marți, 2 martie 2010

Asociatia UNIRISTII in C. N. UNIREA Focsani !

Sambata trecuta, am putut ajunge, atat la primul BlogMeet din Vrancea cat si la CNU, onorand invitatia primita din partea dl director Cornel Noana. Dansul, a avut o interesanta si inteligenta abodare, creand pe FaceBook grupul CN UNIREA, cu scopul de a ne aduna cat mai multi si a ne inscrie in asociatia "UNIRISTII".

Cu ocazia asta, mi-am revazut cativa dintre profesorii din perioada anilor de liceu (Capota, Soare,  Schmoll, Sarbu, Popoiu, Chiper, Dumitrescu... oameni minunati pentru mine). De asemenea, alti dascali pe care eu nu i-am cunoscut (Stefan de la Economic si Cherciu de la Cuza), persoane din mediul de afaceri de pe plan local (Roman si Martis), doamna senator Sorina Placinta etc. Din pacate am fost extrem de putini cei care am absolvit la CNU si-am venit, circa 7-8 fosti elevi...
Intalnirea a fost prezentata LIVE pe FaceBook de Dora Margarit - colega ce a tinut legatura  din sala de festivitati a CNU cu alti absolventi conectati la net. Domnii Noana si secretarul Romulus Buzatelu (care fac o treaba excelenta la CNU) au propus si-am convenit, pentru finalul lunii mai, sa facem o intalnire a fostilor absolventi alaturi de actuali si fosti profesori, care sa devina o traditie, o cutuma, pentru toti uniristii :)
Iata si cateva poze...

2 comentarii:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)