sâmbătă, 6 martie 2010

Cine este Chinezu ?





Fix acum o saptamana, ne adunam la Wasserman, in cadrul primei intalniri a bloggarilor din Vrancea. Filmuletul meu nu e foarte grozav, dpdv la calitatii ; l-am filmat cu XpressMusic-ul meu care nu exceleaza la foto/video.
 
Chinezu' ne vorbeste despre inceputurile lui in blogosfera pana la actualul sau proiect, Sport Local

Raspunzand apelului sau de pe Twitter zic, sa il ajutam, in promovarea acestuia, prin cateva mentionari pe bloagele noastre, prin discutiile ce le vom avea cu diverse persoane din domeniu, interesate de continutul de pe saitul mai sus mentionat.
O sa am cateva discutii, cu doi amici de la cele 2 ziare locale importante in Vrancea, plus alte persoane care ar putea fi interesate de Parteneriatul pentru promovarea sportului local. Asa cum il stiu, Paiu' ar putea fi unul dintre cei interesati.

Nu intentionez sa fac o leapsa din aceasta postare dar, o rugaminte, in numele Chinezului, o pot avea la cei care veti dori sa ne alaturam acestui demers. In numele principiilor la care am aquisat la intalnire, a ceea ce "social-media" presupune si a mobilizarii de care vorbeam sambata trecuta.

Uichend placut, zambete si soare :)

4 comentarii:

  1. multumesc din suflet pentru sustineredata viitoare cand ajung la dau o bere :Dadica nu, dau doua, ca prea fain ai scris :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oricand, cu multa placere, Cristi ! acuma o sterg si eu la Bucuresti la Paul van Dyk, cu regretul ca nu pot ajunge si la Congresul PNL si sa raspund apelului facut de Cristi Andrei de la Agentia de Rating Politic !dar, o sa ne vedem, la Galele TNL :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vorbit si eu cu ai mei colegi de redactie. Sper sa iasa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia, mai bine daca ai vorbit tu cu Pitu, e ocupat ca sa-i fie bine "Mirunei" si nu mai iese cu baietii :) poate reusim sa-l scoatem in seara asta la Urziceni-Steaua, la o bere !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)