joi, 13 octombrie 2011

CONCURS : Finlandia te trimite la Armin van Buuren : Sambata (15-10-2011) Sala Polivalenta !


Cel mai bun DJ din lume in ultimii 4 ani, vine in Romania dupa 2 ani de zile. Ultima prezenta a fost in cadrul The Mission Dance Weekend 2009. Atunci, l-am vazut LIVE la Navodari, alaturi de gasca mea de pretenari, intr-o seara fantastica in care am filmat si urmatorul clip :

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=MBqHLt_h7wg]

Armin van Buuren, recent premiat drept "Best International DJ la 2011 DJ Awards - in Ibiza" vine din nou in Romania, de data asta cu un eveniment sub umbrela Finlandia Explore Midnight


Mno, acuma sa va marturisesc ceva, sincer. Finlandia - brandului nordic care foloseste apa glaciara pura in probabil cea mai buna vodka facuta in lume (pour les connaisseurs) s-a mai implicat si in desfasurarea The Mission Dance Weekend (Navodari, 5 august 2011).
Atunci, m-au surprins cu show-ul de lasere deosebit al unei mandre care dansa foarte tare. Plus acei roboti cu pistoale care aruncau flacari, ceva de nedescris. Am convenit atunci, cu prietenii mei, a fost cel mai tare show de lasere vazut intr-un concert, ever in Romania ;)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=e928Z1GQFzU]  

Armin van Buuren vine insotit de alti 2 tineri dj olandezi - Sunnery James & Ryan Marciano ce abordeaza un stil deep si funky house. Acestia au scos prima lor piesa "Pina" in Mai 2008, apoi hit-urile "Lift U Up", "The Desert” sau "Tribeca". Urmate de emixurile pieselor "This Is Our Night" a lui Sander Kleinenberg si "Dynasty" a lui Kaskade.
 
In deschidere, vor mixa romanii Snatt & Vix - cea mai buna trupa de trance din Romania. Alaturi de Alexandra Badoi (Ada), au lansat recent, clipul oficial al piesei "Cold Shower" promovata cu ajutorul dj-ului Markus Schulz ! 

Cu acest prilej, va fac o invitatie, sa va deschdeti unei noi experiente si unei nopti de neuitat alaturi de cel mai tare DJ al anului 2011. Ofer pe blog - prin amabilitatea Finlandia - 2 invitatii catre 2 dintre voi, care ne veti demonstra ca vreti sa mergeti la acest concert grandios ;)

Tot ce trebuie sa faceti, este sa lasati un comentariu in care sa ne spuneti : De ce vreti sa mergeti la concertul lui Armin van Buuren ? Va trebui, obligatoriu, sa imi lasati urmatoarele date, pentru a le trimite organizatorilor care va vor contacta ulterior pentru detalii :
* numele vostru real 
* o adresa de e-mail
* un numar de telefon

Termenul limita : Dead-Line - maine seara la ora 21,00 !!

Legaturi utile :
 * Link Facebook pentru concertul lui Armin van Buuren
 * Link Facebook pentru sponsorul Finlandia

PS : cititorii mei fideli sau iubitorii muzicii trance, au mai avut parte de astfel de concursuri. De exemplu, lui Ciprian i-am oferit 2 invitatii pentru 2 persoane, in cele 2 seri la The Mission Dance Weekend 2010, la concertele lui Tiesto si Fat Boy Slym ;)

Asadar : argumentati-mi, cat mai credibil : de ce vreti sa mergeti, la Armin van Buuren, sambata aceasta :)

..................

UPDATE : asa cum mentionam intr-un comentariu recent postat la acest articol, sunt surprins placut de reactia voastra in doar 24 ore de cand am lansat acest concurs.

Am inregistrat un numar de 7 cereri valide pentru cele 2 invitatii puse la bataie de mine prin intermediul partenerilor mei de la Finlandia.
Blogul a inregistrat un numar de 650 afisari ieri, respectiv 550 astazi (ziua inca nu este gata). Au fost trimise aproximativ 15 mesaje pe Twitter (Retweet-uri) si 35 de Like-uri pe Facebook.

