joi, 20 octombrie 2011

FINLANDIA Explore Midnight - Armin van Buuren - Sala Polivalenta, Bucuresti, Romania


Sambata trecuta (15-10-2011) - urmare a Concursului "Finlandia te trimite la Armin van Buuren" - am mers la Concertul acestuia de la Sala Polivalenta. Acolo, m-am intalnit cu castigatorii celor 2 invitatii pe care le-am oferit prin intermediul sponsorului : Manuela Blaj si Laurentiu Udrea - 2 tineri masteranzi la ASE Bucuresti, amatori de muzica trance.

Ne-am cunoscut, am dansat, am facut poze si-am petrecut o seara frumoasa alaturi de Trance Family Romania, cum sade bine celor care preferam sa mergem la un concert de calitate. Concert organizat foarte bine, de The Mission care, anul acesta, asa cum v-am mai amintit, aniverseaza 11 ani de existenta !



Concertul e debutat cu mix-ul foarte bun al romanilor de la Snatt & Vix - care deschid de ceva vreme majoritatea concertelor semnificative de trance din Romania. Au urmat Sunnery James & Ryan Marciano - 2 olandezi adepti ai unui stil funky-house, adusi de Armin sa mixeze in deschiderea concertului sau. Am avut parte de un moment unic, invitatia facuta de sponsorul concertului - Finlandia - de a-l cunoaste pe DJ-ul care ma inspira, ale carui emisiuni si seturi ASOT le ascult saptamanal de 5-6 ani de zile. In plus, aceasta ocazie unica in viata, vine intr-un moment aniversar pentru mine - 4 ani pentru blogul meu in care am prezentat cu fidelitate evenimentele majore ale muzicii trance (d)in Romania. 


In jurul orei 01,30 am mers in culise cu Andra Zaharia si l-am cunoscut, pret de cateva minute, pe Armin van Buuren - cel mai bun DJ din lume in ultimii 4 ani de zile (conform DJ Mag). Am trecut, prin cateva filtre de securitate, printr-un culoar delimitat intre cei aproximativ 10.000 de fani stransi la Sala Polivalenta. Am urcat pe o rampa catre spatele scenei, alaturi de Andra, Dan si Cristina de la Finlandia Romania plus inca 3-4 norocosi ce am facut o poza cu Armin.



Prima mea intalnire cu Armin van Buuren, a fost in cadrul Armin Only 2008 organizat la Arenele Romane. Despre care am mai scris pe blog, considerandu-l unul dintre cele mai bune concerte ale lui in Romania. Spun asta, avand in vedere si ploaia torentiala ce a cazut peste noi, in acea noapte de 28-29 iunie 2008. Catre dimineata, doar 2000 de fani am mai ramas alaturi de dj olandez, care s-a comportant ireprosabil fata de noi, mixand 9 ore in continuu, intre 21 PM - 06 AM !

A urmat, al doilea concert cu Armin la The Mission Dance Weekend 2009 : Navodari - Plaja de la Hanul Piratilor. Atunci au fost 2 seri fantastice, avandu-i invitati pe Armin si Tiesto - cei mai buni dj olandezi din lume. Armin a avut un set foarte bun, la acea vreme mixand majoritatea pieselor pe care le promoveaza in cadrul emisiunii sale saptamanale - "A State Of Trance" 


Multumesc Finlandia, pentru invitatia ce mi-a facut-o la acest concert ! De asemenea, pentru cele 2 invitatii pe care mi le-a pus la dispozitie pentru 2 dintre cititorii mei fideli, pe care le-am oferit in urma unui concurs pe acest blog.

Multumiri speciale pentru Andra Zaharia, care mi-a mijlocit aceasta prima legatura si colaborare cu Finlandia, cat si intrarea in backstage pentru intalnirea cu Armin van Buuren.
Brandul originar din nordicul Helsinki, creatorul unui produs cu reputatie globala, a reusit sub un concept inedit : "Finlandia - Explore Midnight" sa creeze o seara memorabila pentru cei care am venit la Sala Polivalenta.





2 comentarii:

  1. O seara de neuitat. Eu cel putin inca ma mai gandesc seara inainte de culcare la acest concert. Am dansat toata seara desi spre sfarsit ma ajunsese oboseala de la atata topaiala, am trait intens momentul :).Dan iti sunt recunoscator ca ai organizat concursul acesta prin care am putut sa castig biletul gratuit pus la bataie de Finlandia. Fara voi nu ajungeam la concert.Tot respectul :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam fain, pentru feedback, Laurentiu ;)Ma bucur, pentru ca te-ai simtit bine, ai avut o seara faina si-ai trait experienta unui concert de calitate adus in Romania prin intermediul The Mission si suportului substantial al celor de la Finlandia Romania :)Acest concept al brandului finlandez "Explore Midnight" a fost unul de succes si, asteptam, cu nerabdare, urmatoarele petreceri organizate de ei. Si, cine stie : poate vom mai colabora cu Finlandia Romania, gasind si alti tineri pasionati de acest gen de muzica pe care ii vom trimite la concert ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)