luni, 29 august 2011

Cine este Mugur Ciuvica ?

E un comentator pe la posturile de stiri - Mugur Ciuvica si, cum sa-l caracterizez, pe scurt : "are ceva cu Basescu"
E drept, omul spune cateva adevaruri despre actuala putere portocalie macabra si arata disfunctionalitati evidente ale acestei opozitii numita USL. 
Ciuvica al nostru, este unul ostil lui Basescu, invitat permanent la tv mogulilor si conduce Grupul de Investigatii Politice



Recent, la o postare pe blogul doamnei Roxana Iordache, am tras concluzia, din discutiile celor care comentau acolo, ca trebuie sa ne fie simpatic personajul Mugur Ciuvica. In contextul, mai mult decat evident, in care presedintele Basescu este doar al unora dintre romani.


Unii dintre noi, ne-am saturat de personaje providentiale in politica, tatuci ori profetii care anunta prabusirea locatarului de la Cotroceni, atat timp cat avem cetateni in jurul nostru nepasatori. 
Nu de "ciuvici", avem nevoie cat, mai degraba, de persoane cu atitudine, care sa nu accepte sa le fie incalcate drepturile, demnitatea si bunastarea, de catre actuala putere PDL.
Fiecare popor e dator sa aibe o reactie atunci cand liderii (cine, astia?) conducatorii tarii ne imping intr-o directie gresita, neavand solutii de revigorare a economiei, indatorandu-ne excesiv pe noi iar copii nostri urmand a achita nota (imprumutul la FMI) acestei guvernari falimentare a Romaniei.

Mno, pana cand vom gasi oameni care nu accepta sa fie calcati in picioare, va trebui sa il vedem la tv pe acest Mugur Ciuvica si altii precum dansul propavaduind apocalipsa si falimentul statului roman condus de Basescu+Udrea+Boc & Co.
Sa ascultam, cum ne spune ca apa e uda, Boc e incompetent, Udrea face bani multi din contracte cu statul, Basescu e sinistru, opozitia ineficienta ! Lucruri evidente, pentru oricare dintre noi.

In incheiere, sa nu uit, ce va promiteam data trecuta ! In caz ca ati uitat - sa traiti bine, romani !





40 de comentarii:

