miercuri, 30 martie 2011

Dacia DUSTER - reclama INTERZISA !!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pDTCHQ27sLQ?hd=1]

Sa comentam, o reclama adresata pietelor europene ? Io zic asa :
* FAIN : muta atentia privitorului pe disputa din cadrul negocierii (nu pe brand-ul in sine "Duster", prezentat lapidar, suficient pentru cei interesati).
* NASPA : invectivele (aparent misto) sunt romanesti, necesitand o traducere aproximativa in engleza. Nu cred, ca sunt intelese de un british customer. Aia cu "sa-ti urc lutul la deal" nu poate rivaliza, never-ever pentru un englez, cu mult mai uzitatele : up your's, screw-you, sau fuck-off...
* FAIN : clipul transmite mesajul "Calitate europeana de top pentru un chilipir (bargain) romanesc" pentru englezii exasperat de chibzuiti, mai ales unii aflati la varsta a II-a. Sales-man-ul, intuieste corect : baba ia deciziile, ea facandu-i semn agentului cand testau masina, influentandu-si sotul sa-i dea ceasul.
* NASPA : cateva tag-uri reale ce atarna greu de imaginea unui produs romanesc : targuiala, piata imputita de vechituri, tigan jegos, spaga.

Ar fi buna parerea lui Ciprian, care lucreaza in domeniu !
Mno, ce plusuri / minusuri trebuiesc subliniate ?

Un comentariu:

  1. reclama identifica modul cum este privit acest produs, Dacia Duster, de catre clientii potentiali din tarile europene, adica ieftin si prost!pentru ei este doar o solutie temporara, pentru a economisi bani. brandul Dacia nu are nici o valoare, nu transmite nimic...punctul de vedere este cel al dealerului, de asta a si fost interzisa, pentru ca injoseste imaginea "brandului", dar fie vorba intre noi, nu sunt prea departe de adevar...

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)