duminică, 19 februarie 2012

Zoe Saldana in Colombiana : un film de Luc Besson




Aseara, am vazut la Pro Tv meciul de box : Vitaly Klitschko - Derek Chisora. A fost un duel interesant, englezul reusind reala performanta de a termina meciul in picioare, avand si cateva lovituri bune. A urmat o victorie la puncte indiscutabila in favoarea lui Vitaly si, nu prea vad pe cineva, sa-l invinga.


Noaptea a continuat cu un film si-am avut chef de unul de actiune, alegand din cele disponibile in hardul extern. Mi-a facut cu ochiul, un thriller-action movie, daca ii putem spune asa, regizat de maestrul francez Luc Besson - cel responsabil de Leon (1994) si Al Cincilea Element (1997).

Pentru Colombiana, a fost aleasa superba actrita Zoe Saldana (Neytiri din Avatar) care transpune rolul unei micute dintr-un cartier mafiot din Bogota ce asista la uciderea parintilor ei. Imediat, ea reuseste sa fuga din Columbia in SUA, ajungand la unchiul ei din Chicago, care o infiaza. 

Crescand, Cataleya (nume provenit de la o orhidee care creste in Columbia) isi propune sa ajunga criminal profesionist, jurand sa-si razbune parintii. Asta asa, pe scurt, restul urmand sa il descoperiti dupa vizionarea filmului :)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=UHTOWFPGDKI]


20 de comentarii:

  1. Am vazut si eu meciul si chiar pot sa spun ca englezul a facut o treaba buna, ba chiar la final Vitaly parea ca se tine cu greu pe picioare, ori de la puni luati ori de la oboseala sau poate amandoua, mie una englezul imi parea mai OK dupa lupta! Dar oricum Vitaly este ceva de speriat si cred ca doar unul care sa aiba aproximativ inaltimea lui il poate invinge.Am vazut si Colombiana despre care putem spune Luc Beson si am incheiat orice comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Claudia : Multam fain pentru impresiile legate de meciul de box, esti cumva un fan ? Zi-mi, te rog, un film bun, care ti-a placut in ultima vreme, sa il caut si poate va fii cel pe care il voi viziona in weekend-ul acesta :)merci, Claudia : te mai astept pe aici, sa stii ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceva bun, Moneyball, chiar merita vazut pentru cei ce cred ca suma bailor avuti inseamna tot si totul pe nume, iaca ca nu, filmul este facut dupa un fapt real care chiar te lasa paf!

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm .. iti multumnesc frumos, Claudia, pentru recomandarea facuta. daca am timp azi, il caut si vad trailerul, mai apoi il iau pt la noapte :)te astept de fiecare data aici sa interactionam ! saru'mana si weekend minunat iti doresc ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut asera ceva foarte, foarte bun, The Rum Diary cu ultra simpaticul Johnny Depp dar si cu ultra frumoasa Amber Heard despre un ziarist atat de beat ca a refuzat mita, putin gluma, putin adevrat, dar un ziarist cunoscut in America care a luptat impotriva structurilor de tip mafiot si nu numai! Uite aici trailer ca sa nu mai cauti :) http://www.youtube.com/watch?v=0YUx36yLLug

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ca m-ai facut curios, poate reusesc in weekend sa il iau de undeva de unde ACTA nu va vedea :))oups, stai: in uichend vin in Bucuresti la un concert la W.T. Plaza :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ACTA nu este posibila in Europa, noi cei din Europa am inventat statul de drept care ne protejeaza de asa numita democratie Americana care este mai puternica in constrangeri de tot felul de cat comunismul Rusiei de odinioara! Deci poti sa-l gasesti sa-l vezi pentru ca "sharing is not stealing" de parca astia nu fac si asa destul de multi bani cu filmele, software si alte alea...La niste copii amarati nu s-au gandit sa faca vreo lege internationala care sa garanteze fiecarui copil din lume o suma de bani minima pentru supravietuire! De, cei bogati vor sa fie si mai bogati si asa o sa fie mareu dar cu ACTA au luat teapa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa vedem cum va decurge votul din primavara cand o eventuala decizie uannima a UE ar deveni o obligatie si pentru statul roman sa se ralieze la aceasta. am o oarecare teama, dar nu pentru mine ci pentru faptul ca o sa existe frecvente imixtiuni in viata personala a fiecaruia dintre noi ..nu trebuiesc uitate, ultimele arestari ale celui din spatele Megaupload cat si blocarea multor site-uri de unde se putea recepta streaming pentru transmisii sportive (vezi site-ul Rojadirecta) si multe altele ..mi-a placut aia cu "sharing is not stealing", crezi ca poate functiona ca un argument forte pentru blocarea ACTA ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmm, ideea este urmatoare si nu cred ca ma poate contrazice cineva, poate doar cu argumente foarte clare! Monitorizarea sau cum spun Americanii ( de la ei se trag toate) "surveillance" functioneaza de mult, profilul tau, al meu, este de mult indosariat si asta numai datorita navigarii pe net, ce vor ei acum este sa o legalizeze! Astfel ca firme care faceau piraterie au fost inchise de multa vreme si fara ACTA, in piata nu mai gasesti jocuri piratate s.a.m.d! Nu uitati ca 9/11 a fost facut pentru ca a doua zi congresul american sa voteze legea "surveillance" prin care oricine poate fii urmarit, arestat, incarcerat fara madat de la procuror daca vezi doamne atenteaza la siguranta nationala, mai simplu, au dus siguranta nationala mai presus de constitutie! Ce sa mai, este mult de vorbit! Eu insa cred ca Europa nu este America si nu poate sa devina, sunt interese imense pentru ACTA dar vor intoarce lumea cu fundul in sus, iar pe valul acesta de criza economica cred ca nu vrea nimeni sa starnesca vreo revolta! ACTA trebuie sa fie revizuita astfel incat sa nu incalce constitutia si apoi se poate discuta pe seama ei...