  1. In ce ar trebui sa se masoare 'eficienta' Opozitiei:a) in tone de injuraturi la adresa Puterii;b) in kilograme de motiuni;c) in sute de proiecte de lege trecute prin Parlament IMPOTRIVA vointei Puterii;und so weiter ...Concluzia mea: afirmatia 'opozitia este ineficienta' este o diversiune.Marca ba'SECU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ! * varianta "A" - INJURATURI - dupa cum vezi bine, a fost adoptata de catre Crin Antonescu si Victor Ponta. fapt ce-i discrediteaza, aratand ca la acest capitol nu difera cu nimic.* varianta "B" - MOTIUNI - sunt printre putinele arme democratice si constitutionale, ce le are la indemana. Trebuie sa apeleze la ele, desi nu au majoritate iar Curtea Constitutionala a dat destule verdicte indoielnice.* varianta "C" - PROIECTE DE LEGE - e mai greu, asa cum spunema mai sus, nu au majoritate.Afirmatia ta din final, arunca ipoteza conform careia eu am orchestrat, prin acest articol, o diversiune, in folosul lui Traian Basescu :))Scuze, e musai sa iau pauza de ras, ma amuzi copios :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu ai inteles ideea, substratul articolului, e doar problema ta, prietene. In fond, era si greu de inteles, ca NU am nimic special contra dl Mugur Ciuvica ? El e doar unul dintre cei care sunt de partea cealalta a grupurilor de interese din jurul celui pe care-l numesti CORECT Traian ba'SECU. Probabil, ai observat, undeva la mine in articolele precedente formularea aceasta. Prin urmare, spune merci, ca nu te pun sa platesti drepturi de autor :))Zi-mi si mie, te rog, cu ce te-a fascinat, pana acum, Opozitia USL ? Nu-mi spune platitudini, ca este o alternativa si nu privi din zona in care ai o ura viscerala fata de Regimul Basescu. Am pretentia, ca putem depasi aceasta faza.Incerc, de dragul faptului ca nu pot renunta la a merge la vot (pt a nu ramane actuala putere), sa astern cititorilor mei, motive serioase pt care vom vota alternativa propusa de PNL si PSD !Incerc un ALT FEL de a analiza Politichia Mioritica, nu prin ura viscerala si VOT NEGATIV, cum au votat mereu pana acum, aproape toti romanii !Rogu-te, fii sincer : votezi USL sau votezi contra Rgeimului Basescu (cu tot ce presupune el) ? Multam fain, Arogantule ! Astept raspunsul tau. Bafta ;)PS : apreciez faptul ca ai ales un nume. Indiferent ce ai dorit, este cu mult mai preferabil decat postura insignifianta de "ANONIM". Pe care, ma tot gandesc, sa o blochez din setari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai Ciuvica este chiar unul din oamenii cu atitudine! Nu inteleg nemultumirea, alta decat faptul ca nu sunt destui ca Ciuvica, fara insa ca ei sa fie "ciuvici" ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Adi, eu ma refeream la oamenii simpli, cei care nu sunt neaparat ONG-isti, formatori de opinie, activi in online. Cei care voteaza odata la 4 ani si se jura ca nu o mai fac pentru ca puterea, la un moment dat, isi bate joc de ei !Ei sunt cei care pot schimba lucrurile, trecand dincolo de ce poate spune un analist la un moment dat, la o anumita tv a unui anumit mogul. In caz contrar, apelarea la valorile democratiei ("puterea in mainile poporului"), ar ramane o sintagma desueta.Si, nu cred ca vrem sa avem prea multi "ciuvici" (metafora e lesne de inteles, nu neaparat cu sens peiorativ) ci, mai degraba, oameni simpli cu atitudine. De genul celor care in Grecia au iesit in strazi, luptand pt dreptul lor, cu mult mai insignifiant (al 13-lea salariu) decat ce au pierdut romanii prin taieri salariale si concedieri, in