joi, 19 iulie 2012

Castiga 2 invitatii Zonga !




Zonga a aparut pentru a va bucura de muzica voastra preferata si de artistii pe care ii indragiti. Aflati aici ce functionalitati are Zonga si cum le puteti folosi. Pentru smarthphone aveti urmatoarele aplicatii, in functie de sistemul de operare folosit : Android sau IPhone. Aplicatia dezvoltata de catre echipa condusa de Sergiu Biris de la Trilulilu contine cea mai mare colectie de muzica din Romania.


Zonga a incheiat parteneriate cu case de discuri romanesti si internaţionale (Universal Music Group, EMI, Warner Music și Sony Music). Poti asculta melodiile cu Zonga si traiesti satisfactia faptului de a cumpara piesele si CD-urile artistilor preferati. Aplicatia consta intr-un un player de muzica pe care il poti instala pe orice computer sau telefonul mobil, pentru a asculta o melodie.

Aveti la dispozitie 3 tipuri de abonament :
- abonament gratuit : disponibil pe baza de invitatie cu reclame audio din 15 în 15 minute si o limita de 20 de ore de ascultare pe luna, fiind disponibil doar pe PC.
- abonament cu ascultari nelimitate de pe PC si optiuni de radio si smart play (2,99 euro pe luna).
- abonament cu acces pe mobil si optiunea de a descarca offline playlist-uri (4,99 euro pe luna).

Va ofer 2 invitatii, pentru a accesa gratuit Zonga. Va trebui sa imi spuneti, pentru a ne cunoaste mai bine - ce gen de muzica ascultati - care este artistul / formatia preferat(a) ?

Lasati o adresa de mail si un nume alaturi de comentariul vostru, spre a face validarea invitatiei cu usurinta. Castigatori sunt desemnati primii 2 cititori care vor raspunde. Mult succes :)

UPDATE : Concursul e incheiat iar castigatorii sunt : Dana Ladaru si X64BLUE.
Andrei Alexandru esti deja inscris cu acel mail pe Zonga si ai cont.
Zoltan Biro nu ai lasat o adresa de mail pentru a primi invitatia.




21 de comentarii:

  1. Imi place foarte mult muzica Rock ai PopRock... Si le adooor pe Gwen Stefani si P!nk!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bogdan : am o intrebare pentru tine - iti place ATB si asculti "HOUSE" ?!?!ESTI SIGUR despre genul abordat de producatorul german Andre Tanneberger ??

    RăspundețiȘtergere
  3. mno, daca zici tu Dana, eu te cred :)ce zici, despre : Marie Fredriksson de la Roxette (trupa mea preferata in copilarie) ? tot ne viziteaza tara zilele acestea la Cluj intr-un concert :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrei Alexandru : hmm .. deja mi-ai facut dor de un "SUMMER OF '69" :)Esti PRIMUL CASTIGATOR, fiind atent la cerinta de a lasa datele inclusiv o adresa de mail. Merg indata in contul meu sa iti trimit invitatia, apoi iti vei putea configura contul tau pe ZONGA in cel mai scurt timp. Azi, cel mai probabil ;)Eu te astept in continuare pe blog, sa interactionam. De asemenea, imi poti trimite o cerere pe Facebook pentru a ne cunoaste mai bine ! Bafta ;)https://www.facebook.com/TrofinDan

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dana Ladaru : ai CASTIGAT O INVITATIE pe ZONGA :) Ai raspuns prima si ai lasat o adresa de mail conform cerintei. Doar asa pot valida invitatia pe care o vei primi pe mail de la mine. Multam de participare si sper sa gasesti interesanta optiunea oferita de ZONGA pentru a asculta muzica ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bogdan : nu ai lasat o adresa de mail ! @Anonim : pentru ce imi multumesti ?! anonimatul si lipsa adresei de mail nu te vor aduce vreodata in posesia unui premiu in conditiile in care am precizat f clar ce trebuie sa pui la dispozitie pentru a fi validat.@ALL - Va multumesc, tuturora, pentru participarea la acest nou concurs pe blog. A fost unul in stilul "blitz-fulger" - pe ideea primul venit, primul servit ! Ma rog, de fapt sunteti 2 castigatori : Dana si Andrei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumeeeesc!! imagineaza-ti ca plaja preferintelor in materie de Rock si PopRock e destul de mare :D.. and, btw... I love Roxette!! cine stie... poate ne mobilizam si mergem la concert!!! p.s.: l-am ratat pe cel din Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Dana si @Andrei - sper ca adresele lasate de voi sunt corect scrise. Eu va trebui sa introduc adresa intr-o casuta care va genereaza o invitatie ce o primiti pe mail. Urmariti-va casuta postala si anuntati AICI daca totul este in regula ! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dana : ti-am trimis invitatia :)@Andrei : din pacate la tine imi apare un mesaj conform caruia, citez - "acest utilizator este inregistrat deja" !! am facut si un print screen. te rog sa precizezi de ce imi apare mesajul acesta, cand te-ai inregistrat si de ce mai doresti o invitatie ? daca nu dai lamuriri, ma simt nevoit sa prelungesc concursul si sa te descalific !

    RăspundețiȘtergere
  10. ok. atunci daca ai inca o invitatie.gen favorit: trance si house artisti preferat : armin van buuren si john digweed :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Zoli : felicitari pentru preferintele tale. Armin van Buuren care devine cunoscut si publicului roman nu foarte amator de Trance, cu exceptia noastra a celor care indragim Trance - ca si Progressive, Balearic, UpLifting - toate din zona EDM.BTW : daca nu lasi o adresa de mail, nu am cum sa iti trimit invitatia. am explicat, pentru a o trimite, trebuie sa ma loghez in contul meu Zonga si apoi completez o casuta cu adresa ta. te astept, esti aproape castigator :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Deobicei ascult muzica de pe radio zu.. ca formatie preferata green day si ascult si rock dar in special house si muzica de club.

    RăspundețiȘtergere
  13. salut ! merci de raspunsul tau si felicitari pentru ca ai inteles ca trebuia si o adresa de mail pentru ca astfel e procedura stabilita de Zonga. indata merg sa ma loghez in contul meu Zonga si o sa primesti invitatia. sper sa o gasesti interesanta si astept o reactie pe aceasta tema.pe viitor, te astept pe blog la alte concursuri si comentarii la articole :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)