vineri, 11 noiembrie 2011

Day 11-11-11 .. Hour 11:11:11 .. end of the world ?

Nu este nici o coincidenta, faptul ca au trecut fix 11 zile de la ultima mea postare .. 
Am luat in calcul serios, acest sfarsit al lumii, preconizat dinvreme de catre multe persoane si-am intrat intr-o binemeritata pauza pe blog. Nu insa, in restul retelelor sociale - Twitter si Facebook :D
Am asteptat cu emotii, ziua aceasta, mi-am baut cafeaua dis de dimineata si, am savurat-o, in probabilitatea ca ar fi ultima. 
N-a fost sa fie, probabil si pentru ca .. traim in Romania si suntem, by default, o tara inapoiata, aflata intr-o permanenta intarziere. Precum un sportiv, care ia startul cu o tura in urma sau ramane in urma pe parcursul competitiei ..
Nu degeaba, pana si conu' Arhi spune in mod just, in preambulul blogului sau despre Romania, ca fiind "tara din care nici apocalipsa nu vine" !
Dar, nu disperati, dragilor ! Aceasta zi, poate suscita discutii din punct de vedere al numerologiei si-al speculatiilor unora pe diferite motive. De buna seama, au fost indivizi care, au profitat, de pe urma 11-11-11, facand bani, trafic sau haz :)

In final, va invit sa spuneti : 
 1. cum ati perceput ziua de 11-11-11 si mediatizarea ei in online, sub aspectul de sfarsit al lumii ? 
 2. credeti ca vom avea un final pe bune in anul urmator, avand in vedere ca este ultima astfel de combinatie posibila : 12-12-12 ?

Sa avem un weekend placut si multe zambete sincere :)

Un comentariu:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)