luni, 22 februarie 2010

Panouri in metroul din Japonia !

Ghici - ce reprezinta poza asta ? 
Castigatorul, poate sa-mi ceara sau sa propuna orice ii trece prin cap ! Daca ghiceste semnificatia celor 4 ipostaze. PS : Sa fie de bun-simt, okayu :))


UPDATE 1 : deseara, voi afisa semnificatia acestor 4 ipostaze.


UPDATE 2 : un detaliu - aceste simboluri se regasesc in "metroaiele" din Japonia !

Valy ne zice, ca ar fi "ipostaze ale vietii" :) Ma bucur, ca nu s-a comentat prima impresie care, dupa cum se vede, este una licentioasa !


DECI in CONCLUZIE : Acestea sunt cateva dintre panourile pe care le putem intalni in "metroaiele" din Japonia. Adicatelea, scaunele din imagini, sunt prioritare pentru (de la stanga la dreapta) :
1. persoana cu bratul ranit
2. persoana are in grija un copil
3. femeie insarcinata
4. persoana cu piciorul ranit


Adrian Stoica s-a apropiat cel mai mult de semnificatia acestora !

7 comentarii:

  1. cred ca e vorba despre modul in care se tine centura, cum se tine un copil in brate, femeile insarcinate nu pun centura, ultima nu prea imi dau seama, modalitate de prindere a centurii pt. femeile gravide

    RăspundețiȘtergere
  2. Valy, cu toate ca e vorba despre Japonia, raspunsul nu-i atat de profund :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dl Stoica, v-ati apropiat binisor de semnificatia insemnurilor !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, si-acum ce sa iti cer?Habar n-am.Uite, am vazut ca esti din Focsani. Ok. Cauta o sticla din cel mai bun vin din zona si, daca ne-m intalni vreodata, o bem impreuna. Daca nu, o bei singur. E bine?

    RăspundețiȘtergere
  5. multam fain dar, singur, nu poci face asta ; n-are farmec, oricata personalitatea ar avea acel vin... desi nu consum des, cu prietenii merge un vin bun, la o ocazie speciala. succes cu blogul, v-am adaugat in Goagal-Riderul meu !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)