ultimii ani.Multam fain pentru opinia ta ! Spune-mi, ca gresesc in argumentare si-mi fac mea culpa ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. În privinţa românilor, mă tem că "puterea in mainile poporului", este deja o sintagmă deşuetă...deoarece la noi atitudinea nu există. Românii au fost deculturalizaţi ani întregi. Nu au nici un cult dezvoltat şi, se pare că nici nu le face plăcere să ăşi dezvolte vreunul...fără de plânsul de milă şi lipsa luării de atitudine. Românii iau atitudine în faţa TV-ului cu punga de seminţe şi berea alături. Aşa a fost la mitinguri, aşa va fi la alegeri şi în multe altele. Vor trece ani ca românii să înţeleagă că o ţară este defapt un cămin pentru noi şi generaţiile următoare, iar un camin trebuie ingrijit, iubit, protejat, pastrat, etcCat despre Ciuvica, mie imi place la el impartialitatea. Se ia de toti. Nu conteaya culoarea politica. Imi place si atitudinea lui, dar si faptul ca este un om mereu pregatit care stie ce vorbeste. Cult si vertebral. Mi-a placut articolul :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca am omis ceva in argumentarile mele de mai sus atunci, Sandrina m-ai completat in integralitate. Este foarte corect (din pacate) ce spui tu, romanul se jeleste in fata tv, simtul civic si atitudinea lipsesc, motiv pentru care avem conducatorii pe care ii meritam ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-am avut de spus - am spus deja:"Concluzia mea: afirmatia 'opozitia este ineficienta' este o diversiune."PS La Ciuvica se poate trece cu vederea o asemenea afirmatie (personal - n-am remarcat-o).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Arogantu : faci o afirmatie a doua oara, fara sa o sustii cu argumente. daca insinuezi ca sunt parte din bazaconia aia de-o numesti diversiune, inseamna ca esti indoctrinat si nu gandesti tu ci textele pe care le auzi la altii.Repet ce am spus mai demult : nu difera cu nimic un basist ultras portocaliu, de un antibasist. Totul se bazeaza pe ura, lipsa argumentelor si solutiilor !Daca nu iti aduci aminte invectivele lui Ponta sau Antonescu la adresa lui Basescu, inseamna ca esti rau-intentionat si nu vezi decat paiul din ochiul lui Basescu. De aceea, iti recomand sa devii echilibrat, altfel schimbam "tatucii" si nu aducem bunul simt (clamat de Antonescu) si discursul politic rational in politica.Imi cer scuze, daca articolul e prea pretentios, incat sa sesizezi ca este de fapt o metafora la adresa "ciuvicilor" care gangura la tv in functie de interese. Depinde unde te uiti : B1 si OTV sau RTV si A3.Eu am facut apel la vocile amortite ale celor dezamagiti de actuala putere, de la care vreau sa vad ATITUDINE. Nu de la Ciuvica, Gadea sau Badea sau din partea cealalta Nasu, Dan Diaconescu si presa portocalie.Pe viitor, postarea unui link extern as dori sa nu mai fie o obisnuinta, de vreme ce nu are vreo relevanta, Nu aduce decat prezentarea a cat de naspa e Basescu si cum vorbeste el ca la usa cortului cu "micul Titulescu".Multam fain si iti doresc chibzuinta, intelepciune si argumente sustenabile ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Zice PatrickDan:"Sa ascultam, cum ne spune el ca apa e uda, Boc e incompetent, Udrea face bani multi din contracte cu statul, Basescu e sinistru, iar opozitia este ineficienta ! Lucruri evidente, de altfel, pentru oricare dintre noi."Daca este asa de evident ca 'opozitia este ineficienta' - poti da macar un argument in favoarea acestei afirmatii la care inteleg ca ai consimtit ?Sper ca nu-mi ceri mie s-o demonstrez !

