sâmbătă, 15 octombrie 2011

4 ani in Blogosfera :)




Activitatea mea ca blogger a inceput, intr-o toamna friguroasa, pe 15 octombrie 2007. Aveam putine cunostinte tehnice ori perceptii despre ce presupune a fii un blogger.
Pe atunci, blogosfera era abia la inceputuri, desi cativa dintre bloggeri actuali  de top - Alisteri, scriau de 1-2 ani cu destula pricepere. 


Online-ul a evoluat fantastic, din 2007 pana azi. Prezenta unui blogger, in retele sociale (de socializare) este una fireasca. A avea (in special) cont de Facebook, dar si de Twitter, este aproape o obligatie pentru un blogger care se respecta. Mai nou, Google +1 a devenit o noua alternativa de promovare, din partea motorului de cautare la care, cu totii, ne raportam activitatea.

In timp, am inteles ca profilul de blogegr se contureaza si se construieste in timp. Am invatat sa interactionez si sa invat de la cei cu mai mare experienta, pastrandu-mi crezurile/parerile fata de cum vad eu unele aspecte fata de Online. 

De cativa ani m-am implicat activ, alaturi de cativa colegi din Focsani, in dezoltarea unei blogosfere locale. Am participat la prima intalnire oficiala ce a marcat nasterea blogosferei vrancene in Februarie 2010. Atunci, a fost un moment cu dubla semnificatie : ne-au nasit prietenii nostrii din DreamTeamRo, in frunte cu Chinezu, Murgeanu, Vlad Dulea care marcau si ei prima lor intalnire oficiala la un blogmeet. Dupa an, in Martie 2011, alaturi tot de ei, am serbat 1 an de activitate pentru Blogosfera Vrancea & DreamTeamRo.

Am creat pe Facebook grupul ce l-am numit Blogosfera Vrancea - cel mai important loc din Online unde ii puteti gasi pe bloggeri vranceni activi. Aici, ne adunam, ne partajam articolele, incercand sa ne promovam, sa crestem, pentru a devenii notorii.

Cateva date despre PATRICKdan.
Timp de 4 ani, am reusit sa pastrez o medie de 3 articole pe saptamana scrise pe blog. Cateva date generale indica pana acum peste : 500 articole, 1300 comentarii, 150.000 afisari de pagina, 100000 vizitatori unici, etc.

Intre timp, am incercat sa ma descopar si platforma worpress, pentru a intelege avantajele oferite de aceasta. Mi-am configurat un blog de nisa - dj PATRICKdan - pe care postez doar lucruri din zona muzicii : videoclipuri, detalii despre concertele importante din Romania si evenimentele majore din lume.

Intrevad, intr-un viitor nu foarte indepartat, posibilitatea de a trece pe un domeniu.ro, renuntand la actualul blog de pe platforma gratuita blogger. Blogul il voi transfera, pe site-ul si domeniul ce le detin deja. Deocamdata, mai am de lucrat la detalii tehnice privind transferul articolelor, comentariilor, etc. :)

Am acordat pana acum, cateva premii unor cititori fideli si, voi incerca, pe viitor, sa mai ofer astfel de recompense, celor care citesc acest blog. Concursul incheiat ieri, m-a surpins prin numarul ridicat de cereri privind cele 2 invitatii pe care le-am oferit alaturi de partenerii mei - brandul Finlandia, pentru concertul la care voi merge impreuna cu 2 dintre cititorii mei (Manuela Blaj si Laurentiu Udrea) la Sala Polivalenta. 
Incepand cu ora 22:00, vor intra intr-un warm-up : Snatt & Vix, Sunnery James & Ryan Marciano si invitatul special Armin van Buuren - pentru o seara fantastica oferita de catre cei de la The Mission care serbeaza 10 ani de activitate in acest an. 

