miercuri, 15 februarie 2012

Sfantul Valentin asa cum il vad eu azi !




Nu am intentionat sa scriu ceva in aceasta zi ..

Cu atat mai mult, n-ar avea vreun rost sa o fac la aceasta ora. Ma uit la ceas, care arata 22:22 din seara de St. Valentine's Day. 
O fii vreun numar magic, mai ales ca cifra 2 (alaturi de 9) imi sunt dragi .. and some kind of port bonheur per me :)
Totusi, sub aura protectoare a noptii care imi confera liniste si dorinta perpetua de a scrie .. 

Azi (in aceasta seara) pentru prima data, o sa las deoparte tonul usor malitios dar si glumitele din anii anteriori (click pentru a le parcurge) legate de cei care exagereaza oferind celei/celui drag(i) un mutunache de plus, o inimioara sau alt cadou ca simbol al iubiirii lor.

E dreptul lor si as fii putin cam ipocrit sa ii judec. In fond, fiecare are dreptul sa iubeasca in felul sau si sa primeasca proportional cu ce ofera. Nu voi intra in subtilitati si lucruri pe care eu le consider esentiale ; nu acesta e scopul demersului meu din acest ceas tarziu al zilei care se va sfarsi peste putin timp.
Pe scurt, voi rezuma esenta acestei zile care consta, in viziunea mea, intr-un link intre 2 entitati bine definite, legate emotional si empatic, care consimt la o traire si vibrare puternica a sufletelor, trupurilor si mintii. 
Sau, daca vreti, intr-un alt registru, in acea simbioza sub forma unei metafore interesanta de piulita-surub descrisa frumos de Bia pe blogul ei ;)

Fara indoiala, formatia care mi-a incantat adolescenta este Roxette. Cei 2 suedezi melodiosi au o multime de piese faine dragi mie dar, cu siguranta, si voua. Una la care tin mult o voi dedica celor care reusesc sa iubeasca dezinvolt, dezinteresat, in ciuda tuturor celor care li se opun. Atat cu mintea, sufletul si trupul, trecand peste conventii de genul Sf. Valentin sau Dragobete. 

Respectati-va sentimentele in fiecare zi din an, nu doar in aceasta :)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)