marți, 28 februarie 2012

Opel Astra GTC si Zafira Tourer la 2 ani pentru Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo






V-am spus vineri despre intalnirea bloggerilor vranceni si aniversarea a 2 ani in online, cu ocazia vizitei nasilor nostrii din DreamTeamRo. Trebuie sa stiti, sambata aceasta am avut parte de o serie de lucruri faine, in urma certificarii existentei noastre in ultimii 2 ani ca grup in online dar, mai ales, in offline.

Voi multumi, in numele colegilor mei din Blogosfera Vrancea pentru amabilitate si colaborarea ce o avem si o vom permanentiza cu 2 domni onorabili din Focsani. Este vorba despre dl Stan Sima de la Auto AISS Focsani pentru locatia si sala de conferinte puse la dispozitie. Si dl Florin Podgoreanu de la Balcanic Food Focsani care a asigurat cateringului invitatilor nostri si mancarea delicioasa "ca la mama acasa".

Cu aceasta ocazie, alaturi de colegii bloggeri vranceni am asistat in premiera la prezentarea a 2 modele foarte interesante de la dealer-ul autorizat pe Vrancea al celor de la Opel-Chevrolet. Este vorba despre Opel Astra GTC si Zafira Tourer

Va dezvalui un pic din cum arata Opel Astra GTC : credeti-ma, are un design foarte fain, sportiv si chiar usor agresiv, semanand cu un tigru pregatit de asalt. Mno, probabil asta se datoreaza si unui sistem de faruri adaptive Bi-Xenon de care dispune GTC. 
Din ce am constatat eu, fata de alte versiuni in 3 usi ale modelelor hatchback compacte, GTC este un model unic in gama Opel, de departe cel mai performant model de la Astra in ceea ce priveste designul şi dinamica de conducere.

Despre Zafira Tourer va pot spune ca este o ideala masina de familie, un monovolum inovator deosebit de functional in 7 scaune care te face sa te gandesti la Meriva sau Insignia.  
Modelul pe care l-am vazut noi in showroom-ul din Focsani m-a impresionat prin interiorul sau spaţios, confortabil si de o calitate inalta. Tourer este un model care continua traditia inceputa mai demult de catre producatorul german.


Intalnirea noastra a continuat cu discutii despre orice, am mancat pufuleti adusi de bloggerii din Braila si ne-am amintit de primele noastre intalniri din 2010 si 2011.
Am vorbit si despre Blogal Initiative (modalitate de profesionalizare a noastra ca bloggeri si a obtine aprecierea unor advertiseri participand la campanii in blogosfera unde putem castiga premii consistente).
In final, am primit de la DreamTeamRo : Chinezu , Make, Claudiu si Murgeanu un certificat de nastere care ne atesta cei 2 ani de existenta in online. Au onorat cu prezenta intalnirea aniversara, urmatorii :
 

2 comentarii:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)