miercuri, 3 august 2011

TMDW - Edition 0.4 : Hanul Piratilor Beach (Navodari)


Biletele ne-au venit de vreo 2 saptamani, mai sunt cateva zile pana la inceperea editiei a 4-a a The Mission Dance Weekend 2011. Avand in vedere invitatii care sunt intre cei mai buni DJ din lume de foarte multi ani, vom avea un line-up fantastic.
Astfel, ziua de Vineri 5 august va intra intr-o istorie a celor mai bune concerte organizate vreodata in Romania. Vor mixa Paul van Dyk, Above and Beyond. Ferry Corsten, Gabriel and Dresden, Snatt & Vix feat. Alexandra Badoi.




Sambata 6 august, vom avea parte de o seara electro(nica) in care invitatul special este americanul Moby. Este de asteptat, ca Richard Melville Hall (alias Moby) sa faca un show live in stilul caracteristic. Vor urma, pe scena : Dubfire, Şuie Paparude, R.O.A. – Rise of artificial, The Model, OK Corral si Greeg.



Concertul are loc pe plaja celebra de la Hanul Piratilor, unde The Mission organizeaza de 4 ani cel mai bun concert de muzica Trance din Romania.



UPDATE : on the road and with a clasic trance hit : Veracocha - Carte Blanche :)


4 comentarii:

  1. cum ziceam... acolo se fac evenimente impresionante anul trecut a fost Tiesto!Alexandra Badoi e aia de prezinta meteo dimineata la antena 1?

    RăspundețiȘtergere
  2. ecsact, este vorba de prezentatoarea de la meteo la A1. este in duet cu singura trupa de trance din RO : Snatt and Vix.anul trecut nu am mers la Tiesto, desi am avut bilet. am preferat sa il ofer cuiva care sa se bucure de concert ;)insa acum 2 ani (2009) am mers cu aceiasi pretenari, la Armin si Tiesto in 2 seri foarte faine.cred ca vineri seara, va fi ceva special, de vreme ce vor fi 5 dj, dintre care macar 3 vor rupa tare de tot : - preferatii mei de vreo 3-4 ani, britanicii de la ABOVE and BEYOND.- veteranul dj german PAUL van DYK, care e in istoria muzicii electronice si trance.- excentricul olandez FERRY CORSTEN, unul dintre cei "3 olandezi zburatori" (alaturi de Armin van Burren si Tiesto).

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Seara!Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.http://www.radiowhisper.comMultumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vlad, ti-am permis postarea acestui comentariu offtopic, desi nu ar fi trebuit.NU m-ai convins, de veridicitatea spuselor tale. ai termen 3 zile, incepand de ACUM, timp in care imi poti prezenta ce articol ai preluat de la mine si linkul exact.din cate stiu io (si sunt destul de informat), campania asta dp bloguri a voastra e un mare fas. e suficient de spus, ca ultima postare din sectiunea blog, a site-ului vostru, este unde in 2010 in luna lui peste...asadar, pentru a preveni aceasta forma de SPAM, termenul curge dupa care te vei alege cu o postare pe blogul meu. in contrapartida la ce faci, chipurile cu o politente desavarsita, credibila doar de cei neinformati.TIC-TAC, timpul trece !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)