luni, 14 martie 2011

RoBlogFest - 10 motive !





Salut ! Revin cu o postare, fata de care am ezitat mult, pana sa ii dau un contur final multumitor ! Sunt intr-o situatie delicata, avand in vedere ca voi apela la tine, sa ma votezi, daca argumentele mele te vor convinge ! Daca as fi fair, as zice ca, e un targ cinstit si-un favor pe care mi l-ai intoarce, rasplatindu-mi efortul ce-l fac atunci cand am si postari inspirate !  Cu aceasta ocazie, voi verifica un feed-back din partea unor colegi !  

Despre conditiile de participare si cum ma poti vota, te-am informat in acest articol. Acum, au mai ramas 4 zile (pana joi, inclusiv), perioada in care poti sa imi acorzi votul la aceasta competitie cu tenta electorala, a bloggerilor din Romania ! Am aplicat, inclusiv la categoriile : muzica si politica, netrecand de votul unui juriu, asadar, fiind nominzalizat doar la categoria : cel mai popular blog (click pentru vot ! ).

Anul precedent, mi-a adus un neasteptat loc 105 la roBlogFest, dintre cele mai bune 500 de bloguri din Romania inscrise in competitie... O postura onoranta, ce m-a obligat, in acest an, sa ma dezvolt si mai mult. Fapt pentru care, as enumera cateva dintre lucrurile ce le pot trece, in dreptul realizarilor. Practic, pentru ce ai putea sa ma votezi :  

1. am infiintat Blogosfera Vrancea - grupul bloggerilor vranceni de pe Facebook - locul in care ne promovam, interactionam si atragem atentia asupra activitatii noastre. Practic, este cel mai vizibil loc in care, poti gasi majoritatea bloggerilor in Vrancea, care suntem prezenti in OnLine ! 

2. am participat, la intalnirilor desfasurate alaturi de colegii bloggeri din Vrancea in 2010 : 
* Aparitia oficiala a Blogosferei Vrancea, alaturi de pretenarii din DreamTeamRo (februarie 2010) 
* WineTweetMeet (mai 2010) unde am ciripit despre acesta retea sociala si implicatiile ei actuale !
* Bachus Blog Meet (octombrie 2010) cu ocazia Sarbatorii anuale a Viei si Vinului (d)in Vrancea !
* Facebook Meet de Craciun (decembrie 2010) cand am vorbit despre cea  mai mare retea de socializare actuala si-am pus bazele grupului nostru de pe reteaua dezvoltata de Mark Zuckerberg !

3. sustinerea campaniei Let's Do It Romania -  cel mai mare proiect din OnLine din Romania anului trecut !

4. primul Guest-Post scris pe blog, urmare a unui concurs ce a constat intr-o invitatie valabila pentru 2 persoane in 2 zile, oferita unui coleg blogger din Focsani, ce a participat in ambele seri ale The Mission Dance WeekEnd (cu Tiesto si Fat Boy Slim) !

5. un moment de sinceritate, avut intr-o leapsa intitulata "5 lucruri despre mine" in care m-am devoalat, asa cum nu credeam ca am s-o fac vreodata  pe blog ! 

6. din dorinta de a nu fi contorsionati mental si a nu ajunge imuni la viata cetatii, vis-a-vis de activitatea actualilor actori politici mioritici, am readus, in atentia cititorilor mei, figuri ce le consider puncte de reper fundamentale, printre care : Corneliu COPOSU (disparut acum 15 ani), re-memorarea activitatii marelui liberal Gheorghe BRATIANU, ori cel mai mare roman (in conceptia mea) - Petre TUTEA !

7. sprijinirea, suportul si promovarea unor evenimente cu caracter caritabil - sustinerea campaniilor umanitare in folosul lui Ionascu David Andrei si a lui Daniel !

8. am inceput sa scriu, pe un site de specialitate - Music Addict - inafara postarilor mele din zona muzicii trance-progressive, a concertelor la care am mers alaturi de prieteni, evenimentelor deosebite ce au loc in Romania.

9. O multime de alti mari actori ne-au parasit, in ultima vreme, printre care  : Ovidiu-Iuliu Moldovan, Adrian Pintea, Stefan Iordache, Gheorghe Dinica sau Nicu Constantin. In 2010, ne-am luat adio si de la 'Nea Jean (Constantin) - cel care ne-a inseninat copilaria si adolescenta !

10. am in vedere, abordarile mele ce au vizat politichia mioritica. Probabil, abandonul acestui subiect, pe parcursul anului precedent, a venit dupa ce am inteles ca exista o saturatie, ce m-a determinat sa ma repozitionez. Drept pentru care, mi-am propus, si-am reusit sa scriu mai rar, incercand sa produc articole de continut !
Acest fapt, s-a potrivit numai bine, cu intalnirea avuta la aniversarea de 1 an pentru Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo - unde l-am apostat pe pretenarul Chinezu, pe marginea unui proiect fain, ce l-a demarat - Politica Locala - fata de care am intentia de a ma implica ! Trece asta, ca o promisiune inca neindeplinita, pentru care dau raportul la anul :)

Mno, acuma vine partea aia stanjenitoare, peste care voi incerca sa trec repejor, indemnandu-va, daca v-a placut bufonul, sa-l votati si-n asta...competitie de RoBlogFest 2011 ! Drept pentru care, daca n-ati banghit deja, ecsista aicisia,  o mandrete de buton, iaca de-l apasati ! Pe principiul : apasa, apasa :))

Multam fain, anticipat, pentru sustinere !



2 comentarii:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)