    RăspundețiȘtergere
  11. Mno, pana cand vom gasi oameni care nu accepta sa fie calcati in picioare,"Exista asemenea oameni, dar cand consideri ca lupta este fara sanse nu faci nimic sa-ti aperi demnitatea. Clasa politica este unita desi pozeaza la putere si in opozitie. Daca au vrut sa-i faca o majoritate lui Basescu, i-au facut-o, cu "solutia imorala" PUR in 2005, cu PSD-ul in 2009, sau cu migrarea in masa a parlamentarilor care au format UNPR in 2010.In anii '90 i-au facut majoritate lui Iliescu prin PUNR, PRM etc.., iar la urmatoarele alegeri vor realiza majoritatea care au programat-o. Pana atunci vegheaza sa nu apara un partid concurent.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ AROGANTU : ok, fie, doar un motiv pentru care Opozitia nu e eficienta : zi-mi si mie, te rog, de ce nu a reusit Opozitia la acele 4-5 mitinguri din capitala, din aceasta primavara-vara, sa scoata mai mult de 7-8000 demonstranti (cati au adus sindicatele) desi se bazau pe 40-50000 ? sindicatele, chipurile au venit cu oameni, dar e notorie implicarea Opozitiei in organizarea lor (in teritoriu, cu precadere).imi aduc aminte si acum, cum se plimbau prin multime cei 2 lideri, fara sa genereze emulatie in randul simplilor cetateni.o manifestare ce a generat ceva mai multa zarva, a venit cu prilejul alegerilor Biroului Permanent National al Tineretului National liberal, cand au manifestat circa 7000 tineri prin capitala. ei au adus tepele promise de Basescu in fata Palatului Victoria. cam atat, foarte putin !asteapta-te la dueluri politice grele, PDL nu e chiar atat de slab pe cat pare iar mamaliga umflata numita USL nu are decat bule de aer. sa vezi cand or sa curga pomenile PDL inaintea localelor din 2012, fonduri primariilor PNL si PSD pt a-i atrage sa voteze PDL, sacose si galeti portocalii, etc.bafta si gandeste LIBER ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Deceneu : in primul rand, multam de vizita ! datele prezentate, sunt corecte si demonstreaza ca, dupa cum bine spui, dincolo de ce vad unii la tv, in culise se fac cartile guvernarilor, se semneaza contracte pe bani publici, oamenii cunoscandu-se bine in cateva mandate. chiar daca au fost adversari in partide diferite.acuma, revenind un pic la questiune : evident ca in functie de scorul de la locale, f multi se vor repozitiona. de aceea, "opozitia USL" trebuie sa vina cu ceva credibil in fata oamenilor, dincolo de nemultumirea electoratului care, va ramane o simpla statistica, daca nu va iesi la vot in numar mare.referitor la acel "partid concurent", nu cred ca acest partid al lui Dan Diaconescu - Partidul Poporului "va rupe gura targului", cum se spune. Sa ne reamintim, ce "performanta politica" a obtinut Jiji Becali la preecedentele alegeri. Lumea, in masuratorile efectuate de institutele de sondare, este mult mai, cum sa spun, "generoasa" cu unii circari precum (Becali, Vadim, Diaconescu). Insa, ajunsi in fata urnelor, voteaza de obicei cu cel pe care-l considera (in functie de perceptiile fiecaruia) potentialul invingator. Privit in ansamblu, observam ca electoratul actioneaza, totusi, ca o masa organizata, alegand intre 2-3 partide.Ca atare, nu cred ca PP si UNPR vor intra in Parlament. Am cateva semne de intrebare in privinta PRM, in conditiile in care, atat PDL cat si USL, daca nu vor convinge, se va reaprinde "flacara extremismului". Atu ci cand a sedus o parte consistenta din electoratului, in 2000, facand jocurile lui Iliescu, pana la urma. In conditiile in care "dreapta" era impartita in mod absurd intre CDR 2000 (UFD + PNTcd) ce-l sprijinea(m) pe Isarescu (inclusiv eu, in studentie, ca UFD-ist) si PNL pe Stolojan.

