duminică, 4 martie 2012

Above & Beyond - Sun & Moon : Group Therapy 2012 Romania - World Trade Plaza Bucuresti



Asa cum va spuneam, m-am intors de la un concert memorabil al trupei mele preferate, avand o multime de amintiri placute aseara : colegi bloggeri si prieteni din online intalniti la locatia evenimentului si o atmosfera fantastica facuta de Above & Beyond.



Am evadat pentru cateva ore din Focsani, mergand pentru un prim concert important al anului si a fost un party reusit datorita organizarii celor de la The Mission si conceptului de Explore Midnight al brandului finlandez care ne-a (in)cantat si de data aceasta :)

Cam acestea ar fii cateva concluzii dupa o noapte foarte faina. 
Am incarcat si cateva clipuri pe Canalul meu de pe Youtube.
Hmm, parca mai era ceva important de spus din ce a fost aseara !
Poza facuta cu Jono Grant si Paavo Siljamäki :)

Apropos, piesa aceasta va suna cunoscuta, ce parere aveti despre ea ?

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5UpPFyZ6qGY]


9 comentarii:

  1. puteai si tu sa scrii 2 vorbe, nu doar sa vii sa pui link la ce ai filmat.asta e spam si am pretentia ca esti in stare de mai mult ;)pacat de calitatea filmului si cat de fain a iesit, daca nu poti invita macar pe cei care doresc sa iti vada clipul !uite eu nu iti sterg linkul DOAR pentru 1 zi, pe considerentul ca suntem pe aceeasi linie muzicala. dar, as vrea in schimb sa ii spui ce ti-a placut in mod special la concert - pana maine seara :)e corect asa ? in caz contrar, va fii considerat spam si din pacate cu alte ocazii vei intra automat la spam.bafta, te astept cu raspunsul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept intotdeauna cu sufletul la gura orice party unde se mixeaza TRANCE, ajung pregatit sa dansez din prima pina in ultima clipa, dar din pacate se aude ingrozitor,lumea se calca pe picioare,aerul este irespirabil iar trance-ul nu e nici pe departe trance. Crede-ma ca stiu ce vorbesc,deoarece ascult muzica trance de foarte mult timp (1996-1997).In momentul de fata trance-ul a devenit extrem de comercial,piesele avand 80-90% elemente house, tech sau in cel mai bun caz progressiv.Mai am un comentariu de facut asupra sonorizarii groaznice de la Above & Beyond. Raman costernat sa observ ca toate setarile se fac intoteauna neprofesionist,in stil pur romanesc.Cred ca cei de la "The Mission" dupa 12 ani de experienta in domeniul evenimentelor muzicale ,ar trebui sa stie ca la orice eveniment trance SUNETUL este principalul factor de distractie. Sa nu mai faca setari in stil minimalist, fara medii, fara inalte doar bas cit cuprinde ,de i-ti sparge timpanul. NU TOTI CEI CARE VIN LA EVENIMENTE SUNT BETI SAU DROGATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut filmul postat si este foarte frumu, insa cum ziceam, nu stim sunet, nu stim organizare, stim doar sa luam bani! Din acesta cauza desi imi place foarte mult genul lipsesc de la orice eveniment, mi-a ajuns Tiesto cand a venit prima data! Am mai fost la PVD si Armin dar la fel! Chiar este asa de greu sa organizezi ceva de genul asta in cat sa iasa ca afara!?

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia : sunetul a fost suparator si prea puternic la warm-up facut de Snatt and Vix, am si acum cateva probleme ; dar unul excelent la Above and Beyond. Iar organizarea una buna, nu stiu unde ai inteles acest lucru ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim : primul sfat, pe care il tot recomand cititorilor mei : scrieti un nume - sa stiu cu cine vorbesc :)Legat de ce spui tu, nu prea am cum sa te contrazic. In timpul celor de la Snatt & Vix si pe alocuri chiar si la JHaytech a fost un sunet care mi-au zdruncinat urechile. Poate de aceea, am preferat de cateva ori sa merg in locatia din dreapta amenajata de catre Finlandia si am stat la masa cu prietenii.Norocul meu, pana sa intre A & B, am mers in hotelul alaturat unde am stat acolo pentru poze.In privinta celor care cred ca muzica pe care o ascultam se preteaza la consum exagerat de alcool, eu prefer sa ii ignor. Desi, ca si pe tine, ma deranjeaza sa fim comparati astfel. Uite, eu chiar nu consum bere la asfel de concerte, decat foarte rar. Sambata am preferat doar 50 ml de Finlandia cu gheata la inceput pentru ca veneam dupa un drum de 3 ore si o saptamana grea la job :) Apoi, am consumat 2-3 Cappy si un Burn.Trancerii sunt drogati ? Probabil, e cea mai stupida afirmatie cu care ne poate eticheta cineva ! Desigur, eu nu o sa garantez pentru toti, doar pentru cei pe care ii cunosc eu ;)In privinta detaliilor tehnice legate de cum era si cum este Trance - azi nu e un procent atat de mare de 80% house. Sa nu uitam, de Uplifting, Balearic si Progressive :)Apropos, ce mai asculti, din Muzica Trance ? Da-mi cateva nume !

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim : tu ai postat linkul de mai sus de pe Youtube ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa spunea Anonim "dar din pacate se aude ingrozitor,lumea se calca pe picioare,aerul este irespirabil iar trance-ul nu e nici pe departe trance" iar daca a fost altfel este perfect, inseamna ca am mai invatat cate ceva! Uite, eu am fost super incantata cand a venit Depeche Mode prima data, pe 23 August, super tare totul, de la organizare la sunet si clar la cei care au cantat! Deci nu sunt chiar asa cu NU inainte :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Claudia : Cei de la The Mission care organizeaza astfel de concerte sunt destul de experimentati si nu au dezamagit pona acum. E drept, pana sa vina Above and Beyond au fost ceva probleme cu bassi prea puternici, dar totul s-a reglat :)In privinta concertului Depeche Mode sunt sigur ca a iesit ok, prezenta instrumentelor e o garantie in plus, pe langa profesionalismul lor si-a echipei tehnice cu care au venit ;)Cred ca cel mai mediatizat concert unde au fost probleme tehnice a fost cel al Madonnei. Eu nu am mers, tu ai fost cumva atunci ? Am inteles ca nu s-a auzit in majoritatea locurilor, lumea a fost nemultumita !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)