sâmbătă, 3 martie 2012

Above & Beyond : Group Therapy 2012 World Tour in Romania




Deseara este programat, asa cum v-am anuntat mai demult pe blogul meu exclusiv despre muzica, concertul organizat de catre The Mission la World Trade Plaza pentru trupa britanica Above & Beyond .

In deschidere, va mixa Jaytech - un dj cunoscut fanilor emisiunii Trance Around The World : show-ul radio al trupei britanice invitate sambata in Romania.

De asemenea, romanii nostrii, singurii care fac muzica trance de calitate - Snatt  & Vix vor avea un intro sau outro set, in functie de cum vor decide organizatorii.
Mai puteti cumpara bilete in Bucuresti direct de la :
- Studio Martin (Bd. Iancu de Hunedoara Nr. 61)
- French Bakery Lipscani (Str. Smardan Nr. 13)
- Music Box (Str. Matei Basarab Nr. 16)
- Metrou Unirii 1

 
Pentru acreditari, va recomand sa o contactati pe loredana@themission.ro
Accesul persoanelor sub 18 ani este interzis. Pentru oricare alte informatii, folositi urmatoarele linkuri : http://themission.ro sau
 http://facebook.com/
themissionro

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=1b8wJmhQ78E]


Mai sus, aveti poza cu tricoul ce mi l-am comandat special pentru acest concert !
PS : e rosu aprins, nu e roz .. lumina nu e cea mai buna :)

6 comentarii:

  1. am fost sambata seara la WTP...calitate!...de unde ai comandat tricoul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, mihai !Ma bucur, pentru ca ai fost la concert si ai fost impresionat si tu de ce am trait cu totii la WT Plaza ;)Raspunsul la intrebarea ta este unul simplu : mi-am cumparat un tricou ceva mai bun dpdv al calitatii materialului - am gasit la Fishbone. Apoi mi-am cautat un logo intr-un format vectorial singurele ce pot fi redate fidel si real pe tricou.Am mers in Focsani la mine la o firma specializata si mi l-au dat a doua zi - sambata dimineata :)Precizare : tricoul chiar e un rosu aprins, nu roz cum mi s-a mai spus pe Facbeook :)Am si eu o intrebare : cum ti s-a parut sunetul inainte de Above & Beyond si cel din setul lor ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, Dan!Iti multumesc pentru informatiile despre tricou. Acum despre sunet...Am intrat pe la 23.15. Inca de la garderoba am fost neplacut impresionat de zgomotul ce razbatea dinspre ring. Totul in jur zdranganea si zbarnaia. Senzatia s-a mai atenuat odata ajunsi in mijloc. Isa era la fel de obositor. Bass-ii erau exacerbati iar inaltele aproape inexistente. Totul era o tocatura obisnuita si distorsionata dintr-un club de house. Eu sunt fan trance iar ceea ce auzeam nu semana cu asta. Nu spun ca baietii de la platane nu se straduiau. Dar aveau toate reglajele pe rosu. M-am retras in cafeneaua din dreapta si i-am asteptat pe A&B. Cand au inceput totul s-a schimbat. Sunetul s-a rotunjit si au aparut inaltele. Ritmul nu a mai fost distorsionat si urechile nu au mai fost agresate. Senzatia de plutire a aparut. Era trance. Nimic nu a mai fost deranjant. Doar timpul, care a trecut prea repede.A&b au fost...Ii asteptam pe ATB si AVB. Trebuie sa isi lanseze set-urile anuale si sa inceapa sa le promoveze. Amandoi au promis ca vor reveni in Romania in 2012.Mai vorbim.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan, imi poti trimite logo-ul de pe tricou? Cunosti vreun loc in Bucuresti unde il pot inscriptiona? Te rog. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihai, eu sunt din Focsani, asa ca mai greu sa iti pot recomanda un loc in Bucuresti. Totusi, din cate stiu eu, acum 1-2 ani era asa ceva jos la Unirea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihai : o sa incerc sa iti trimit cateva logo-uri pe care le am eu salvate. va trebui sa vezi care iti plac si care se potrivesc pe un tricou.pentru aceasta te rog sa imi scrii sus la sectiunea CONTACT un mesaj in care sa treci mailul pentru a ti le putea trimite eu dupa. apropos, daca ai un profil de Facebook, da-mi si ID-ul. bafta ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)