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca pui astfel problema - ramine de lamurit o intrebare fundamentala: CARE ESTE ROLUL OPOZITIEI INTR-O DEMOCRATIE ?Dupa umila mea parere - rolul ei este sa arate greselile Puterii, NU sa mobilizeze sindicalistii la mitinguri ORGANIZATE DE SINDICATE.Daca Opozitia organizeaza mitinguri cu prezenta slaba - asta este, dar nu are vreo legatura cu 'eficienta' Opozitiei.In prostia mea - eu credeam ca eficienta Opozitiei se vede IN PARLAMENT atunci cind combate prostiile Puterii. Asta functioneaza, evident, pina la numararea voturilor - dar presupun ca asta nu este un motiv/argument de a o declara 'ineficienta'.Bref: ai deturnat discutia spre un aspect colateral, care nu are legatura cu 'ineficienta' Opozitiei.PS Dupa frecventa si duritatea atacurilor Puterii la adresa liderilor Opozitiei - fie-mi permis sa cred ca USL nu este chiar asa cum o descrii. De ce si-ar mai bate capu' ba'SECU s-o incaiere ? Think about (free or not).

    RăspundețiȘtergere
  15. De acord, eficienta Opozitiei in Parlament ar trebui sa se vada. Asupra acestui fapt am cazut de acord, din ce am discutat amandoi anterior.Totusi, nu inteleg, cum de reusesti sa vezi doar atacurile Puterii la adresa Opozitiei ? Doar despre ele ai amintit si accentuat, ceea ce nu e prea corect / echilibrat, in contextul in care "aruncatul cu mizerie in ventilator" este un sport olimpic al politichiei mioritice ;)Plus ca, mi se pare, Basescu a adoptat o tactica a ignorarii celor 2 lideri Antonescu si Ponta. Fata de care vorbeste cu un aer de superioritate, carora le-a dat sfaturi (bla,bla). Adica, nu-i baga in seama, nu-i legitimeaza ca adversari. Ceea ce, din punctul lui de vedere, este corect, pentru a nu da impresia romanilor ca reprezinta un adversar iar electoratul sa perceapa acest fapt. In continuare, Basescu si-a propus sa-si gaseasca drept adversar, "criza", accentuand pe ideea ca drumul pe care au ales ei (PDL, nu noi, electoratul) sa mearga, este cel corect. Ma rog, in conceptia Puterii ..Spuneam de Basescu ca a adoptat tactica "desconsiderarii" Opozitiei. In rest, Coalitia de la Guvernare (PDL+UNPR) are, intr-adevar, un ton agresiv si combat actiunile Opozitiei, cum bine spui. Mai putin UDMR care e constient ca la un moment dat, va trebui sa plece de la Putere primul. Moment in care majoritatea se va schimba in forul legislativ si vom discuta de pe alte pozitii. Daca iti va face placere ;)Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am avut in vedere Partidul lui DD si nici UNPR-ul.Eu cred ca dispearea va face lumea sa iasa din letargie, sa caute o alternativa si cred ca o sa apara un altfel de partid, unul care sa aiba pe agenda proiecte.Actualele partide merg pe promovari de persoane prin maketing de imagine si pe atac la adeversar.Daca un partid nou, care sa nu fie perceput ca un "pui" la partidelor actuale, ar schimba tactica sa propune solutii la combaterea coruptiei, pe fondul pierderii credibilitatii tuturor partidelor actuale, ar avea sanse mari.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Deceneu : un alt partid e greu sa apara - nu ar avea sprijin mediatic, administrativ (filiale puternice in teritoriu), logistic si prin oameni cu notorietate. eventual, s-ar baza pe un lider exponential, dar e greu..

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu gasesc date biografice despre Marian Ciuvica . Cand a terminat liceul si cand a terminat facultatea ? Ce facultate a terminat?Biografia sa este ascunsa?

    RăspundețiȘtergere
  19. @ anonim : n-ai inteles nimic, din acest articol ! mai cauta, dar nu aici !

    RăspundețiȘtergere
  20. decit sa fiu un basist mai bine sa fiu un ciuvic

    RăspundețiȘtergere
  21. @patrick : avand in vedere ca esti un fel de tiz al meu, n-as putea sa te contrazic :)zic, asta, sa nu cumva sa creada luma, ca am comentat chiar eu, folosind un ID ce nu-mi apartine.ai tot dreptul, sa fii ce vrei : basist, ciuvic, atata vreme cat nu esti sclavul ideilor altora ! cel mult, le poti filtra, incercand sa te asiguri ca nu esti manevrat intr-o anume directie !te salut si te mai astept, cu orice alt prilej sa conversam mai aprofundat ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. nea ciuvica, mai studiaza un pic geografia Romaniei inainte de a zice ca Galatiul e un sat mai mare

    RăspundețiȘtergere
  23. cand a spus asa ceva dl Mugur Ciuvica despre Galati ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu știu când a spus așa ceva dl Mugur Ciuvică, dar vă asigur că a spus un adevăr. Eu sunt din Galați și am voie s-o spun. Pe la 1848, eram probabil înaintea Bucureștiului (ca port comercial, ca punct vamal). Pe timpul lui Ceaușescu eram al patrulea oraș din țară. Acum nu am dispărut, dar mult nu mai avem. Toți locuitorii vorbesc de felul cum arată alte orașe - Tulcea, de pildă... Industrie nu mai avem. Arcelor Mittal e al francezilor, nu-i al nostru. Navaliștii au fost scoși la pensie, în șomaj, sunt desconsiderați, umiliți. La Primărie nu-l avem decât pe Marius Stan, cel mai bun dintre rele. Dacă a câștigat Oțelul câteva meciuri înseamnă că Marius Stan e bun ca politician. Așa votează românii. Nu-i interesează caracterul, competența, cultura candidatului. Ca și Irina Loghin: dacă știe să cânte, e bună și în politică. Cât despre Mugur Ciuvică, mă bucur că există. Îl iau ca etalon în preferințele mele politice. Unde nu am informații, nu mă pot hotărâ, merg pe mâna lui, adică pe capul lui cel deștept. De-ar fi mai mulți ca el...țara asta ar fi un loc mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  25. Dl.Ciuvica este un tip super. E singurul pe care il ascult. Nu stiu cine v-a pus sa scrieti impotriva lui. Cat despre Basescu, daca maine m-as trezi si as afla ca s-a volatilizat si ca nu va mai aparea nicodata as fi mai fericita decat am fost in ultii 22 de ani. Niciodata nu mi-a fost mai rau mie si familiei mele ca in ultimii 6 ani.... rau de tot.Nu am de unde sa fur, deci nu am , aproape ce manca....