Este un moment destul de delicat, in care trebuie sa aleg doar 2 persoane pe care le voi trimite la concertul lui Armin, multumita celor de la Finlandia. Eu, v-as trimite pe toti la concert si-am face o gasca tare faina si ne-am distram frumos. De aceea, sper sa nu-mi purtati pica pentru optiunile facute ;) 

Asadar, cele 2 persoane pe care le-am ales, tinand cont de comentariile lor, sunt .. : 
* Manuela Blaj 
* Laurentiu Udrea
Felicitari celor doi cu care imi doresc sa ne intalnim la Sala Polivalenta, unde vom face poze si ne vom distra intr-o seara de neuitat ;) 

Tuturor celorlalti, va invit sa ramaneti conectati la acest blog pentru ca, pe viitor, voi incerca sa mai ofer astfel de invitatii la evenimente majore din muzica ce-o indragim. Castigatorii (Manuela si Laurentiu) vor fi contractati de catre organizatori in urma datelor de contact ce le-au lasat. 

Cu aceasta ocazie, adresez multumiri celor care au facut posibil acest concurs - Finlandia - un brand compatibil cu evenimentele majore, inovarea si atmosfera unui party reusit. Asa cum mi-au demonstrat vara aceasta la The Mission Dance Weekend. 
De asemenea, ii multumesc, unei mandre din blogosfera - Andra Zaharia - care se dedica acestor evenimente si acestui gen de muzica, contribuind la buna lor promovare ;) 

PS : maine va fi o zi speciala pentru mine, din 2 puncte de vedere:
* concertul lui Armin van Buuren la care voi participa :)
* .. aniversarea a 4 ani de blogging ;)



 

18 comentarii:

  1. Intrebarea nu e "De ce vreti sa mergeti?", ca e logic, doooh, cine nu ar vrea sa mearga la Armin♥ sa simta fiori pe sira spinarii si fluturi in stomac??? Intrebarea e "cum de nu v-ati luat inca bilet?" :))) Pai pt ca trebuia sa lucrez sambata, dar din cauza unor evenimete nefericite pt unii si fericite pt altii (like meee) am aflat recent ca nu voi mai lucra :D So ARMIN♥ ARMIN♥ ARMIN♥! Corina /korinutza85@yahoo.com/ 0766687506

    RăspundețiȘtergere
  2. ahhh, am constatat dupa ce am apasat "postati" ca am gresit ultima cifra din nr de tel, probabil m-am gandit prea mult la Armin si m-am emotionat :P e 502 in coada numarului nu 506

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand afirmi ca "Armin van Buuren este DJ-ul numarul 1 in lume" practic te repeti. Este suficient sa spui "Armin van Buuren" ca sa descrii un fenomen complex al genului Trance.Un Dj care te incanta, te electrizeaza, te face sa vibrezi la fiecare sunet din mixurile sale, iti da acea energie pe care nu o vei uita niciodata.Armin van Buuren inseamna "show" dus la extrem in materie de muzica electronica, un intreg spectacol senzational de sunet si lumini.In mod cert, va fi un concert la fel de bun ca si celelalte de pana acum marca "Armin" care, de fiecare data, a incantat publicul.Olandezii Sunnery James & Ryan Marciano si romanii Snatt & Vix (abia astept sa-i vad live in concert) ne vor incalzi sivor pregati foarte bine terenul pentru intrarea marelui artist.Si... DA! VREAU sa merg la concert, VREAU sa ma distrez, VREAU sa ma incarc cu energie, VREAU sa-l vad pe Armin facand spectacol,VREAU pentru ca sunt fan si ador acest "geniu", "guru", "zeu" al mixajelor.Nu in ultimul rand felicitari sponsorului "Finlandia" pentru ca au facut alegerea sa-si asocieze numele cu un astfel de evenimentsi cu numele acestui artist, iar pentru mine au un mare, mare plus pentru ca se implica si promoveaza aceste specacole legenda asa cum a fost si The Mission Dance Weekend din aceasta vara la Navodari... Jos palaria si sus platanele :))P.S.: Armin, esti un "Mirrage" devenit realitate.Numele: Udrea Laurentiu-DanielEmail:udrea_laurentiu@yahoo.comTel:0727748533Fan: Armin van Buuren

