luni, 25 iulie 2011

Cum ajuta Google Reader un blogger ?



Colegul si prietenul din Blogosfera Vrancea - Tudor - ne vorbeste despre utilitatea Google Reader-ului pentru un blogger activ, dornic de a fi la curent cu activitatea din blogosfera. Acest tool este, indiscutabil, cea mai buna metoda de a urmari fluxul postarilor, abonandu-ne prin subscrierea facuta la feed.


Eu mi-am facut aproape 10 foldere in Google Reader, unde am trecut diferite categorii de bloguri. De cateva luni, am ajuns la concluzia, ca trebuie sa parcurg de 2-3 ori pe saptamana articolele din Reader, altfel se aduna prea multe, depasind cifra de 1000 postari. In total, urmaresc aproximativ 200 de bloguri, din care 50 sunt din Blogosfera Vrancea.

Inchei aceasta postare, marturisindu-va, ca am o dilema si, poate nu e doar a mea. Prin urmare, sunt interesat de argumentele prietenilor din blogosfera, la urmatoarea intrebare : Ce este mai avantajos, pentru un blogger pe care il apreciezi (cum il poti recompensa) :

 1. sa il citesti abonandu-te la feed-ul blogului tau !

 2. sa il treci cu un link in blogroll !

PS : butonul de abonare la articolele mele e plasat in dreapta-sus (cel portocaliu), alaturi de cele care va directioneaza catre conturile de pe Twitter, Youtube si Facebook. Multumirile mele, merg anticipat, catre aceia dintre voi, care ma veti onora prin aceasta modalitate, de a va abona la postarile acestui blog ! O saptamana minunata, cu zambete si soare ;)

Ma gasiti si aici :)
www.Twitter.com/DanTrofin
www.Facebook.com/TrofinDan
www.Linkedin.com/in/DanTrofin
www.YouTube.com/user/ecstra
www.djPATRICKdan.wordpress.com

4 comentarii:

  1. Eu imi arat aprecierea prin adaugarea in blogroll, pentu ca atunci e clar ca ii citesc blogul aproape zilnic. Nu mai zic ca, de cele mai multe ori, citesc blogurile tastand adresa in bara de sus. Mie una nu-mi place Google reader, na!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia : e drept, prin abonarea la fluxul RSS nu ii arati unuia, ca tu esti cel care il citeste. prin trecerea linkului in blogroll, e mai clar, acest aspect. ai si tu dreptate, dintr-un anumit pdv :) Io am de gand, in curand, sa implementez o noua modalitate de a urmari postarile celor pe care ii urmarim. Nu voi dezvalui deocamdata prea multe detalii dar o sa experimentez chiar cu Blogosfera Vrancea acest procedeu pe care l-as numi "cel mai corect" dpdv al celor care sunt activi in blogosfera ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogroll. Am renuntat acum cateva luni la orice forma de blogroll, iar Readerul il folosesc zilnic. Am cam tot atatea feed-uri, insa doar vreo 10 din Blogosfera Vrancea urmaresc. Si, sa nu uit, citesc articole, de obicei, doar care imi vin in Reader.

    RăspundețiȘtergere
  4. doar 10 bloguri din Vrancea urmaresti ? vezi jos la mine cele mai active 60 ! care au scris constant si in acest an 2012 :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)