sâmbătă, 17 martie 2012

Ce este St. PATRICK's Day ?




In acest an voi serba ultimul Saint Patrick's Day pe blog. Va fii ultimul 2012 cu PATRICKdan pe acest blog. Mai multe, vom vedea pe 17 martie 2013, e destul de posibil sa fie asa .. Sa vedem, ce va urma :)
Prin urmare, va invit sa urmariti un clip din istoria si traditia acestei zile minunate care imi este atat de draga. Motivul care a stat la baza alegerii numelui acestui blog cu care am activat cativa anisori frumosi in online ;)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=o3rehq9HCWI]

2 comentarii:

  1. Ca si in anii trecuti, iti urez un sincer "La multi ani"! Daca eu te stiu de Patrick, de Sf Patrick iti fac urari :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, Iulia : fiind plecat in Bucuresti la mandra chiar ieri de St. Patrick's Day, n-am apucat sa iti raspund.Am cinstit si noi 2 GUINNESS draught luate pentru a marca momentul unei sarbatori faine care a depasit granitele Irlandei cucerindu-ne si pe multi dintre noi :)Saru'mana pentru urare, iti doresc multe zambete intr-o primavara frumoasa si tie cu cei dragi ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)