duminică, 12 februarie 2012

Breaking News - Whitney Houston a murit !




Uitati de zapada care a inceput sa cada de aseara in Vrancea si suferinta oamenilor blocati in case. Urmeaza o stire de mare angajament, care ne va ridica moralul, nivelul de trai si sperantele intr-o viata mai buna in Romania ..

Pentru toti cei care nu ati aflat, o anumita cantareata, destul de cunoscuta, a plecat de pe aici, catre dincolo .. Nu e romanca, asta e vestea buna pentru cei care se gandeau, ca se va forma un trio cu Madalina Manole si Malina Olinescu. 

Este vorba despre o interpreta din SUA care a lasat in urma ceva in muzica: cateva albume, piese destul de cunoscute, multe certuri / controverse in legatura cu viata privata si in relatia cu sotul ei Bobby Brown.
Whitney Houston nu este printre favoritele mele, tot asa cum nu este nici Mariah Carey sau Celine Dion. Mno, stati linistiti, ultimele 2 sunt cat se poate de in viata, desi nu imi pare ca mai fac ceva in muzica de foarte mult timp. 

Nu inteleg, de ce este nevoie in online si retele sociale (Facebook, cu precadere) de atitudini de ultra-condescedenta combinate cu o ipocrizie evidenta, daca nu l-ati pretuit pe acel artist, la vremea in care el inca traia.
Accept si inteleg respectul sincer si regretul celor care i-au fost fani, au urmarit-o in concerte live ori i-au ascultat muzica in decursul timpului.
Nu o sa pot intelege afisarea ostentativa si prelungita a unei atitudini de compasiune fata de recenta stire cu disparitia celei care a fost Whitney Houston.

Si acum, revenind la registrul hibernal  de afara : haideti, sa fim realisti : oricat ne-ar deranja, faptul ca ninge, cand vezi suferinta unor vranceni inconjurati de zapada, fara alimente si apa, ori speranta de la autoritati ci doar de la Dumnezeu .. iti vine sa iti inghiti cuvintele, sa pleci capul si sa uiti ca nu ai partie in fata scarii blocului ori masina ti-e imposibil de mutat.

By The Way : reiau ceea ce am precizat si in alt moment, la disparitia celor 2 voci romanesti : Madalina si Malina. Cei care imi vor da UnFriend pe Facebook sau UnFollow pe Twitter, ori nu-mi vor mai urmari blogul cu Google Reader, pentru argumentele mele de mai sus, ma scutesc de un gest pe care l-as putea face chiar eu ! Prin urmare, va multumesc anticipat, in cel mai sincer mod !
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=MgICk_RTDIs]

Piesa de sus e un exemplu de emotie vie si ceva ce nu am descoperit la Whitney Houston ori altele mai sus mentionate. Asta ca sa nu avem vorbe, okayu ;)

Piesa de jos e dovada faptului ca in Romania nu exista doar Andra a lui Maruta (o voce buna, fara discutie). In cazul meu, Alexandrina Hristov (mandra basarabeanca) este alternativa la comercialul agasant facut de Media Pro fata Andra. Cand o asculti pe Alexandrina, realizezi ca este o voce dintr-o alta lume, poate de aceea nu e ultramediatizata si, intr-un fel, chiar ma bucura. 
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=iNDrZPctw1E]

5 comentarii:

  1. aceleasi reactii si aceleasi contra-reactii. nimic nou sub soare... poate vrem sa (ne) aratam ca nu ne lasa moartea nepasatori? moartea a devenit atit de banala incit sa ne stergem bine la ochi (pe retelele de socializare) cind trece pe linga noi (tot acolo). despre Lara Fabian numai de bine, desi e si ea tot un fel de Celine Dion in Belgia-Franta.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am nimic contra a pune un clip cu cel/cea care dispare ori sa ii aduci un omagiu pentru cariera si ce lasa in urma.mi se pare, ca e mai la indeamana sa ajuti un om de langa tine, un vecin. sau, macar sa nu il uiti, pe acel artist cat traieste. ai observat, nu am facut nici o referire la modul in care a plecat e aici Withney Houston, sunt altii din presa de scandal ori can-can care o fac mai bine si au publicul lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar si fara comentarii despre felul in care a murit, situatia e cam aceeasi: ne atinge mai mult moartea unei celebritati decit a 600 de oameni care au murit de frig in Europa in ultimele zile. sincera sa fiu, n-as fi reactionat daca n-as fi vazut poza Larei Fabian linga intro-ul la articolul tau pe blog. am intrat sa vad daca nu e vreo eroare pe undeva... m-am saturat sa citesc necroloage instantanee la artisti care tocmai au murit, desi e normal ca oamenii sa-si exprime regretele, cum spui si tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. e o nepotrivire cauzata de faptul ca blogger asociaza linkul si articolul cu captura unei imagini din interior, in acest caz primul clip, cel cu Lara Fabian :)am observat si eu disfunctionalitatea dar nu am mai intrat sa editez articolul. puteam rezolva punand o poza cu W Hosuton dar nu mi s-a mai parut potrivit.ce spui tu este corect. dar traffic-ul poate sa fie tentant pentru unii, in detrimentul unor iesiri la lopata sau donatii pentru oameni aflati in necaz in aceste zile. pe langa ipocrizia unora din online care abuzeaza acum de clipuri cu W Houston, subliniata si de mine.merci, pentru interventia ta, Aida :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cu placere si altadata, sper pentru alt subiect:)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)