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut asera Flypaper cu Patrick Dempsey si Ashley Judd, Dempsey este actorul din Anatomia lui Grey care este foarte simpatic, insa filmu destul de slab, un subiect re,reluat si cam ciudat facut! Pentru cei indragesc cei doi actori il recomand, altfel abia asteptam sa se termine sa ma duc la nani :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut aseara The Iron Lady, oscarul pentru cel mai bun rol feminin! Foarte, foarte tare jucat de Meryl Streep, incredibil, rar vezi asa ceva. Sigur ca si subiectul o ajuta foarte tare dar chiar este un rol jucat fara nici un cusur! http://www.youtube.com/watch?v=yDiCFY2zsfc

    RăspundețiȘtergere
  12. nu-l stiu, nici macar traillerul nu l-am vazut !banui ca nu-i prea stralucit, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  13. sa stii, Claudia : mi-am luat filmul aceta de vreo luna si tot n-am apucat sa-l vad inca ! tin neaparat sa il urmaresc, chiar daca Meryl Streep nu mi-e deloc agreabila in ciuda faptului ca ii recunosc talentul si priceperea.mai degraba, poate pentru ca ma fascineaza persoana celei care a fost un politician fabulos precum Margareth Thatcher. si chiar a celei care este inca in functie si ii seamana - Angela Merkel ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Este un film de vazut, nici mie nu imi place fizic Meryl dar ca si actrita este bestiala. Iti propun daca nu ai chef sa vezi Iron Lady pe Hugo, un film foarte frumos cu o poveste care te tine atent tot filmul! A fost si el nominalizat la Oscar dar a castigat pentru efecte speciale! Este un film despre film!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Claudia, despre Hugo am auzit vorbe frumoase si daca mi le intaresti si tu, asta inseamna ca il voi cauta sa il vad. multam fain de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  16. apropos, Claudia : as vrea sa stiu, ce serial(e) de comedie te-a(u) fascinat mai mult, dintre cele difuzate de TV din RO dupa 1990 si pentru ce anume :)

    RăspundețiȘtergere
  17. De comedie, Two and a half men, ma uit si acum la el, chiar daca l-am vazut de multe ori! Dar la fel mi-a placut si Seinfeld!La primul Charlie Sheen este incerdibil de bun dar si fratele lui face o parte din bani la modul cum joaca! La al doilea mi-a placut cat de real si de zi cu zi era, fara pera multe artifici, total natural parca si eu faceam parte din acea echipa cu Gerorge, Elaine, si Kramer! Astea mi-a placut mie dar poate altele sunt in Top!

    RăspundețiȘtergere
  18. Daa, SEINFELD e si serialul eu favorit ALL TIME ;)Mai pot mentiona MASH, Familia Bundy si FRIENDS :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Si Mash, Bundy si Friends sunt foarte tari, acum ma uit la Grey Anatomy, ai vazut ceva din el, este super tare! Mie una imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  20. nu am vazut GREY ANATOMY desi am auzit ceva despre el in online.adevarul este ca, nici nu mai am timp suficient sa ma uit la seriale. abia reusesc, din cand in cand, sa privesc 1-2 filme pe luna. blogging-ul si prezenta mea in retele sociale, necesita o mare parte din timpul meu liber. n-as putea sa stau sa aloc timp unui serial. nu am de unde, ca sa fiu sincer cu tine :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)