miercuri, 6 octombrie 2010

Cristina Coco Popescu - Seven Summits !

In ultimile zile, s-a intamplat ceva cu tema blogului si totul s-a amestecat pe aici. Nici timpul nu mi-a permis dar, in curand, voi remedia problema aparuta. Toate linkurile de promovare, colegii sau partenerii acestui blog, isi vor regasi locul ; rog, doar putintica rabdare :)
Am tinut sa fac aceasta precizare, din respect pentru colegii, cititorii si vizitatorii ce ajung aici in fiecare zi. Saptamana viitoare, ma alatur si eu colegilor din blogosfera ce adauga 1 an de prezenta in on-line. Vor fi cateva schimbari, la cei 3 ani de blogging, directii si proiecte pe care ma voi concentra, pana la anul. Dar, despre asta, la timpul potrivit...

Intr-o alta privinta, tin mult sa va impartasesc un clip ce merita a fi promovat. Este vorba despre o domnisoara de 16 ani - Cristina Coco Popescu - ce a reusit cateva lucruri fantastice : recorduri mondiale si lucruri frumoase ce ne bucura si, poate ca ne (mai) hraneste, unora dintre noi, orgoliul/mandria de roman.
Bucurati-va de el si uitati pentru cateva  momente de toate lucrurile care ne indeamna sa ne parasim tara, sa nu ne mai uitam la televizor, sa condamnam clasa politica si societatea romaneasca pentru involutia si neajunsurile de care ne lovim zilnic.

Si acest clip, face parte din categoria aceea, de care v-am mai vorbit, pe care eu o numesc "sa privim partea frumoasa a lucrurilor" (partea plina a paharului) ! Sursa aceastui articol : postarea lui Fulgerica, primita ca link pe Twitter.

6 comentarii:

  1. Extaordinara tipa, cinste ei ! Dar ma tem ca televiziunile nu vor face valuri asa cum fac in cazul unor chestii care nici macar nu merita date pe post.

    RăspundețiȘtergere
  2. 70.000 de euro pana pe 7 octombrie?...si cati s-au strans pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  3. ps: oare guvernul prin ministerele sale va face ceva pentru ca Romania sa scoata nitel capul in lume si sa se bucure de un nou record?

    RăspundețiȘtergere
  4. Extraordinar! Chiar nu am cuvinte... la 16 ani sa realizezi atatea lucruri si mai ales sa-ti faca placere si intr-adevar este vorba de un buget enorm pe care l-a folosit pana acum si cat va mai folosi de acum in colo

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Dan : daca bati vreun apropos, la Nutzi de Plescoix, sinistra turismului, io cred ca nu are rost...de unde sa ii mai iasa si ei un parandarat ceva ?!@ Laura : nici eu nu am inteles prea bine aspectul asta. timpul este prea scurt, io abia acum am aflat, desi stirea imi amintesc ca am vazut-o ceva vreme in urma, la ultimul ei succes si varf cucerit. @ Vali : cu siguratnta, parintii si apropiatii ei au investit enorma pana acum in ea.vin momente in care, oricine din mediul privat se poate alatura si incheia un contract de sponsorizare cu micuta alpinista, din care ar castiga foarte mult ca imagine. @ ALL : intre timp, am mai cautat cateva elemente si-am descoperit ca de fapt Cristina are doar 15 ani, alaturi de ea se mai afla alti 3 sportivi care incearca doborarea unor recorduri similare. de exemplu, un tanar din SUA este la 14 ani in pozitia similara Cristinei. iar, ca o curiozitate, mai avem un roman care a reusit o performanta similara : Ticu Lacatusu.http://www.lacatusu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)