sâmbătă, 30 iulie 2011

Vrancea Summer Blogmeet 2011 !




Un adagiu latin, drag prietenului meu Boghita, ce l-am studiat in studentie, spune "Nemo censetur ignorare legem" !

Prin urmare, nu ai nici o scuza, ca blogger (persoana activa in online) sa invoci necunoasterea acestor intalniri anuntate din timp si mediatizate in retelele sociale (Twitter, Facebook).

E firesc, daca nu domiciliezi in Focsani, ori ai altceva programat. Totusi, trebuie sa stiti, despre intalnirea / ieseala noastra de maine - duminica 31 iulie - in Irish Pub Clover Focsani.

Daca ai un blog (conditia minim impusa, ori esti impicat in online sub o alta forma) da-mi de stire pentru a te adauga si pe tine, in Blogosfera Vrancea !

Dupa cum vezi, in captura de la grupul nostru de pe Facebook. Grupul l-am creat (de vreme ce majoritatea suntem prezenti si pe Facebook) pentru a ne promova, a interactiona si a ne imbunatati comunicarea !

Post Scriptum : Momentan, sunt aproape de finalizarea monitorizarii blogosferei locale din Vrancea. Dupa circa 6 luni de cand am inceput acest demers, am gasit aproximativ 100 de bloguri in judetul nostru. 
La inceputul anului, m-am abonat (acolo unde era posibil), prin Google Reader, la feed-ul a circa 60 de bloguri ce au ramas active, din cele 100 mentionate. Este firesc, sa nu am idee, despre prezenta fiecarui coleg blogger din Vrancea, pe Facebook. Ori, chiar pe Twitter.

Ma gasesti, pe Twitter si pe Facebook daca vrei sa te alaturi si tu grupului nostru. De asemenea, imi poti lasa un mesaj aici, pe blog, pentru a te adauga.
Uichned haios, zambete si soare :) 

2 comentarii:

  1. Sper ca la urmatoare intanlire sa pot participa si eu.Am facut cerere pe FB pentru a intra in grup.

    RăspundețiȘtergere
  2. prietene, tocmai te-am adaugat si pe tine in minunatul nostru grup. iti doresc sa te promovezi si sa interactionezi cu noi incat, se crestem, impreuna, mai puternici. tine aproape si aici, pentru alte lucruri ce or sa te intereseze ;)multa bafta in blogging !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)