vineri, 4 martie 2011

Dream Team Ro si Blogosfera Vrancea !





Asa cum va informam recent, ne-am adunat, cu ceva emotii, sambata trecuta, in Irish Pub "Clover" Focsani, un loc drag pentru noi cei din Blogosfera Vrancea.
Am raspuns, prezent, cei de mai jos, care formam 2 grupuri de prieteni si ne serbam impreuna nasterea oficiala in OnLine. Cei din DreamTeamRo, avand experiente personale anterioare, s-au reunit intr-un proiect fain, mergand in cam toate locurile din Romania, unde se intampla ceva. 
Noi, cei din Blogosfera Vrancea, am reusit sa prindem radacini in online, adunand alte 5-6 intalniri locale, pe parcursul anului 2010. Majoritatea  bloggerilor vranceni, inafara de blog/site, avem si cont de Twitter plus o prezenta constanta cu promovare in Grupul Bloggerilor vranceni de pe Facebook.



Colegi invitatiSara Nistor - @SaraNistor 

Dupa ce am facut un tur al mesei, am constatat, ca am reusit sa onoram cu invitatia, destui dintre bloggeri vranceni. Chiar daca, motivat, au lipsit destul de multi colegi, pe care i-am fi dorit sa-i avem aproape : Stanica Bostanaru,  Iulia Oancea, Ioana Cozma, Sandrina Ilie, Laura Mironica, Andra Zaharia, Sebastian Oancea, Laurentiu Udrea, Catalin Arghire - toti prezenti in BlogRoll. Si multi altii...

Deschid, o paranteza : Comunitatea locala a bloggerilor vranceni, dupa ultimile mele cercetari, numara aproape 100 de bloguri !!  Pe toti, ii urmaresc, cu atentie, prin intermediul Google Reader, de circa 1-2 luni. Daca e sa vorbim despre bloguri active, sunt undeva pe la 50-60. Acest demers personal, va fi finalizat printr-o incercare de a ne strange, alaturi de cat mai multi dintre cei care inca nu au luat parte la un BlogMeet, in aceasta primavara, undeva in Focsani.

Revenind, iata, ce mi-a atras mie atentia, la intalnirea aniversara pentru DreamTeamRo si BlogosferaVrancea.

Imi face placere, ca avem o noua colega, ce scrie un continut bun, desi are blog doar de 2 luni - Andra Botezatu. Ne cunoastem de cativa ani buni, si-am vorbit cu Andra din timp, anuntand-o despre intentia noastra. Mi-a spus, ca o incanta ideea si va veni special, de la Bucuresti (studiaza la SNSPA) pentru acest Blog Meet.
O prima prezenta la un Blog Meet, a avut si colega noastra Carmen, insotita de juniorul ei, care a fost foarte simpatic pe parcursul intalnirii. Nu aveti idee, cat de faine sunt martisoarele ei, confectionate manual si promovate prin intermediul blogului.

O surpriza frumoasa, ne-a facut Valentina Maxim, reusind sa vina, la fel ca si la intalnirea de acum 1 an in urma. Practic, este singura dintre mandrele din Blogosfera Vrancea, care a venit la ambele intalniri aniversare ;)

Rebranduitul meu coleg, Florea Cristian - ex GrimGris - s-a ocupat de majoritatea detaliilor ce au tinut de organizarea acestei intalniri aniversare. Ocazie cu care, am aflat, de spijinul ce i l-a dat prietenul nostru - Alin Ionita - in trecerea lui de la platforma blogger, unde folosea id-ul Alibus. Acum, Alin pune punctul pe vin, cu acuratetea uni fin degustator de vin (parca "somelier" se spune, nu?) !
Dan Stefan impreuna cu Dan Brasov, au realizat cateva filmulete faine si poze la intalnirea noastra, pe care ni le-au pus la dispozitie.
Mno, despre Adi Mangu, ce sa va spun : mi-e un bun prieten, coleg blogger, scrie misto (pe bune). Avem discutii lungi si pline de consistenta, noaptea pe YM, pe teme variate. Nu ma plictisesc, in compania lui, pentru ca are multe de spus. Ar putea sa va induca in eroare, folosirea acelui "TZ", din URL-ul blogului sau. Io zic, ca se descurca extrem de bine, avand printre cele mai consistente bloguri de pe nisa lui.

