miercuri, 29 februarie 2012

Above & Beyond - Meet & Greet : Finlandia va ofera 5 invitatii

Ce trebuie sa faceti voi ? Click pe poza care va directioneaza catre pagina de concurs. Acolo spune-le celor de la Finlandia : care este cea mai frumoasa amintire de la un concert, album sau piesa Above & Beyond ?

Puteti fi unul dintre cei 5 norocosi care vor participa la meet & greet cu celebrul grup britanic de trance. 5 comentarii va vor aduce sansa sa ii cunoasteti pe Jono Grant, Tony McGuinness si Paavo Siljamäki sambata aceasta la World Trade Plaza Bucuresti ;)

Stiti deja, muzica trance imi place tare mult si merg la toate concertele majore din Romania atunci cand DJ de top international ne viziteaza tara. Mai stiti, faptul ca Above & Beyond sunt trupa mea favorita din acest gen muzical. Ii ascult cu fidelitate din 2005, i-am vazut in Romania la Liberty Parade 2010 si The Mission Dance Weekend 2011.

Ca si mine, sunteti destui care vreti sa mergeti la un concert la standarde inalte/europene ce depaseste orice va imaginati in materie de organizare si desfasurare. Aveti sansa de a evada din cotidian pentru a va bucura de muzica, lumini, lasere si o sala care vibreaza si pulseaza beat-uri faine precum cele din muzica trance.

Poate nu v-ati gandit ca ii veti cunoaste pe cei 3 britanici de la Above & Beyond - trupa ce ocupa locul 5 in clasamentul oficial organizat de populara revista britanica Dj Mag pe 2011. Multumita celor de la Finlandia Romania, va veti implini dorinta. La acest concert veti descoperi conceptul deosebit care este Finlandia Explore Midnight. Eu deja m-am convins la Armin van Buuren in toamna 2011 atunci cand brandul finlandez s-a ocupat de buna dispozitie a noastra si un party reusit :) 


Inscrierile se fac in perioada 29.02.2012 (ora 00:00) – 02.03.2012 (ora 19:00). La concursul organizat de Finlandia participa toate comentariile postate acolo pe pagina lor de Facebook http://www.facebook.com/FinlandiaVodkaRomania si care respecta regulile concursului si tema acestuia. Pentru detalii suplimentare, va invit sa consultati Regulamentul Oficial al Concursului "Meet & Greet cu Above & Beyond" ! Va doresc succes si sa imi spuneti cu cine ma voi intalni sambata la concert :)

10 comentarii:

  1. Desi Sun & Moon a fost nominalizata la Best Trance Track in IDMA 2012 raman la parerea ca Armin Van Buuren ramane cel mai complex artist de gen! Sigur tracand prin Tiesto, Van Dit si poate chiar domnul Jean Michel Jarre care este parintele muzici actuale! Pentru cei mici aici un exemplu...este anul 1976!!! http://www.youtube.com/watch?v=ejZVbz9KssA&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. E una din putinele trupe de muzica electronica in care cotele de PURE EMOTIONS depasesc limitele absolutului . Sper sa castige sun & moon best trance track of 2012 ... e incredibila piesa .. defapt tot albumu Group Therapy

    RăspundețiȘtergere
  3. @Valentin : eu ii mentionez mereu pe Above & Beyond drept cei mai buni in muzica Trance. in mod evident Armin este cel mai bun dj din privinta unor recorduri greu de egalat in muzica trance pe care doar Tiesto le are si, poate chiar le-a depasit. in ultimii ani, Armin a fost cel mai bun, in mod evident. tot asa cum Tiesto a avut perioada lui prin 2002-2006 :)Above & Beyond sunt insa speciali pentru mine, to asa cum special este si ATB - un dj care m-a purtat catre aceasta zona a muzicii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cladiua : nu stiu ce sa admir/ apreciez mai intai la comentariul tau : faptul ca arati ca asculti Armin van Buuren (dj cm bun din lume in ultimii 4 ani, pe care l-am vazut pana acum de 3 cand a venit in Ro) sau mentionarea lui Jean Michel Jarre (cel care mi-a marcat copilaria si adolescenta ale carui casete le-am cumparat in locul unor tenisi mai buni sau uneori chiar si carti). De fapt, asa cum spune si Armin, cel care i-a marcat si dj olandez debuturile in muzica a fost nimeni altul decat .. JMJ - pionierul muzicii electronice si artistul care a "Revolutionat" (ca sa citez un album de-al sau "Revolutions") muzica in ultimii 40 de ani.este fascinant, sa descopar oameni care asculta si coreleaza in timp artisti, asa cum faci tu intre AvB si JMJ :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am spus ca nu sunt foarte buni, am spus ca Armin este complet, mai complet decat Tiesto. Mai exact Tiesto, Armin si Atb au cam inceput din acelsi loc si se vad clar influente la toti trei, sa nu uit si de Paul Van Dyk ca si el era era pe acolo! Iar ca sa fiu si mai exacta, acestia canta, mixeaza si compun o muzica care ma duce dincolo de acesta lume, este cel mai puternic drog!

    RăspundețiȘtergere
  6. pe bune, Claudia : de ce nu aplici la concursul organizat de Finlandia ? eu cred ca sanse foarte mari sa castigi, plus ca nu sunt prea multi care au comentata acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate nu prea am noroc la concusuri, nu am castigat niciodata nimic! Apoi am fost la Tiesto cand a venit prima data la Sala Polivalenta si cum noi habar nu avem sa organizam asa ceva m-am imbrancit vreo 30 de minute ca sa intru! Noi chiar avem putina minte cand este vorba de organizare! Cred ca stii ce vreau sa spun! Nu stiu daca ai fost, dar a cazut si sunetul la un moment dat ce sa mai, nu stim cum se face. Ma uitam pe Discovery la cel care organizeaza White sensation si Black sensation, un maestru care a castigat peste 20 de milioane euro din treaba asta. Bravo lor, stiu sa faca treaba buna si se gandesc mereu la spectatori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Claudia, nu e vorba doar de noroc ci si de cum poti exprima succint ceea ce simti fata de formatie sau melodiile lor. eu te invit sa lasi un comentariu la acel link si poate ne vom vedea maine seara la concert :)nici nu sunt prea multe comentarii, cred ca maxim 10-15 ceea ce ma mira. premiul este fantastic, nu doar nivitatia cat mai ales posibilitatea de a cunoaste o trupa constant prezenta in topurile internationale cu o multime de hituri si piese premiate.cum bine ai zis si tu mai sus, au sanse foarte mari sa castige cu piesa Sun & Moon - Best Trance Track in IDMA 2012 ;)eu chiar i-am votat si la fel si pe romanca noastra Alexandra Stan :)multam fain pentru savoarea conversatiei noastre, nu uita sa lasi un comentariu si poate iti va aduce si tie FINLANDIA un premiu atat de fain. si, sa imi spui din timp, daca ai castigat, ok :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Trance este mai mult decat un gen de muzica, e un "state of mind".Above & Beyond duce acest ever lasting feeling mai mult decat "beyond", Jono Tony and Paavo fiind in opinia mea cei mai talentati DJ ai momentului si neoficial liderii in clasamentele genului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexandru : ai castigat la concurs ? ma bucur pentru ca asculti si tu acest gen de muzica.ce alte nume - DJ - mai asculti ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)