vineri, 9 martie 2012

Cum sunt Fetele ? Little man - The way girls are !




Unele, veti spune, ca poate nu e cea mai potrivita postare pentru ziua de 8 martie. Am repetat frecvent, nu mi-am propus sa ma incadrez in cliseele din online, de 8 martie dar si in alte situatii similare..
De acest lucru, v-ati convins deja, cei care tineti aproape si ma cunoasteti :) Azi va las spre vizionare, un clip savuros cu destule invataminte pentru fete dar, mai ales, pentru baieti.
Noi trebuie sa va facem sa va simtiti azi mai speciale, sa va spunem cat de mult va pretuim si insemnati pentru noi. Desi, noi stim prea bine ca nu e destul si, asa cum e firesc, trebuie sa v-o dovedim tot anul. Doar ca, va place s-o auziti in mod special, astazi :) 

Am ales ceva diferit, in aceasta postare, gandindu-ma ca va doriti si altceva, din moment ce ati primit deja sau o sa primiti o multime de martisoare, felicitari, flori, zambete si imbratisari, de la cei dragi voua. 

Clipul l-am vizionat mai demult si l-am conexat cu postarea mea de azi. In el veti descoperi stradaniile simpaticului pustan Mathias care, incearca sa inteleaga fetele, avand de facut o compunere cu titlul "Cum sunt fetele". La finalul celor 11 minute din film, Mathias trage primele invataminte pe care si noi le-am primit la timpul nostru :) 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=B0M3qmEWmhk]

PS : Subtitrarea in engleza clarifica destul de clar dialogul in limba daneza ! 
Piesa din filmul de mai sus este Blow Your Mind - Thomas Haardell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)