miercuri, 18 noiembrie 2009

Top Gear - Transfagarasan !





Imi place Top Gear si urmaresc emisiunea de 1 an si ceva la Antena 3. Se vede, foarte clar, profesionalismul unei tv britanice precum BBC care te cucereste din prima, pasionat sau nu de masini, care face un show de exceptie. Nu are rost sa mai dau detalii despre emisiune, fanii stiu mai bine ce-o recomanda.

Simpaticii realizatori Jeremy Clarkson, Richard Hammond si James May testeaza masini puternice, fac clasamentele celor mai "cool" si "uncool" masini, concomitent cu prezenta in studioul BBC al unui invitat si testarea unei masini de catre enigmaticul...Stig ! Gresit indetificat de catre massmedia cu celebrul pilot de F1 - Michael Scumacher !

Am urmarit filmarile cand au avut loc in tara noastra alaturi de echipa Top Gear Romania, acum cateva luni si am decis sa astern si eu cateva randuri si sa pun secvente din acest episod filmat in Romania.


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OLAtcrB0GZg]


Acum, cateva concluzii, cum obisnuiesc. Din pacate, n-am avut cum sa vad emisiunea in direct, aflandu-ma toata saptamana la un training in Bucuresti. Aflasem si tot ce am vazut au fost secventele postate pe Youtube. Insa, am intrat in posesia unui filmulet  - destul de mare ca si volum 1,45 Gb care circula cu intreaga filmare Top Gear din Romania, se pare ca sunt si cateva secvente nedifuzate, totul - in format HD :)

Ce m-a deranjat :
 1.faza cu BORAT's cont(r)y ! nici nu stiu cum a fost exact : contry sau county pt ca e o diferenta dpdv administrativ-teritorial !
 2. prea desele remarci si imagini cu tigani. la un moment dat se afirma si Gipsy Count(r)y.
 3. lipsa din episod a filmarilor ce au avut loc la Parlament, asta doar daca nu am fost eu atent.

Ce mi-a placut :
1. faza cand desfac o cutie de ceai de Canabis si incearca sa o amestece cu o tuiculita romaneasca adevarata :)) Apropos : ceaiul ala din canabis e foarte misto si-un adevarat energizant-natural... Am luat si eu de la Gima iar, rece, e foarte fain. In nici un caz amestecat cu palinca din care a beut May, ca sa adoarma mai bine.
2. mi-a placut faza cand adorm ei intr-un sat si se trezesc la Baraj, care este surprins excelent de camera din elicopter ; voit-exagerata, dar misto tare lucrata faza...
3.filmarea facuta in zona Transfagarasanului neuitand sa aminteasca cine a construit asa ceva... in stransa legatura cu constructia comunista si, oarecum peiorativ, n-au uitat sa mentioneze cei 100 km de autostrada ai Romaniei pe care au apucat sa-i parcurga integral...
4. faza cand May conduce un Sandero si, la final, il apreciaza cu sinceritate.



Cat despre faza cu tirul care accidenteaza un Sandero sau May care intra cu un Lamborghini intr-o antica Dacia 1310, se vede, de la o posta, ca au fost regizate. Cum vi s-a parut emisiunea ?

2 comentarii:

  1. Mi-a placut mult faza de pe autostrada, cand Sandero a depasit toate cele trei Supercars, evident regizata. Dar foarte haioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, Iulia .. May e un tip mult mai conservator decat colegii lui si mai constit in a aprecia masinile, dupa mine ! el a scos in evidenta, faptul ca Sandero, e o masina ok raportata la pret/calitate !iar lucrurile regizate erau si normale. singura chestie deplasata a fost faza aia in care soferul tirului loveste (intetionat) acel Sandero si vorbeste ceva in romana, faza la care unul dintre ei se mira ca nu intelege nimic "din maghiara asta"...in rest, foarte misto :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)