vineri, 22 iulie 2011

De ce sunt un blogger mandru !





Deopotriva, sunt mandru, cat si multumit, pentru ca am plecat pe ideea de a-mi gasi pretenari, oameni vii cu care sa interactionez pe autostrada online-ului. Probabil, singura autostrada ce exista in Romania de azi...
N-am plecat, pe acest drum, cu abilitati tehnice legate de administrarea unui blog dar am invatat pe parcurs. Scopul acestei calatorii, n-au fost foloasele materiale, castiguri peste noapte. Intre timp, am cunoscut oameni faini care au transmis incredere blogosferei locale.

Am inteles, ca proiectele comune, ne pot ridica pe multi dintre noi. Cheia succesului, ar putea fi constientizarea implicarii in proiecte mari de impact, a gandi la nivel macro si nu la singural, a iesi din verbele reflexive si din autosuficienta unor postari generalisto-simpliste, despre nimicurile din cotidian.
In felul acesta, ne percepem, empatizam si constientizam ca putem fi mai buni, mai performanti, intru final aparand si castigurile sub feluritele forme posibile.

Ma aflu in al 4-lea an de blogging si sunt inconjurat de oameni frumosi cu care interactionez in online. Fie ca suntem bloggeri, fie tineri implicati in activitatea din retelele sociale, activi in social-media. Pe foarte multi dintre voi, deja v-am intalnit si ne-am cunoscut.
Observ, cum blogosfera locala se incheaga bine si in Vrancea. Existenta grupului ce l-am creat pe Facebook, care reuneste majoritatea bloggerilor activi din judetul nostru, e o dovada palpabila. Astfel - Blogosfera Vrancea - este locul in care poti gasi si alti bloggeri mandri ca si mine. Fiecare, are povestea lui frumoasa...

Prin urmare, plecand de la provocarea Chinezului, ii invit pe toti bloggeri vranceni, fara a-i nominaliza, sa preia urmatoarea leapsa de la mine, raspunzand la urmatoarea intrebare : Esti un blogger mandru ?

UPDATE : iata si premiile faine puse la bataie de Cristian China Birta :
  • Premiul 1: un tricou personalizat cu mesajul tau (model)
  • Premiul 2: un set de carti de joc personalizate cu pozele tale (model)
  • Premiul 3: 2 stickere pentru laptop (cu imaginea, textul tau) (model)
 Nu uitati, toate raspunsurile voastre, sa fie redactate pana luni 25 iulie, ora 23.59. Cum ar veni, asta e un deadline stabilit de Chinezu ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)