joi, 1 septembrie 2011

Times Pub si TMC inchise !

 


Focsani e un oras mic, vestile circula rapid, in provincie. am aflat toata povestea, una deloc placuta. Se pare, totul a plecat de la o neintelegere intre cei 2 asociati : Adrian Paun si Liviu Stanica. Cel putin asta sustine Ziarul de Vrancea. 
Merg frecvent in Times Pub Focsani, cam de 4 ani, cu prietenii si lucrurile nu mai mergeau ca la inceput acolo. Ne-a placut sentimentul de a avea un loc al nostru, unde mergeam cu prietenii constant.


De ceva vreme, a aparut al doilea loc de distractie sub acelasi brand unde, saptamanal, au fost invitate nume mari din muzica romaneasca sa performeze live. Este vorba despre locatia numita TMC - Times Music Club - unde i-am putut urmari pe Iris, Stefan Banica jr, Publika etc.

Mi-am propus, ca din viata, sa iau doar partea frumoasa a lucrurilor, sa incerc sa vad doar partea plina a paharului. Motiv pentru care nu voi a vorbi despre partea controversata a sfarsitului Times Pub, umbla destule barfe de provincie pe care nu vreau sa le propag si eu in online.

In functie de cum vor decurge evenimentele, e posibil sa asistam la refacerea acestui club. Pe care l-am preferat, dupa inchiderea altei locatii celebre in Focsani - Full Moon Pub - primul pub de care ne-am atasat dupa finalizarea studiilor si intoarcerea in Focsani.

De ceva vreme, mai mergem cu drag si in alte locuri unde tinerii din Focsani se simt bine si ambianta este placuta. Mno, nu ai cum sa mergi doar intr-o singura locatie. Fiecare grup, mai schimba uneori locatia, in functie de unele alegeri subiective celor ce fac rezervarile. Drept pentru care, cel putin in grupul meu de prieteni, avem de ales intre Irish Pub si Queen Pub :)

Voi in ce pub-uri din Focsani mergeti de obicei ? 



20 de comentarii:

  1. CE NU S-A SCRIS IN ZIAR ESTE CA ADI PAUN A LUAT LUCRURILE DE VALOARE NOAPTEA PE FURIS,IAR NOUL TITULAR AL CONTRACTULUI DE INCHIRIERE E SOTIA LUI, FLORENTINA PAUN.DECI L-AU LUCRAT PE LA SPATE PE ASOCIATUL CARE A ADUS BANII IN FIRMA.TOATA LUMEA STIE CE PADUCHE A FOST PAUN SI AR FI BINE SA AFLE SI DE TEPELE PE CARE LE DA!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim : 1. Te rog sa folosesti un nume, pe viitor ! Iesi din anonimat, chiar daca nu vei folosi numele tau real. Iti dai seama, ce-ar fi sa apara aici alti 2-3 care sa scrie sub acelasi ID de "anonim". Nu as avea habar caruia dintre anonimi, care a facut o anumita afirmatie, ar trebui sa ii raspund. Am mai patit asa ceva ;)2. eu stiu ca a expirat un contract aflat in derulare iar Times Pub a primit instiintare din timp, de la propietarul imobilului/locatie acea batrana. Daca tu poti sa sustii acea afirmatie cu sotia lui Adi Paun, poti sa aduci si alte argumente. Nu neg ce spui tu, am auzit si eu despre ce afirmi, insa astept mai multe "surse credibile" :)Multam pentru vizita ! Te astept si cu alte completari la subiectul zilei ori pe viitor la alte postari ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adi : trecE gastele in zare, eu ma uit, ele disparE :P

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) times a fost ceva frumos ce s-a sfarsit prost. era un local dragut,curat si de bun gust,numai ca spre sfarsit a ajuns un loc mizer,imbaxit si de prost gust. cuvintele ce ar descrie foarte bine Times ul ar fi CARPEALA si MIZERIE. times=mese rupte,scaune de terasa bagate in local si invers, peretii afumati,nici un sistem de aerisire si pe final un meniu scumpit,iar la TMC am gasit o improvizatie de prost gust, un dj oribil,muzica luata de pe kiss fm, o sonorizare execrabila si o terasa tinuta cu parii,un asfalt crapat pe jos din care crestea iarba si doua canapele ce nu-si aveau locul acolo. eu ma bucur ca s-au inchis ambele bodegi. poate va veni cineva acolo sa faca ceva frumos,daca cei doi patroni nu au fost in stare. cam atat...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. PREFER SA RAMAN ANONIMUL NR 1.NU E RAZBOIUL MEU.DAR LIVIU STANICA NU MERITA ASA CEVA SI PLETEA MERITA SA STIE LUMEA CE JAVRA ORDINARA E.O SA DESCHIDA UN NOU LOCAL CU ACELEASI PERDELE,MESE,CANAPELE?A FURAT TOT, NOAPTEA.....BABA A SEMNAT CU FLORENTINA PAUN ,LUCRU AFLAT DE LIVIU STANICA ABIA AZI NOAPTE TARZIU!CUM TI SE PARE?ZICI CA STII CATE CEVA DIN CULISE,VORBESTE

