duminică, 30 octombrie 2011

WEEKend LINK : Generatia cu cheia la gat, Probleme legale in social media, EDM Guide !

LINK 1 - al nostru coleg din Blogosfera Vrancea - Dan Stefan, si-a facut un nou blog pe care scrie lucruri faine despre copilarie, sub numele de "Copii de la C2". Este un loc al celor care am facut parte din "Generatia cu cheia la gat" .. 



Pentru cei care nu au trait acele vremuri, este bine sa stie, cheile erau ascunse pe sub haine, lipite de piele si de respiratiile noastre nauce. Din cand in cand, sufocati de panica, ne pipaiam sa vedem daca mai sunt acolo. Traiam tot timpul cu spaima ca "am pierdut cheia". Cheile erau cea mai de pret avutie a noastra. Si nimeni nu trebuia sa afle ca le purtam legate de gat ..

LINK 2 - cei de la Wall-Street.ro continua sa aibe articole bune, foarte utile celor tineri care suntem in cautarea unui job mai bun si ne dorim perfectionarea aptitudinilor profesionale.
Nu e primul link ce vi-l recomand de la ei iar sfatul meu este sa va abonati la postarile lor. Mai jos, aflati cateva detalii despre cum influenteaza social media oportunitatile ce ne apar legate de potentiale joburi, atunci cand suntem contactati de catre un angajator.
Inainte de a angaja o persoana, multe companii din Romania cauta cel putin 3 informatii despre acel individ pe canalele sociale. Firmele urmaresc obiceiurile personale ale viitorului angajat, tipurile de pasiuni pe care le are si cu cine este conectat.
Cat de legal este insa a respinge un posibil angajat, luand in calcul exclusiv informatiile postate in social media ? In Romania, Codul Muncii prevede ca o persoana nu poate fi intrebata la interviurile de angajare decat informatii relevante despre locul de munca, informatii profesionale.
Daca angajatul isi da seama in mod clar ca a fost victima unei discriminari, si poate dovedi acest lucru, poate da in judecata angajatorul. Ex: o femeie nu este angajata pentru ca firma a aflat de pe social media ca este insarcinata si stie ca daca o angajeaza peste putin timp nu o mai vede timp de 2 ani.

LINK 3 - prietena din Blogosfera Vrancea - Andra Zaharia, are un proiect tare fain la care a lucrat in ultima perioada, lansat in online cu prilejul recentului concert al lui Armin van Buuren.

Este vorba despre EDM Guide - Electronic Dance Music Guide, un loc unde se va concretiza pasiunea ei si-a colegilor din acest proiect pentru muzica electronica. Din cate am inteles, nu va fi vorba doar de muzica electronica ci de orice alt subgen al acestui curent muzical. Asta desi, pasiunea Andrei pentru muzica trance, e una speciala si emotionala, din cate am vazut in randul celor pasionati care activam in online. 
Sunt sigur, ca cei de la EDM Guide vor pastra echilibrul in privinta recenziilor la aceste evenimente, concerte, lansari discografice. Echipa de la EDM Guide poate fi gasita in retele sociale pe Facebook si Twitter.

7 comentarii:

  1. Si eu am petrecut 3-4 ani din viata mea cu cheia de gat si deseori o pierdeam si asa :)Frumoasa idee, felicitarile mele.Kathy

    RăspundețiȘtergere
  2. Kathy, cum te justificai in fata parintilor, cand le spuneai ca tocmai ai pierdut cheia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai la un moment s-au obisnuit :Dsi acum mai pierd chestii destul de des :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Kathy, probabil ca ai ramas cu nostalgia copilariei si, din acest motiv, mai pierzi (intentionat) anumite chestiute :Dmultumesc de comentarii si, eu te astept cu drag, de fiecare data cand vrei sa completezi ceva ;)numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place articolul !! ar trebui sa mai continuati pe aceasta latura uitata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. la care din cele 3 recomandari te referi, Adeline ?

    RăspundețiȘtergere
  7. sper ca nu ai pus comentariul atat de sumar, inca sa iti apara linkul catre acel site in Australia ! altfel, daca gresesc eu si nu faci SPAM, imi fac mea culpa ! in schimb, daca nu vei reveni sa imi explici ce ai vrut sa spui, este clar ca voi sterge ce ai comentat.nu ma intelege gresit, dar urasc SPAM-ul si sper sa nu faci parte din asa ceva ;)cele bune, Adeline !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)