marți, 30 martie 2010

Alphaville & Bad Boys Blue in Romania

Duminica (28 martie 2010) ne-au vizitat tara, celebrele trupa Alphaville si Bad Boys Blue, in cadrul unui concert desfasurat la Sala Palatului din Bucuresti.
Cei 25 de ani de musica serbati de Bad Boys Blue, coincid cu lansarea unui dublu album aniversar. Cu aceasta ocazie, trupa a pleacat intr-un turneu mondial, ajungand in week-end-ul trecut si Romania. Playlistul celor de la Bad Boys Blue a inclus si celebrele hit-uri “Pretty Young Girl”, “You’re a woman”, “I wana hear your heartbeat”, “Lady in black” etc.



Nu trebuie sa uitam succesul inregistrat in Romania anul trecut (2009) de catre Alphaville, prin concertul din luna aprilie de la Arenele Romane. Ei au revenit anul acesta in Romania alaturi de cei de la Bad Boys Blue, intr-un eveniment de neuitat in care nu au lipsit marile lor hit-uri “Forever Young”, “Big in Japan”, “Sounds like a melody” si multe alte piese faine. Melodii cu care ne-am distrat la numeroase petreceri (chindii) in liceu si studentie, ori am dansat cu lumina stinsa fiind "deranjati" doar de luminile ledurilor de la boxele casetofoanelor...
N-am apucat sa ajung la acest concert dar mi-ar fi placut sa-mi aduc aminte de acei ani frumosi, cu musica adevarata. Mai ales ca sunt adeptul concertelor "live" si, de la cel din toamna trecuta al britanicilor de la Chicane (trupa mea favorita), n-am sa vad prea repede unul la fel de bun.


As fi avut o ocazie, uichendul trecut, sa merg la acest concert (desi anul 2010 ne va aduce o gramada de trupe tari si DJ apreciati). Cu toate ca suna "ispititor" si-o seara la Blidari :)) Ori intr-una zgomotecile din Focsani unde merg unii ca sa fie vazuti, ca sa asculte "musica in tendinte" ! 
Apropos, de cele mai multe ori, musica din cluburile noastre este "house". Asa imi spun, majoritatea celor care merg in astfel de locatii. Cand ii aud pe unii ca asculta "house", imi vine sa... Mai ales ca 90% dintre ei nu au habar de acest gen muzical, ori despre acel "minimal" enervant ! Care-i baga in sperieti pe restul oamenilor normali ce ajung in vreo discoteica, din intamplare, sa bea o bere, un cico, o cafea...
Important e sa nu lipsesti, altfel rad toti de tine daca stai ca "fraierul" unde e liniste si se poate asculta o musica decenta, sa te mai si auzi cu cei de la masa ta. Unde poti juca un wist, rummy sau table, cum facem cei care mergem (de aproape 2 ani) la Times.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)