vineri, 24 februarie 2012

Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo aniverseaza 2 ani in Online :)


Momentul aparitiei bloggurilor in Vrancea, atat blogul meu cat si cele ale colegilor mei, este anul 2007. La inceput, nu prea am avut noi habar despre cum e sa joci in echipa, sa intuiesti perspective si posibilitati de dezvoltare personala dar si pentru blogosfera locala. Lucrurile serioase au inceput la prima intalnire oficiala a bloggerilor vranceni din 2010. Atunci, Cristian China Birta a fost primul care ne-a vorbit despre oportunitatile de a ne coagula ca grup, perspectiva de dezvoltare a blogosferelor locale si, pe termen lung, interactiunea cu advertiserii.



Cu aceasta ocazie, am intuit avantajele retelelor sociale si am pus la punct grupul nostru de pe Facebook ce a prins aripi in ultimii ani. In acest loc, ne promovam si interactionam zilnic, prezentandu-ne postarile si gasind proiecte comune pe care le scoatem in atentia comunitatii in care traim. Atat in acest an 2010, cat si in urmatorii, pana la ziua de maine, ne-am intalnit anual de 5-6 ori, marcand cateva proiecte dragi, socializand si impartasind preocupari comune legate nu doar de online cat si de comunitatea in care traim.



A urmat blogmeet-ul din 2011 cand Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo au aniversat 1 an in online, avand aceeasi data de nastere (prima intalnire din 2010 de la Focsani despre care v-am vorbit mai sus). Ne-au fost alturi, in ambele intalniri, cativa oaspeti dragi care au devenit nasii nostrii in online : Chinezu , Claudiu Ciobanu, Stefan Murgeanu , Marius Matache si Nicu Simion.




Pentru intalnirea aniversara din 2012 cand marcam 2 ani frumosi, ne vor onora cu pezenta nasii nostrii din DreamTeamRo si cativa colegi bloggeri din Romania. Deja il stim pe prietenul nostru Pato, care a mai participat la intalniri comune intre bloggerii din Vrancea si Braila. Au mai confirmat pana acum si vor veni : Pavel Ionut, impreuna cu Gabriel Bianu si altii care i-au confirmat lui Cristian Florea.



In principiu, programul ar fii urmatorul, dar il vom mai coafa noi astazi la un Dragobete Meet, unde vom pune la punct detaliile. Noi, cei din Vrancea, ne intalnim pe la 09,30 la Auto AISS Focsani - locul de desfasurare al blogmeet-ului.

Cine doreste sa vina si are nevoie de indicatii de orice fel, este liber sa intervina la acest articol sau pe pagina evenimentului si sa ceara lamuriri. Eu va astept cu reactii, comentarii si popularizarea intalnirii noastre aniversare in retele sociale. Prin urmare, ne-ar prinde bine un share, like, ce mai stiti si voi :)



Poze, filmulete si alte picanterii din culise, vor urma in decursul urmatoarelor zile. Inchei cu traditionala mea urare dorindu-va weekend placut, zambete si soare :)

2 comentarii:

  1. Blogosfera Vrancea are o traditie si cred ca nu sunt prea multe astfel de comunitati locale de blogari prin tara. Imi pare bine sa vad treburile functionale.P.S.: Nu pot veni astazi. Ne vedem la blogmeetul cel mare de sambata.

    RăspundețiȘtergere
  2. fara modestie, am vazut cateva comuniatati locale in online, in care colegi bloggeri isi doreau sa aibe macar 1-2 intalniri pe an. daramite, una traditionala, cum avem noi in Blogosfrea Vrancea de 2 ani, cu astfel de invitati ;)te asteptam, Madalin !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)