sâmbătă, 9 octombrie 2010

Cum se prind gandacii ?


Ma bucur, ca am rezolvat bug-ul ce mi-a ravasit blogul in ultimile 2-3 zile. Am reusit sa identific problema, fiind vorba despre un cod de FaceBook care, odata inserat in blog, si-a facut de cap.

Nu pot descrie starea de "enervare cu nervii" ce mi-a produs-o aceasta defectiune tehnica, ajungand sa discut cu un amic, chiar de renuntare la blog, din moment ce am incercat foarte multe emplateuri de blog (inclusiv cele furnizate de blogger in setari), gandindu-ma sa mi-l mut in alta parte, etc.
Cu acest prilej, imi cer scuze, celor care m-ati vizitat in ultimile zile si-ati observat ciudatenii p'acilea : fonturi, sectiuni si templateuri ciudate, ori lipsa linkurilor (partenere, ale prietenilor, sau colegilor din blogosfera), a unor widgeturi sau alte asemenea...

Inchei, postarea aceasta, lasandu-va unul din clipurile filmate la Ieseala cu pretenarii mei din vara asta la Liberty Parade 2010 de la Venus. Am ales acest clip, deoarece, prinzandu-ne ploaia pe drum, destul de tare, am avut parte, la un moment dat, de un cer absolut superb... 
Iar, ce am filmat atunci, se potriveste mult cu starea mea actuala, cand m-am mai linistit, in privinta unor detalii tehnice ale blogului. Astfel, ma pot concentra pe continut, postari si ceea ce a devenit o parte semnificativa din timpul meu in ultimii 3 ani...

2 comentarii:

  1. Hehe, ma bucur sa aud ca toate aceste probleme au ramas in urma; uite de asta prefer eu sa mentin numarul de widgeturile la un minim necesar.

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti pe .RO si pe meserie cu widgeturile si netul in general.in cazul meu, era un cod FaceBook ce a mai produs erori, din cate am citit si pe ReFresh.Ro

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)