vineri, 19 martie 2010

WEEKend LINK !

LINK 1 : Esti blogger si, fiind la inceput, ai nevoie de sfaturi ! N-ai prea mare habar de unele chestii, ce inseamna, ce rost au si cum se folosesc ? Vrei sa-ti cresti numarul celor care te citesc (followers), ori al celor care te-au adaugat in lista lor de linkuri ? 
Sau poti invata si singur din greselile facute ? N-ar strica, sa va uitati la ce scrie Makavelis - despre "adevaratele probleme ale bloggarilor" !

LINK 2 : la un alt level, pentru cei deja initiati ! Daca vrei sa aflii, ce lovele au facut pana acum, unii precum Zoso, Arhi, Vis Urat - cititi un articol despre "barosanii din blogosfera"

LINK 3 :  recent, un amic imi spune : fi-ti-ar Twitterul ! Ce-i ala ma', nu-ti ajunge Messengerul (YM) si Hi-5-ul ? 
Aflase, ca de vreo 2 luni mi-am facut cont pe FaceBook si Twitter, explicandu-i ca is facute pentru un alt nivel, ca trebuie si noi sa evoluam, odata cu gama diversa de canale de comunicare si socializare existente azi in on-line. I-am spus, pe scurt, despre ce e vorba si, ca e musai sa le folosesti, daca esti interesat de o "retea sociala"  puternica ! 
Mno, acuma ti-ai facut cont pe Twitter si nu stii ce sa faci. Iti tragi in lista celor pe care-i "urmaresti" (following) cativa prieteni care "ciripesc" de ceva vreme, jurnalisti, politicieni etc. 
Dar, revenind la primul link ce vi l-am recomandat azi, unde-s "barosanii", aia care conteaza pe Twitter, ce ID folosesc ei ? Pai, e simplu, d'aia ti-am recomandat linkul 3 ! Vezi si tu, ti-am adus informatia la nas :)

Uichend placut, zambete si soare !

Un comentariu:

  1. de mine twitterul nu se prinde... si cam multe retele de socializare online..la face to face o sa ne pierdem antrenamentul :D

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)