duminică, 28 februarie 2010

Cum a aparut Blogosfera Vrancea !



Sambata la 12 fix, am luat un taxi si-am decolat de la CN Unirea catre CN Cuza catre prima intalnire a bloggerilor din Vrancea. Asta desi, ii anuntasem pe colegii mei, cu 2-3 zile inainte, ca nu voi putea ajunge, din pricina masteratului. Intalnirea a fost gandita acum 2-3 luni de Iulia, Ioana si cu mine dar a fost organizata prin efortul exclusiv al lui GrimCris - cel care a reusit sa-l aduca pe Chinezu' - MVPul intalnirii.


Alaturi de el s-a aflat cel care te sfatuieste Cum Sa-ti Concediezi Seful - Stefan Murgeanu, cel care ne-a vorbit despre Reteaua Sociala si a facut o precizare extrem de importanta si corecta pentru prezent si, mai ales, pentru viitor : nu mai conteaza doar sa obtii informatia (pentru a detine puterea) ci sa anticipezi, sa vii cu ceva nou, sa fii constant si sa mergi pe drumul tau.


De aici, discutia a curs usor si catre blogurile de nisa, iar Tudor a avut cateva precizari din exemple personale. Dan Brasov mi-a facut impresia ca l-as stii din copilarie, desi nu ne-am vazut vreodata, cred ca ne asemanam foarte mult. Cu Ioana Cozma si Iulia Oancea m-am si cunoscut, dupa ce-am interactionat foarte fain prin blogurile noastre in ultima vreme. Au mai venit inca 2 domnisoare din blogosfera vranceana : Vali si Cristina plus Sorin Andronic si Dan Stefan.
La Wasserman s-a baut cafea, bere si suc, am facut planuri pentru proiecte de interes judetean si-am decis sa ne individualizam mai puternic pentru a ajunge mai vizibili si mai bine perceputi de catre cei care nu sunt la curent cu ce presupune blogosfera. Am vorbit despre cei aflati "on-line" si restul din "off-line" incercand sa determinam si pe altii, mai tineri si nu numai, sa ni se alature.



Au ajuns si 2 colegi bloggeri din Iasi (Andrei Bibire si SeoSlayer) care trebuie felicitati pentru efortul facut de a se deplasa la Focsani, ei aflandu-se la editia 20 din cate am inteles de la Grim. Am fost onorati de prezenta lui Claudiu Ciobanu care ne-a vorbit despre merchandising, Fmcg si campanii de promovare. De asemenea, Vlad Dulea care a realizat un clip absolut minunat - un slide cu poze de la blogmeet cu o musichie pe gustul meu !
Deci in Concluzie : Blogosfera Vrancea este cu mult peste asteptari, in ciuda faptului ca, n-avem in oras un cinematograf sau Mac, asa cum ne intreba Murgeanu ! Multumiri pentru poze tuturor ; am publicat si eu cateva primite de la voi ! UPDATE : stirea in Ziarul de Vrancea si Adevarul de Focsani




11 comentarii:

  1. Galerie foto: Bloogmeet Focsani, First Edition - http://ow.ly/1bYOT

    RăspundețiȘtergere
  2. Va felicit! Cred ca a fost un eveniment misto.Si bafta cu studiile. Te astept in Bucuresti pt. doctorat. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost într-adevăr un mom,ent frumos care se va mai repeta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dane, sa stii ca la fel am simtit si eu, anume ca ne cunoastem de-o viata! A fost o intalnire de bun augur pentru noi, ne-am cunoscut si am inceput sa credem ca putem face ceva pentru ca Vrancea sa creasca, sa fie cunoscuta in mediul online.O intalnire nu e de ajuns, asteptarile sunt foarte mari, ambitia noastra este cu atat mai mare cu cat vrem sa aratam ca putem face asta si sper eu ca in vara sau in toamna, la urmatoarea intalnire, sa venim chiar cu o schita pe care sa o punem in aplicare.Ma bucur ca ai putut ajunge, a fost o surpriza chiar si uite ca prieteniile se pot lega indiferent de convingerile politice, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, ceva baieti cu "ochii albastri" pe acolo nu ai vazut! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex, ma opresc aici, un master imi ajunge ! nu vreau sa ajung sa colectionez hartii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana, tot ce e frumos e bine sa se repete, sa se concretizeze in ceva si sa dea exemplu altora ! de aceea e bine sa avem si ceva proiecte pe viitor, dupa ce ne vom stii mai bine !fiind cu totii sociabili, am resimtit si-o nevoie de comunicare nu doar in blogosfera. de aceea ne-am intalnit si ne vom reintalni, legand intre noi amicitii sincere.

    RăspundețiȘtergere
  8. ...la partea cu convingerile politice : Dane, sa avem grija, sa nu interpreteze asta unii carcotasi care pot face o paralele intre amicitia noastra si ce a fost sau va fi la nivel national intre anumite partide. Stii tu, la ce/cine anume ma refer ;)cred ca e o dovada de maturitate si inteligenta sa treci dincolo de simpatiile politice, intr-o prietenie. In fond, nu suntem noi politicienii, in cazul de fata. ma bucur ca nu am abordat tema politicii la intalnire, desi Chinezu' e stapan pe domeniul asta si-am fi putut dezvolta. inclusiv recenta campanie de pe Twiteer despre "#NouaPolitica" despre care am scris si, la care, m-am alaturat si eu, recent.

    RăspundețiȘtergere
  9. Victor, nu am dat importanta acestui element, in sensul lui figurat, fireste :))daca stii tu ceva, astept detalii pe YM !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ar fi bine ca acest meeting sa fie anuntat mai din timp. Sa aiba si o tema. De regula intalnirile programate ( conferinte, seminarii, simpozioane, etc.) isi propun un subiect de discutie; fara a elimina si vreun subiect ad-hoc.

    RăspundețiȘtergere
  11. dl Constantin, nu aveam cum sa definim o anumita tema, pt prima noastra intalnire. abia ce ne-am cunoscut.poate a cam venit repejor, dar GrimCris s-a preocupat si nu a fost deloc usor sa il aduci pe Chinezu' la Focsani. e un mare merit pt Grim si pt ca a dat mailuri la majoritatea blogarilor din Vrancea.eu am zis sa ne vedem mai repede, chiar prin mai sa avem o intalnire. daca nu si mai repede.eu nu m-as grabi cu planuri ; intai sa ne cunoastem si, sa ne definim mai clar, in ce mod ne-am putea implica, fiecare dintre noi.poate va alaturati si dvs la urmatoarea intalnire, mie mi-ar face placere. va salut !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)