Cum si unde voi serba deseara, cei 4 ani de blogging - masa, dansul, felicitarile, pozele, invitatii ?
In felul in care ma simt cel mai bine, la un eveniment major, cu DJ internationali de calitate. Repet, principiul : in loc sa merg in fiecare weekend intr-un club cu muzica si atmosfera romaneasca, mai bine de 2-3 ori pe an la un concert de nivel occidental ;)
Prin urmare, voi merge prin amabilitatea Finlandia, la Concertul lui Armin van Buuren, bucurandu-ma alaturi de prietenii mei cei mai buni (Bogdan si Dragos) cu care merg din 2007, plus cei 2 castigatori ai invitatiilor ce le-am oferit ieri (Manuela si Laurentiu). Acolo, ma voi vedea cu Andra Zaharia si alti colegi si prieteni din online, care indragim si nu ratam evenimentele majore din jurul Muzicii Trance.

Va multumesc, celor care mi-ati trecut pragul blogului, in acesti 4 ani ! Va invit, in continuare, sa ramaneti in apropiere, pentru a interactiona prin comentarii, like-uri si retweet-uri, discutii in offline si alte modalitati prin care putem sa ne facem zilele mai bune !

Inchei, cu urarea casei, dorindu-va : o zi haioasa, zambete si soare ;)

8 comentarii:

  1. Multi ani inainte si la cat mai multi cititori fideli!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani blogului tau si la cat mai multe articole bune. Tu ai inceput pe 15 oct 2007, eu am inceput cu 3 zile mai devreme, pe 12 oct 2007 :)"ne-au nasit prietenii nostrii din DreamTeamRo, in frunte cu Chinezu, Murgeanu, Vlad Dulea". Cu siguranta nu e vorba de mine aici :P

    RăspundețiȘtergere
  3. merci frumos, Dane pentru comentariu si cuvintele tale ! este vorba de Stefan Murgeanu, unul dintre membrii DreamTeamRo : www.concediaza-ti-seful.rochiar nu am stiut acest lucru, iti urmaresc postarile prin Reader si as fi intervenit pentru o astfel de aniversare faina. prin urmare, iti urez aici, La Multi Ani in Blogosfera, inspiratie si sa crestem in notorietate ;)PS : drum bun in Olanda si sa vii cu informatii proaspete pe parcusul voiajului si concertului cu Digweed ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate biletele la Digweed erau sold out cand am vrut sa cumpar. Am luat in schimb la Fedde Le Grand, Sultan & Ned Shepard si Michael Woods. Tot in aceeasi seara este si seara Armada night, cu Armin, BT, Christian Cambas si o groaza de alte nume mari, dar la fel, e sold out.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani şi aici :)! La cât mai multe articole şi la câţi mai mulţi ani de prezenţă alături de noi. Eu una, cu siguranţă sunt printre cei care se bucură că te-a descoperit şi zâmbeşte de fiecare dată cu seninătate când te citeşte. La cât mai multe, Dane!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan, importanta este atmosfera la care vei lua parte, una ce nu o putem vedea inca in Romania. iar in privinta celor de la Sultan & Ned Shepard , din cate stiu eu, sunt cei care o acompaniaza pe NADIA ALI ;)Fedde Le Grand, iarasi e un tip de show, iar voiajul tau va fi oricum unul deosebit, de vreme ce pleci in HOLLAND - tara cea mai deschisa catre muzica ce o ascultam noi. Dovada si numarul mare de DJ olandezi de succes in lume. Si, nu ma refer la Armin, Tiesto si Ferry Corsten. Sunt o multime altii foarte buni :)PS : pe surse, circula o stire conform careia, dupa esecul petercereii de revelion de anul trecut, se pare ca se poarta discutii pentru un SENSATION in .RO :)Stii ceva, despre lucrul acesta ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Saru'mana, fata draga pentru ca m-ai vizitat si mi-ai urat si aici :)cu oameni ca tine, lumea ar fi mai buna si, asa cum ti-am mai zis "am putea vedea mai des frumosul" ;)te astept in continuare pe blog sau pe viitorul site cu domeniu pe .RO :)depinde cand va veni momentul in care sa fac aceasta trecere, inca mai lucrez dpdv tehnic :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)