Stiam, ca Tudor Bezea sta pe net, am mai aflat ca se descurca si cu copii, avand grija de simpaticul George - pustiul colegei Carmen :) Ni s-a alaturat, dupa ce a lipsit motivat o perioada de timp - Vali Crintea - care are acasa, acum, 2 mandre de care se bucura - sotia si fiica lui :)
Madalin Blidaru impresioneaza prin numarul considerabil de postari si varietatea subiectelor, iar Remus Rufa se ocupa de Radio Deejay. Ionut Mustetea - ex Shmen.Info - a fost subiect de discutie, prin anumite apropouri, vis-a-vis de o anume istorioara, a comportarii lui in online. Detalii ce le-am aflat, dupa Blog Meet, cand am mers la o cafea, impreuna cu Andra, Ionut si Adi :D

Am aflat de la Chinezu, despre planurile sale de dezvoltare a blogosferei locale. Inafara proiectului SportLocal.Ro, a demarat, recent, unul foarte fain ce mi-a atras atentia - Politica Locala.Ro. Mi-am declarat intentia si dorinta de implicare, si a ramas sa iau legatura cu project-manager-ul Adi Zabava. BTW, multam fain, Cristi, pentru numarul de telefon ; il sun pe Adi si vedem cum facem ;)

Vlad Dulea, initiatorul Premiilor DreamTeam, a fost secretarul de sedinta, intocmind un tabel  (prezentat mai sus) cu datele noastre, blog/site pentru fiecare, cont Twitter/Facebook, fapt pentru care ii multumim. Apropos, Vlad, trimite-ne si pozele tale ;)

Claudiu Ciobanu a intocmit un proces-verbal dupa 1 AN de DreamTeamRo - ce a inceput in februarie 2010 la Focşani, intr-o formulă iniţiala fara Nicu si Make, a continuat cu Sibiu si Craiova (aprilie, in formula completa), iunie la Buzău si Braşov (ultimile deplasari din 2010).
Mache si Nicu ne-au prezentat proiectele lor, pasiunea si interesul pentru zone precum folk-ul si Delta Dunarii. Am primit, de la Stefan Murgeanu, o brosura foarte interesanta, un ghid al carierei, foarte util, mai cu seama, in astfel de vremuri tulburi.

Deci in Concluzie, cum foloseam pana acum : Am remarcat, aceeasi atmosfera entuziasta, ce ne-a adunat pe toti, precum acei pretenari care nu s-au mai vazut de luni bune. 
Un cititor, mai putin la curent, ar putea intelege, ca ne-am nascut in 2010 cand ne-am facut bloguri ! O mare parte, scriem din 2007-2008 iar, anul trecut - in 2010 - am avut un "botez" - prima intalnire oficiala a  bloggerilor din Vrancea ! Moment prin care ne-am asumat existenta ca grup, incercand sa devenim mai puternici impreuna. Cel putin, asta am inteles eu desi, nu sunt incantat, de faptul ca stam prea mult pana ne intalnim, cautam un prilej special si, asteptam, ca altul sa organizeze aceste intalniri.

Dupa mine, informatia cea mai importanta, livrata de Chinezu, a fost cea de a lua in serios treaba care-o facem si atentionarea cu privire la cresterea blogosferei locale. Eu cred, ca pentru multi dintre noi, vine o vreme in care trebuie sa luam in calcul si monetizarea activitatii noastre din online.
Vreau sa vad, cat mai multi colegi care se ridica si, sa reusim, impreuna, sa aducem in blogosfera locala, bugete semnificative, din partea advertiserilor. Dar, pana atunci, avem nevoie de lucruri concrete si identificarea unor idei care sa ne faca sa contam, sa fim luati in seama.

Prin urmare, va propun, sa implementam 1-2 proiecte, pe parcursul a 4-5 intalniri, in acest an 2011. Sa avem, ce pune pe masa, la intalnirea din 2012, cu pretenarii nostri din DreamTeamRo. Sa le dovedim, ca suntem puternici impreuna !
Eu m-am gandit deja la pasul acesta, voi ce parere aveti ? Cum considerati, ca ne putem imbunatati activitatea in OnLine, creste autoritatea si imbunatati stilul ? Astept sugestii si poate cream o dezbatere la finalul careia sa tragem cateva minime concluzii !


6 comentarii:

  1. eu ... eu ... eu ... imi cer scuze inca o data ca nu am putut ajunge ... :( insa, ma bucur mult ca v-ati simtit bine si promit ca o sa fiu prezenta pe viitor ...

    RăspundețiȘtergere
  2. tu..tu.. nu te mai scuza, mandro ! ai avut, cu siguranta, un motiv serios, altfel stiu ca te-ai fi alaturat noua ! important e ceea ce esti tu, ce reusesti sa transmiti si ce putem face impreuna ;)uichend placut, zambete si soare ! inspiratie, pofta de scris si lucruri faine de prezentat, asta oricum le ai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum, ca am implinit un an, vor veni si proiectele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudor, sper, altfel ramanem cu entuziasmul intalnirilor noastre si nimic concret.

    RăspundețiȘtergere
  5. e frumos ca v-ati concentrat toata crema... intr-o mica comunitatea. Probabil veti avea de castigat pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pato Basil : Salut si bine-ai venit pe blogul meu :) multam fain de aprecieri ! as fi curios, daca exista ceva similar, o blogosfera locala, in orasul tau ? si, daca da, cum va imbunatatiti comunicarea si interactiunea in offline ?cele bune, te mai astept pe aici ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)