joi, 26 iulie 2012

Nu mi-e frica de Beau-Beau :)




Catavencii au scos in online, in ultima saptamana a referenduum-ului, acest clip dedicat presedintelui suspendat (al unora dintre romani) Traian Basescu. Melodia e interpretata de Cleopatra Stratan si am vazut clipul prima data ieri la Arhi.

Avem o parodie de text a melodiei pentru copilasi intitulata in original "Nu mi-e frica de bau-bau" - care a fost lansata la celebra emisiune Tip-Top Mini-Top, daca nu gresesc eu.

Ideea clipului e slabiciunea recunoscuta chiar de Traian Basescu pentru alcool, fata de care e luat la misto in mod nedrept, de vreme ce viata de marinar nu a fost una usoara cu el. Prezidentul suspendat (al basistilor indoctrinati care vor sta acasa duminica si nu vor vota la referendum) si-a asumat acest viciu in public, constient si la ora de maxima audienta.

Foarte fain mi s-a parut si cadoul magic pentru Traian Basescu  :)
Daca v-a placut, distribuiti clipul in lista voastra de pe Facebook !

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=zJ_pw1iqISA]




2 comentarii:

  1. Oricine are simtul umorului se distreaza la asa ceva. si eu m-am distrat un pic. Pina mi-am dat seama ca niste unii au pus niste copii sa cinte asa ceva pentru o campanie electorala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cleopatra Stratan e obisnuita cu asa ceva si, a fost remunerata, cu siguranta, pt prestatia ei deosebita din acest material :) poate unele imagini ce amintesc de komunism sunt de criticat si blamat, in rest, mi se pare si mie o realizare draguta. multam fain, de opinie ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)