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa merg la Armin van Buuren in primul rand pentru muzica pe care o face , in al doilea rand pentru show-ul INCREDIBIL care il face de fiecare data , in al treilea rand pentru atmosfera de-a dreptul DEMENTIALA si pentru ca este de 4 ani la rand nr 1 mondial si deocamdata nu vad pe nimeni care sa il detroneze de acolo + ca mai ales pentru muzica trance care este ca o religie pentru mine, ma regasesc cu totul in ea de la sentimente de bucurie retinuta la extaz , de la melancolie la tristetze profunda , toate imbinate formeaza acest gen atat de mult iubit mai ales in ultima perioada,mai exact de cativa ani.Definitia trance-ului pentru mine este urmatoarea : TRANCE = Armin Van BuurenTRANCE ALWAYS ON & ALSO ARMIN ONLY !!! <3Numele: Rusu ValentinEmail:rusuvalentin1989@gmail.comTel:0737309747

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea sa ajung la Armin van Buuren, dar din pacate nu o sa pot ajunge in Bucuresti, in weekend. Am programul deja facut pe perioada imediat urmatoare :) John Digweed & Guy J @ Amsterdam Dance Event, Olanda pe 21.10. Soul Clap pe 28.10 in Bucuresti si daca am noroc prind si ceva Sven Vath si Dubfire la Romexpo pe 29 :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Corina, Laurentiu, Valentin : va multumesc pentru interactiunea voastra, comentariile, argumentele si interesul aratat fata de acest concert deosebit ce va fi posibil in Romania, datorita celor de la Finlandia !Daca simtiti ca mai aveti ceva de adaugat, sunteti liberi sa o faceti pe parcursul zilei de Vineri, pana la ora mentionata ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ehee, Dane : mergi la un concert fantastic, un tip fabulos Digweed, unul din greii muzicii.Ar fi interesant un concert Sasha & Digweed - un duo despre care nu am mai auzit de ceva vreme.Sa inteleg, ca nu vine alaturi de Sasha ?

    RăspundețiȘtergere
  8. mai adaug inca ceva daca se poate ... dintre toti dj-ii mari el scoate an de an fie productii proprii,remixuri,colaborari fie compilatii si de aceea a ajuns unde este acum plus de asta, acest lucru la facut sa il mentina 4 ani la rand consecutiv ca cel mai bun dj al lumii Gaia - Stellar -> future favorite

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa este, nu prea s-a mai auzit nimic de Sasha & Digweed in ultima vreme, in formula de duo.Digweed va veni cu doi DJ de la labelul lui (Bedrock), unul cunoscut, unul mai putin cunoscut : Guy J, respectiv Stelios Vassiloudis.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici Armin si nici Finlandia nu mai au nevoie de prezentare. Sunt no 1 si merg maxim impreuna. :)) De ce vreau sa intru in posesia invitatiilor? Raspunsul este simplu: pentru o noapte in care sa simt ca "am murit si am ajuns in rai".Nume: Blaj ManuelaE mail: manuelablaj_90@yahoo.comTelefon: 0742854453

    RăspundețiȘtergere
  11. Muzica Trance am descoperit-o in vara anului 2000 ascultand emisiunea housenation la Radio 21 cu DJ ALLEN, tot atunci am auzit pentru prima data de AVB ascultand compilatia mixata de el : Boundaries Of Imagination (1999), de Armin ma leaga foarte multe amintiri frumoase, l-am vazut pentru prima data cand a venit in Romanaia in 2006, am fost unul dintre putinii norocosi care a facut o poza cu el si a luat un autograf pe afis (Mii de multumiri Razvan-The Mission), l-am vazut de fiecare data cand a venit in Bucuresti sau in Constanta la mare si in 2009 la Trance Energy in Olanda.De Armin pot sa vorbesc pana maine , insa cel mai important este faptul ca revine din nou in Romania.Armin cel mai iubit Olandez din Lume :)Nume: Cosmin ZamanEmail: cosmin_cyp@ymail.comContact: 0720118832Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ascult muzica trance de anii buni si 'vinovatul' este, desigur Armin van Buuren cu radioshowul sau, A State Of Trance. Asa ca motivul pentru care vreau sa merg la eveniment este lesne de inteles. El este no.1, i-a fost confirmata pozitia de milioane de fani ai muzicii si nu am micio indoiala ca o merita si anul acesta. La Navodari, l-am ratat acum 2 ani, asa ca trebuie neaparat sa ajung! Multumesc anticipat!Cosmin Popescu, cosmi06@yahoo.com, 0752224706