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu tocmai am primit un sms, probabil de la Liviu (nr. pe care se faceau rezervarile) in care se spune clar ce s-a intamplat... Imi pare ffff rau, inca nu-mi vine sa cred :(

    RăspundețiȘtergere
  7. ca pletea e un tepar se stie dar nici cu liviu nu mie rusine asa ca stati calmi ca nu e o mare pierdere pentru orasul nostru ....inca e un castig cineva acolo sus ne iubeste...anonimus II

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adi : dupa cum am zis, prefer sa nu abordez aceste aspecte. Cu bune, cu rele, Times Pub a fost o locatie prietenoasa si, exact ca intr-o relatie, la sfarsit, eu aleg sa vorbersc doar de lucrurile bune. Nu stiu daca asta va conta vreodata pentru cineva dar, asa cred eu de cuviinta ca e frumos sa respecti acest principiu, in general, in viata.Ceilalti cititori, daca au argumente, pot spune TOATE dedesubturile, mai ales daca aduc si argumente.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred ca sotia lui Adi, cum afirmi tu, putea semna fara acordul celor 2 administratori. Ma refer aici, in special, fara acordul lui Liviu. NU contest ce spui tu, insa de acum incolo, rezolvarea se va decide in instanta, altfel nu e posibil. Mai ales, ca "baba" venise cu avocatul dupa ea (nu cred ca are ea vreo vina) si cred ca era dispusa la negociere. Doar ca, expirase cam demultisor conctractul, din cate am aflat de la un prieten ce a asistat la discutiile de dimineata de dupa ce s-a zavorat intrarea .. Deocamdata atat, vino tu cu alte detalii mai concrete ! Sub protectia anonimatului, nu ai ce pati ;)Multam pentru interventiile tale ! Pe viitor, baga si tu un : Sorin, Florin, etc. Prea multi "anonimi" pe aici si nu-mi place asa. Uite, eu is pe fata, cu nume si prenume ;)Bafta, mane ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @celalalt ANONIM : care afirmi ca ai primit SMS de la Liviu .. imagineaza-ti, joi urma sa sun pt a face o rezervare pe terasa, unde altundeva - la TIMES PUB - pt ziua mea de azi ! tare, sau ce :))a trebuit sa ma gandesc la o alta locatie !

