau poate sunt eu in urma cu noutatile) iar altii, nu ma pasioneaza in mod deosebit...poate si pt ca trance-ul promovat de AvB imi curge prin vene in fiecare zi... referitor la intrebarea cu cine voi vota anul asta pt dj mag, repet, suntem la jum anului...poate cineva da lovitura cu vreun album sau o piesa care vor face senzatie..deci, nu ma pronunt inca...e prematur sa spunem cine e cel mai dintre cei mai... va doresc tuturor o vara frumoasa, nu prea calduroasa :)) si multa distractie... !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. merci frumos, RAZVAN !la THE MISSION DANCE WEEKEND, te duci ?ai vazut ce DJ vor veni la Hanul Piratilor ?

    RăspundețiȘtergere
  19. salut... daaa, am vazut ca vine Armin...trebuie sa fiu acolo... pe 4 august din cate stiu ! da-mi un add pe mess, id sami_ray si mai vb acolo.. multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  20. nu folosesc YAHOO MESSENGER de cativa ani buni. e rudimentar, nepotrivit si plictisitor. intru f rar pt unii prieteni pe care nu ii gasesc pe Facebook unde ma simt in apele mele. ma gasesti aici :https://www.facebook.com/TrofinDan

    RăspundețiȘtergere
  21. salut... recunosc ca am cont de fb, dar nu agreez in mod deosebit site-ul asta...de aceea nici nu prea intru pe acolo...oricum...multumesc pt adresa si te anunt cand voi merge la AvB...

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Dan Trofin :)) pai asot 500 ... e asa din cauza ca armin tot o tine pe a lui ... nu zic ca daca ar schimba denumirea showului n-ar avea ascultatori :)) dar suntem in 2013 ...si uite ca anu trecut armin a lansat melodia we are here to make some noise care numai trance nu e :)) cumva se duce dupa tiesto ? ;)) sau mi se pare mie ??

    RăspundețiȘtergere
  23. cat despre argumente http://www.youtube.com/watch?v=NGPwDi7lmi8 acestea sunt de ajuns ? da` e facut de fani , nu-i nimic oficial ;)) dar ia vezi :)) ca aveti voi creierii spalati cu armin e ceva ... sunt dj care poate sunt mai buni ca armin , dar stau underground , paul van dyk ...carl cox care a imbatranit si asa mai departe.majoritatea si-au schimbat stilurile... ferry corsten , markus shulz cam toti :)) dar poate daca s-ar fi mentinut pe trance , ar fi fost mai buni ca armin !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. @ dan trofin in plus , aici vorbim despre dj-ul armin , nu omul armin :)) a nu se creea confuzii ;))

    RăspundețiȘtergere
  25. @ Dan Trofin ... spre deosebire de tine , asa anonim cum sunt... :)) eu nu m-am dat in fapt zicand ca Tiesto e din Breda... dar prin afirmatia de mai sus legata de orasul natal al lui armin... nu demonstrezi decat ca esti un fan armin... macar eu am recunoscut ca sunt fan tiesto... dar tu ?????

    RăspundețiȘtergere
  26. dc anonim ? mi se pare mai comod anonim decat sa-mi fac fel si fel de profile pt a post pe blogul tau .... ;))

    RăspundețiȘtergere
  27. era suficient un nume sa treci, nu tb sa faci profil, exagerezi ..

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)