luni, 9 iulie 2012

BAC 2012 : rezultate la promovati si respinsi !




Daca vrem calitate si tineri pregatiti intr-un sistem de invatamant bine manageriat, sa nu ne mai laudam cu cifre precum inainte de 1989.

Atunci, erau raportate, procente de 100% la tovarasa prim-secretara de catre autoritatile judetene ni privinta recoltelor record la hectar.

Nu e obligatoriu, sa avem la facultate admisibilitate ridicata. Pentru ca, oricum statul nu poate oferi locuri de munca (cu exceptii : MAPN, MI, SRI, etc).


In administratie, Premierul Emil Boc al lui Traian Basescu si nu al Romaniei, a blocat locurile. La ce bun, ca am facut o facultate la zi la stat si sunt licentiat pe administratie publica dar nu pot profesa ? BAC-ul, este cat un examen de la facultate, ca volum / materie de trebuie asimilat(a) normal din licenta unde sunt cam minim alte 5 asemenea. 

Nu va mai vaitati, BAC-ul e un examen facil. Nu mai raspundeti cu fraza celebra " nu ma asteptam sa imi pice Eminescu" - de vrem ce ati fi raspuns la fel si la Blaga, Arghezi, Voiculescu, etc.

Apropos, circula de cateva zile in online o scrisoare de protest a unui tamnar care a dat BAC-ul ! Scrisoarea e foarte ok , am citit-o ! Dar, sa nu aud, ca va plangeti de BAC ! Eu cred, chiar si cu aceste procente mici, ca promovabilitatea este cam mare iar camerele de supraveghere sunt foarte bune.

Am observat, ca mass-media dar si online-ul (new-media) prefera sa vorbeasca despre cei picati dar, in nici nu caz, nu ii bagati in seama pe elevii merituorii ! Putin sunt aceia care vorbesc despre cei care au luat note frumoase pe munca si studiu aprofundat la aceasta editie de BAC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)