    RăspundețiȘtergere
  11. @ultimul anonim : orice Pub inchis e o pierdere fie si numai pentru faptul ca scade concurenta. NU cred intr-un Nou Times Pub intr-o alta locatie ! Sa recunoastem, un rol important l-au avut amplasamentul, curtea interioara cu piscina, plus atmosfera specifica ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Treaba e relativ simpla, din pct meu de vedere :2 tineri s-au apucat de o afacere.... vre-o 3 ani le-a mers mai mult decat ok. Intr-o zi s-au hotarat sa face ceva ce in Focsani nu isi avea locul..TMC.. si nu spun ca si tip de locatie ci ca tipologie de potentiali consumatori.. nu avem noi oameni pentru tipul de locatie ce ar fi trebuit sa fie TMC nu ce a fost.. si anume un KITCH...De cand au dat drumul la TMC a inceput sa schiopateze treaba.. salarii amanate, curent neplatit, pana si la gunoi faceau figuri sa-l plateasca, apoi furnizorii, unul cate unul... ajunsesera sa cerseasca marfa de la furnizori. Au ajuns sa cumpere pana si berea de la o firma de la Tecuci, Galati.. ceva de genu'.. pentru ca firmele din Focsani care le aduceau bere nu le-au mai adus.. si usor-usor si cei de la cola, de la pepsi.. pana si cei de la bauturi nu mai treceau decat sa ii incolteasca de bani... iar in tot timpul asta salariile la angajati.. din """pix$%%$#$%""".... Urat s-a terminat.. imi aduc aminte acu vre-o 2-3 saptamani stateam in piscina si venisera unia cu politia si le-au luat corturile de pe terasa din spate, scaune, faceau zeci de fotografii..... o intreaga nebuneala, se vedea de la distanta ca au probleme... Angajatii au inceput sa plece la alte baruri... feter noi, multe greseli.... si acum treaba asta...Se zvonea, dar acum gura targului vorbeste multe, si nu mai stii ce sa crezi... se zvonea ca au dosare penale amandoi de pe la garda financiara ca i-a prins cu "mata-n sac" pe la facturi.... ca ar fi vandut mare parte din bunuriu catre firma lui Nicoleta, sotia lui Liviu si ca cei doi ar fi avut doar drept de folosinta in comodat a bunurilor, poate deasta i-a lucrat nevasta lui Adi pe la spate, ea cu contractul pe locatie, celalate nevasta cu aparatura, mesele, scaunele iar ei doi ca prostii sa se omoare intre ei.... e interesant de urmarit ce va urma.. astept continuarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. E pacat ca s-a creat acest curent defaimator impotriva celor doi patroni. Am colaborat ceva timp cu acestia, si desi dl Anonim de mai sus are dreptate, in ceea ce tine de a fi parolist, serios si asa, da, are dreptate si in privinta problemelor, insa chiar nu cred ca pentru consumatori e necesara toata aceasta dezvaluire. La capitolul dezvaluiri pot oferii un milion de detalii in plus din postura de colaborator al lor, dar cum a spus Patrick Dan, a fost o locatie prietenoasa in care ne placea sa ne petrecem timpul liber. Acest gen de barfa desantata si acest stil de a acuza cu ce nu ne priveste mi se pare deplasat. Fiecare cu bucataria proprie. Cu tot respectul, nu ii inghit pe cei doi patroni, am pierdut foarte multi bani ,timp si nervi lucrand cu acestia, si mi-au dat si au dat in genere multe tepe, plus alte nereguli de ordin penal, chiar mai grav decat afirma dl anonim. si fiind atat de in tema, sigur stie la ce ma refer. insa hai sa oprim barfa pentru a nu fi animale de atac. Sa isi rezolve fiecare problemele. Cu tot respectul, o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  14. Apreciez si salut interventia ta, Liviu, cat si a "ANONIMULUI" de dinainte de tine ! Aceste ultime 2 comentarii sunt mai de bun-simt, asa cum AM RUGAT cititorii, sa aibe in vedere (apare in acea casuta cand scrieti mesajul vostru). Pe langa argumente si umor ! Va multumesc si, va mai poftesc la mine, cu orice alta ocazie binevoiti sa interveniti ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Justitia va face dreptate si atunci veti vedea cine e hotul adevarat!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca Adi Paun a fost un paduche, atunci Liviu Stanica a fost si este o capusa care a trait tot timpul pe munca si sudoarea altuia, toate afacerile sale au fost pe spinarea altuia fiind mereu asociat cu cineva.Toata lumea stie cine muncea acolo si cine trandavea si venea doar sa ia bani. Toata lumea stie ca el si cu familia lui au transformat Timesul in florarie, coafor etc.Justitia va face dreptate si veti afla cu totii cine e cu adevarat hotul, bunurile nu au fost furate ci protejate de un infractor!

    RăspundețiȘtergere
  17. catre ultima ANONIMA : draga, Daria afirmatia ta din final, starneste nu neaparat rasul, cat induce o necunoastere a legislatiei - cum sa iei bunuri fara sa ai acordul celuilalt, doar pentru ca sa le protejezi ?! NU ma intereseaza cine si ce bunuri a luat, vorbesc ca principiu.Apropos, vinovatia cuiva, nu o stabiliti voi, stimati cititori ci justitia ! Cred ca exagerati deja prea mult cu astefel de cuvinte la adresa celor 2, v-am mai rugat sa pastrati o minima decenta si-un limbaj civilizat ! Inca ma mai gandesc, daca mai aprob astfel de mesaje calomioase la adresa celor 2 asociati - Liviu si Adi .. Ii cunosc pe amandoi, desi nu le sunt prieten foarte apropiat si nu am nici un interes sa ma situez de parte niciunuia dintre ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. bateti campii rau de tot...cat de usor e sa atacati si sa va dati cu parerea...

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt de acord cu tine, Mary. S-a depasit un nivel de decenta pentru ca fiecare are un interes fata de cele 2 tabere formate din fostii asociati : Adi si Liviu.Totusi, subiectul a interesat mult pe tinerii din Focsani. Trebuie sa recunoastem - Times a fost un loc ce a atras iar vestea inchiderii acestui Pub a socat si-a generat interes.Postarea mea a fost eminamente una subiectiva, sincera si de aducerea aminte a unor clipe placute petrecute in Times.Regret comentariile unora si te mai astept aici, cu alte ocazii mai placute, Mary ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)