vineri, 27 noiembrie 2009

Ce inseamna sa fii OBIECTIV - exercitiu de vointa !

Mi-as fi dorit, sa emit mai repede, cateva pareri despre evenimentele de dupa Turul 1. N-am putut, motivatia este una simpla : demagogia si populismul gastii Basescu, santaj cu casete din 2004 la Basescu, consecventa blamata (de ce ?) a lui Crin anti-Basescu ! Iata ingredientele ultimilor zile...
Totusi, o sa incerc o abordare echilibrata si rationala chiar daca, de multe ori, am gandit cu inima, sufletul si-am avut deziluzii ! As vrea sa inteleaga ultrasii partidelor ca discutiile dumnealor din mediul on-line, forumuri, bloguri si saituri nu schimba nimic ! Procentul celor influentabili de aceste mesaje este unul extrem de redus, spre deloc. 

Iata, cum ar suna, o abordare echilibrata, cinstita, de bun-simt : din punctul meu de vedere, dezgustul si dispretul unora dintre dvs, fata de gesturile unor actori politici mioritici, le gasesc exacerbate. Pentru ca, multi dintre dvs (nu generalizez) sunteti dependenti de parghiile politico-administrative-economice oferite de institutiile publice, deconcentrate, sustinand un anumit partid politic. Iata, o posibila explicatie, de ce atata disperare...
De asemenea, in cazul judetului meu - Vrancea, ar fi de bun-simt sa poti recunoaste, fie ca esti DEMOCRAT sau LIBERAL, ca din punct de vedere declarativ, toti politicienii sunt contra lui Oprisan iar, pe la spate, cu el semneaza contracte ! A nu se intelege, ca actualii Democrati nu au avut acces la Borcanul cu Miere al Guvernarii, la Ciolanul dulce al Puterii ! La fel si cei de la PNL !
Constat, ca cei care pot spune si afirma asta cu SINCERITATE sunt extrem de putini ! Din pacate. In schimb, acestia se incadreaza, in ceea ce o vorba romanesca spune HOTUL, STRIGA HOTII ! In caz ca memoria le joaca feste si au uitat cand Basescu si-a vazut visul cu ochii (PSD+PDL) in 2008 !

Cred ca e destula demagogie si populism in spatiul public incat, o deratizare a dicursului public si a clasei politice, ar fi de dorit ! Mai ales in ziua de azi cand derapam spre o dictatura de care ne-am despartit cu grele consecinte, acum 20 de ani ... Iar azi, avem nevoie, mai mult decat oricand de 2 lucruri si NU neaparat DE-un PRESEDINTE : stabilitate politico-economica si predictibiliate pentru mediul de afaceri.
Iar, daca vom gandi altfel, vom intelege ca subiectul saptamanii nu este faptul ca Basescu a lovit un copil ci faptul ca avem un Comisar pt Agricultura, in persoana lui DACIAN CIOLOS, nominalizat de insusi BAROSO ! Iata, efectul JOHHANIS si semnalele pozitive primite din partea Germaniei care ne-a spijinit pentru acest Portofoliu extrem de important pt Romania !
Atat, deocamdata ! Nu pot comenta, pumnul lui Basescu dat unui copil nevinovat in 2004. Nu vad ce-ar mai fi de comentat ! Prin urmare, nu voi posta, vreun clip de pe Iutub cu gesturile actualului locatar de la Cotroceni...
Dar, as prefera, sa discutam despre efectele benefice ale numirii lui Ciolos ca si Comisar UE pentru Agricultura ! Asta poate si pentru faptul ca am crezut mereu in bine, in tot ce-i pozitiv si-am incercat sa vad mereu partea plina a paharului... Si ca Romania poate renaste, ca nu vom ajunge si noi tinerii de azi o generatie de sacrificiu, ca ne putem implini in tara !


Prin urmare, uitati-va la un film, cititi o carte, plimbati-va in parc cu sau fara catel ! Inchideti televizoarele si bucurati-va de lucrurile simple ! Uichend placut, va doresc ! Sper, sa fi fost obiectiv... 

3 comentarii:

  1. Sa stii ca am un grad mare de toleranta la manipulari, mai ales daca-s facute subtil, dar sa zici ca numirea lui Ciolos e datorata posibilitatii (nu certitudinii) ca Johannis va ajunge premier intrece puterea mea de intelegere. Te pomenesti ca de asta a plecat din tara - ca sa se duca la Bruxelles sa negocieze pentru Ciolos, nu? In calitatea de .... primar al unui oras din Romania? Si inca ceva: cam de cand se discuta despre numirea asta? Rogu-te, citeste articolele astea (1: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6573680-presedintele-comisiei-pentru-afaceri-europene-bundestagului-nominalizarea-lui-dacian-ciolos-agricultura-arata-greutatea-presedintelui-romaniei-bruxelles.htm ; 2. http://www.money.ro/extern/sarkozy-saluta-nominalizarea-lui-ciolos-la-functia-de-comisar-pentru-agricultura.html )si mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu deja am renuntat sa ma mai uit la canalele de stiri politice. Mi-e sa nu ma imbolnavesc naibii de atata scarba.

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am propus sa nu mai scriu nimic saptamana asta despre politica. insa, voi saluta, formarea unui guvern, indiferent cine va castiga duminica viitoare. e timpul sa trecem la treaba, e de ajuns perioada asta de 2 luni fara guvern, politici economice si masuri anti-criza !cred ca, in perioada urmatoare, ma bag la niste desene animate, tot is sarbatorile in apropierea noastra :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)