    RăspundețiȘtergere
  26. esti un sclav infect ce se prostitueaza in fiecare zi la televizor pentru banii unor oameni sub orice speta. mi-e sacarba de tine

    RăspundețiȘtergere
  27. Mugur Ciuvica e un ordinar platit de turnatoru felix sa asmuta telespectatorii contra pdl si Presedinte,cand adevarata mafie e de fapt in curtea lor...tot raul Romaniei incepe de la tatucu ilici si continua azi cu ponta...apropo,la Vrancea cum o duceti voi liberalii sub tatucu oprisan ca am auzit ca rupeti alianta usl...liberali,treziti-va la realitate ca va fi greu de voi,va inghite psd-ul !!! succes !

    RăspundețiȘtergere
  28. suferi de teoria conspiratiei, parol .. cauta-te !

    RăspundețiȘtergere
  29. @cristina : m-am cam saturat de cei care cred ca "cineva pune pe altcineva sa scrie contra cuiva" ! in cazul tau, sper, esti doar ironica :)

    RăspundețiȘtergere
  30. corect, Deceneu ! imi place, cum iti sustii afirmatiile ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. sa inteleg, ca la Mugur Ciuvica te referi ? pentru ca io nu apar la televizor :)

    RăspundețiȘtergere
  32. iaca, te-ai procopsit, cu nentu' Stan la Primaria Galati :)cum ti se pare ce au votat galatenii ?

    RăspundețiȘtergere
  33. vorbesti despre noi la Vrancea, dar tu de unde esti ?asa, sa o arzi ca ANONIM, e misto - nu ? de acord cu ce spui despre tatuca Ilici, Ciuvica si Felix.PS : eu cred ca PDL e un partid condus de ba'SECU sa asmuta romanii intre ei ! comentezi ? ia zi tu, ANONIMULE, care esti tare comod incat nu-ti dai un nume - poa' sa fie si numele liderului PDL din orasul tau, ca oricum nu conteaza ..

    RăspundețiȘtergere
  34. Mugur Ciuvica........... esti dus rau cu capul

    RăspundețiȘtergere
  35. @anonim : pune si un nume, ca conversam si sa imi explici la ce te referi, cand spui ca e "dus rau cu capul" ?

    RăspundețiȘtergere
  36. mugur civica esti un ratat ,avortat,sclerozat si mincator de rahat la antenele lui motanelu voiculescu ,realitatea tv si rtv cel mai mare nenorocit.

    RăspundețiȘtergere
  37. nu mi-e simpatic, in mod special, Mugur Ciuvica, desi prezinta uneori si corect realitatile. totusi, cu ce esti tu mai breaz, ca la adapostul anonimatului sa injuri ? esti mai tare/smecher, asa ?

    RăspundețiȘtergere
  38. Ai mare dreptate.Obraznic si nesimtzit ;un admirabil pupincurist al p s d -ului.

    RăspundețiȘtergere
  39. @ultimul anonim : crezi ca Mugur Ciuvica e platit de PSD sa aibe acest discurs public ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)