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru ca nu ratez niciun eveniment the mission si vin oricum.

    RăspundețiȘtergere
  14. Este o incantare sa constatam interesul urias al unor fani ai lui Armin van Buuren, de a participa la concertul acestuia de maine seara la Sala Polivalenta.Este adevarat, anuntul a fost facut oarecum in scurt timp, avand doar 24 ore sa va exprimati dorinta de a merge impreuna cu mine si cu Finlandia la Armin ;)Va multumesc pentru interactiunea voastra si, asa cum am mentionat in articol, comentariile voastre sunt acceptate doar pana la ora 21,00. Orice alt comentariu dupa ora 21,00 nu va fi luat in calcul.Voi incerca sa fac 2 alegeri, dintre cei care ati scris. Este realmente dificil, eu v-as trimite pe toti la Armin la concert maine seara ;)Cele 2 persoane, impreuna cu datele de contact valide, le voi transmite pe mail organizatorilor. De asemenea, voi lua in calcul si posibilitatea ca unul din cei 2 castigatori, sa nu poata veni la concert. In mod normal, ar trebui sa fiu anuntat de respetcivul, pentru a lasa posibilitatea altui cititor al blogului meu.De aceea, m-am gandit la varianta aceasta si, am decis, sa ii sun pe cei 2 castigatori, care sa-mi confirme prezenta lor maine seara.Doar, trebuie sa ne cunoastem si noi, nu ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Heel erg bedankt! (Multumesc mult! in limba Olandeza, sau cel putin asa spune Google Translate). Multumesc Finlandia ca ne-a oferit acest premiu, si lui Dan pentru organizarea acestui concurs pe blogul sau, iar in al doilea rand va multumesc pentru ca ati apreciat dorinta mea de a merge la acest super concert. :XWij houden van! - Va iubesc :X

    RăspundețiȘtergere
  16. Si iti urez un "La multi ani!" blogului tau, dar si tie ca daca nu esti tu nu ar fi nici blogul, iti urez la cat mai multi vizitatori, si la cat mai multe posturi si comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Manuela @Laurentiu : va multumesc pentru interesul aratat la concursul ce vi l-am propus. Am facut alegerile, nu foarte usor, oricare dintre ceilalti participanti ar fi putut castiga cele 2 invitatii oferite de Finlandia prin intermediul blogului meu.Mi-a placut, mesajul ce l-a transmis Manuela privind concertul de deseara, pe care il vede (exact ca si mine) drept o modalitate de evadare pret de cateva ore, din viata obisnuita a fiecaruia dintre noi. Metafora folosita de tine Manuela : "am murit si am ajuns in rai" este destul de sugestiva ;)Comentariul lui Laurentiu, este de departe, cel mai documentat. El a mai participat la discutii active pe acest blog legate de Muzica Trance si acesti DJ de top care ne viziteaza. De la laurentiu, am retinut in plus, formularea din finalul mesalui sau, una deosebita : "Jos palaria si sus platanele :)) "Multumesc celro 2 castigatori, indeobeste celorlalti participanti la concurs. Tineti aproape, vor urma si altele, la care premiile vor fi cel putin la fel de tentante ;)Multe multumiri pentru cei cu care am colaborat la acest concurs - brandul FINLANDIA si colega din blogosfera - Andra ZAHARIA :)Cu acestea fiind zise, abia astept sa ne vedem si sa petrecem deseara la Armin ! Mai ales ca, asa cum am scris azi pe blog, este o zi speciala pentru mine - ANIVERSEZ .. 4 ani ca blogger :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)