joi, 23 februarie 2012

Cine trebuie sa curete/adune zapada ?





Mi s-a parut foarte ok, actiunea pompierilor din I.S.U. - Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, de a curata zapada de pe blocuri si cladiri importante din Focsani.
Din cate am inteles, orice persoana care nu isi poate da zapada de pe casa, poate face o solicitare la ISU pentru a fii ajutata.


De asemenea, ar fii firesc, in conceptia mea, ca asociatiile de locatari/propietari sa iasa in fata blocului si sa deszapezeasca zona aferenta. 

Primaria trebuie sa isi faca treaba pe arterele principale pentru a da drumul si a fluidiza circulatia in orasul municipiu resedinta de judet. 

Fiecare prsoana/cetatean al orasului, trebuie sa isi faca curat in fata casei ori a spatiilor comerciale. Trebuie sa intelegem, faptul ca e necesar sa devenim mai responsabili, in fata unor astfel de situatii precum cea din iarna lui 2012. 


Intrebare : Sunteti de acord cu introducerea unor amenzi ?
Pentru cei care nu se conformeaza: primarii, propietarii spatiilor comerciale si cetatenii (persoane fizice), asociatiile de propietari (persoane juridice) etc.

12 comentarii:

  1. absolut! Si mai mult de cit atit, cred ca amenzile astea sunt deja prevazute in lege.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai dai amenzi dar trebuie sa creezi conditiile de indeplinire a legii. Lumea isi da zapada, chiar sii magazinele, insa trebuie sa ai si unde sa o arunci.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai, chiar sunt curios : daca sunt prevazute in lege, primariille de exemplu, s-ar amenda singure ? cred ca ele sunt in masura sa constate aceste lucruri, nu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Laurentiu : de ce crezi ca am provocat discutia ?tocmai pentru ca nu e carul legal de a aplica amenzi persoanelor fizice ori juridice, institutiilor asemenea.este cumva aceeasi situatie in care sunt Primariile fata de asigurarea oblogatorie a locuintelor. in mod normal, ele ar trebui sa ii amendeze pe cei care nu s-au asigurat. numai ca nu sunt normele de aplicare a acestor amenzi emise.Concluzia mea : ete d'aia, n-are coada urs :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta cu zapada m-a scos din mintii. Simt ca turbez cand vad cata nesimtire este in jurul meu. Domnilor, nu trebuie sa iesim la munca patriotica ca sa scapam de zapada ci doar sa facem parcela noastra fara sa aruncam zapada in strada unde abia a curatat primaria si sa o punem dupa gard sau in functie de locatie undeva intr-un spatiu verde! Chiar este asa de greu, mai ales cei care au masini, domnilor nu faceti doar in jurul masinii cat sa va suiti in ea, bagati si bugata de straduta pe unde o sa iesiti si asa am avea problema rezolvata.Dar din acesta cauza suntem aici, in loc sa ne vedem fiecare de parcla nostra, s-o ingrijim, s-o curatam, s-o facem sa prospere pe noi ne doare de primar si primarie de ce nu vin sa ne dea zapada din jurul si fata masinii! INCREDIBIL!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca mai era ceva de spus si nu am zis eu, atunci sa stii ca tu m-ai completat mai bine, Claudia ;)eu chiar as avrea sa vad, daca Primaria nu face nimic - stam inzapeziti si cu mainile impreunate asteptand o minune din cer ?!blogul meu se bazeaza pe o chestie despre care am vorbit in foarte multe situatii si astept nu doar de la cei din Focsani, dar si din Romania sa vedem : atitudine, determinare, initiativa !saru'mana, Claudia, pentru faptul ca esti o astfel de persoana si gandesti ALTFEL !cele bune, weekend linistit si cu zambete multe :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru cei care au asteptat primaria, vin vesti bune, zapada se va transforma peste noapte in apa, din cauza temperaturilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. .. apa care va ingheta si va trebui sa patinam din nou :)apropos, Claudia : tare-mi place conversatia cu tine, prin urmare te rog sa imi lasi id-ul de pe Facebook si sa interactionam si acolo :)desigur, daca binevoiesti asemenea ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Retelele de socializare nu imi plac, sunt pentru alta varsta iar a mea este destul de trecuta de asa ceva, imi plac blogurile care spun lucrurilor pe nume fara sa incerce sa fie partizane ci daruite total bunului simt.

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc frumos, pentru cuvintele frumoase. totusi, din ce am vazut pana acum in online si offline, nu exista o varsta pentru retele de socializare.tot asa cum varsta din buletin nu e totuna cu cea pe care o (re)simte o anumita persoana. eu va astept cu drag de fiecare data, imi place sa conversam ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa este, insa multi, foarte multi acceseaza aceste retele in ideea de afacere, sa vanda vreun parfum, o geanta si alte treburi, arata un pic a talcioc. Apoi chiar nu sunt discutii serioase, toti fug dupa "like-uri" de parca ar fi miere, sincer nu am inteles ce sa intampla daca ai 1000 sau 10000 de like-uri iti dau ceva banuti?! Mai nou am vazut ca si cei care vand cafea, iaurt sau lapte au site-urile acolo...sincer nu inteleg, chiar ma depaseste!

    RăspundețiȘtergere
  12. Facebook este pentru mine cat si pentru oricare alt blogger sau persoana care intretine un site, o sursa uriasa de trafic. Principala, dupa Google si cu mult in fata oricarei alteia.Totusi, FB este in principal cel mai bun instgrument de socializare si un instrument prin care f multi si-au (re)gaasit colegi de scoala, liceu, facultate, colegi de munca sau rude plecate afara cu care pastreaza legatura. Eu de aici am plecat, cand mi-am facut cont.Abia apoi, am observat ca ajuta si la promovare, atunci cand ai un site/blog. Rostul paginilor nu le-am inteles in totalitate nici eu. Stiu doar ca ajuta la promovarea articolelor. Eu, ca multi altii care suntem activi si pe Twitter, am legat contul de Twitter cu cel de Facebook si pe pagina noastra ne apar toate actualizarile de pe ambele retele de socializare :)In privinta celor care vand covrigi/flori la colt si au pagina pe Facebook (atentie, nu vorbim de cont personal) asa cum bine spui si tu Claudia - sunt usor naivi sa creada ca asa isiformeaza clienti fideli sau se promoveaza :)Multam fain, inca odata pentru schimbul de argumente foarte interesant ce il avem. O saptamana minunata cu zambete si soare :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)