marți, 2 martie 2010

Azi pe 02 e "baba" mea :)

Tare baba mea de astazi : de departe, cea mai frumoasa zi din anul asta, soare cat cuprinde, destul de cald ! Am ajuns acasa foarte fresh de la scarbici, avand in vedere cele doar 2 ore de somn azi-noapte, cand am mai prestat la master. Chiar ma simt ok, m-am invatat cu cateva ore de somn pe noapte...
La orizont, se anunta o zi in care trebuie sa finalizez lucrarea de disertatie, dupa corecturile doamnei profesor-coordonator. E nevoie, sa ma misc repejor, pentru a termina lucrarea, a o coperta si trimite la Facultate. Asta daca vreau, ca in uichend sa ajung, impreuna cu Bogdan si Dragos, la concertul lui Paul van Dyk de la Arenele Romane. Avem facuta comanda la bilete pe net. Altfel, ne luam la intrare, la un pret mai mare, dac-or mai fii...
O primavara frumoasa se anunta si, abia astept, sa reincep alergarea la stadion, plimbarile in parc sau orice altceva presupune a iesi din casa. Niciodata, nu m-am bucurat mai tare, decat anul asta, ca se sfarseste iarna. 
Imi/Va doresc o primavara cat mai haioasa care sa fie un preludiu al unei veri fierbinti !
Cei care aveti si voi "babuta" azi, sunteti norocosi ! Eu mai am una "de rezerva" pe 9 martie :)) 
Dar, la cat de faina a fost ziua de azi, sa zicem merci si, sa dea Domnu', sa fie asa intreaga primavara si tot anul, ca tare-ar fi bine...

11 comentarii:

  1. Multumesc o primvara si o zi frumoasa si tie!Mult noroc cu lucrarea dar la ce facultate esti?Si sper ca ne vei aduce poze de la concert:>

    RăspundețiȘtergere
  2. multam fain de urare, Vali !is la Stiinte Juridice si Administrative !poze aduc, nu-i bai, am 4 giga pe telefon si 2+1 pe camera, plec blindat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am uitat sa-mi aleg baba. iar. :))...azi a fost intr-adevar frumos. dar niste ninsoare as mai vrea. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mirolara : numai tu esti de vina ca tot revine iarna asta !esti culmea, tu cu iarna ta :))las' ca te vad eu ce faci la 39 de grade la umbra :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Faina baba ai mai avut! Sa vezi baba mea, pe 5, cand se anunta lapovita si ninsoare, vant si fara soare... cel mai tare din parcare! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Baba mea e pe 5. Am auzit ca o sa fie o vreme urata de tot!

    RăspundețiȘtergere
  7. important e sa aveti o zi buna fiecare dintre voi, chiar daca se anunta frig pe 5 !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc la fel Patrick!:XIntr-adevar si pe mine ma face iarna mai posomorata,dar daca ninge frumos fara frig ma umple de bucurie:D

    RăspundețiȘtergere
  9. ca o ironie a sortii, vremea de azi m-a deprimat rau de tot :( vreau soarele de marti.

    RăspundețiȘtergere
  10. apropos, cand e baba ta, Mirolara ?de ce nu mi-ai zis marti, iti opream olecuta de soare :)atunci baba mea a fost ecstrem de generoasa !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)