luni, 1 februarie 2010

Va mai amintiti, emisiunea DiceMan ?

Apropos de calatorii : urmaream, cu cativa ani in urma, o emisiune foarte faina : "Dice Man". Ideea emisiunii, una foarte tare : "mergem unde ne duce hazardul" !
Emisiunea era facuta pentru Discovery iar personajul principal (Russel) si colegul ce-l filma (Sean),  plecau hai-hui sa viziteze Regatul Unit. Tipii, ce faceau : plecau de ex din Dublin, din centru, de la o terasa. Russell este cel care arunca zarul, alegandu-si in prealabil 6 directii (de ex pub-uri). Ajunsi in respectivul pub, inainte de a da cu zarul, alegeau 6 beri  sau 6 feluri de uischi recomandate de meseni. La fel procedau si cu mancarea, hotelul in care dormeau etc. Uneori, cand nu erau prea multe variante, se mergea pe par/impar. Era foarte posibil, sa ajunga in gara din Manchester iar acolo alegeau destinatia in functie de ce recomandau cei aflati in tranzit. Astfel, hazardul ii putea duce in Liverpool, Birmingham sau Edinburgh.
Dupa ce s-au convins producatorii ca emisiunea e rentabila, au marit bugetul si, amicii nostrii, au inceput sa aplice acelasi procedeu prin Europa. In stilul asta poposeau in locuri deosebite pe un traseu care era mereu incert. 
Pe langa umorul celor 2, emisiunea te incanta prin peisajele deosebite, cadrul natural fiind cel mai bine pus in evidenta. De asemenea, mancarea traditionala si bauturile din locurile vizitate, specificul local din regiunile Marii Britanii si restului Europei, o serie de detalii pentru cei interesati sa ajunga acolo.
Oare n-ar fi asta o buna metoda sa facem unele alegeri in momentele in care toate variantele ni se par de nerefuzat ? Si, nu e vorba doar intr-o calatorie, poate chiar si-n viata... Lasandu-ne la voia sortii. Si asa, liberul arbitru e posibil sa se mai insele in unele cazuri, cand alegem. Nu ?

8 comentarii:

  1. http://victorionescu.wordpress.com/2010/02/02/crin-contra-viorica/

    RăspundețiȘtergere
  2. imi placea f tare emisiunea. plecam de la serviciu mai repede… sa n-o pierd.:) ca format de tv e interesant, dar in viata de toate zilele, cine "se arunca" unde pica zarul? mai ales cand e vorba de decizii importante. ne place sa credem ca noi detinem controlul intotdeauna ...

    RăspundețiȘtergere
  3. CORESPONDENTA SPECIALA PENTRU PATRICK BLOGBY ROBERT HORVATH USA SAU SUA SAU CUM DORITI ! NEGUSTORII MORTII BOUT- BASESCU
 Filmul este gata. Documentarul facut pentru N.H.K Japan se cheama ” Fratii de arme Bout-Basescu ” .EL va fi preluat de statiile de televiziune americane. Este interesat si statia franceza Chanel 5 ( international ). Urmariti interviul meu luat cu Victor ( Bout pe blogul meu http://devanewyork.blogspot.com/.) in inchisoarea din Bangkok.
Cititi: THURSDAY, NOVEMBER 26, 2009FRATI DE ARME VICTOR BOUT TRAIAN BASESCU !
INTERVIUL LUI ROBERT HORVATH CU VICTOR BOUT
 Off camera Bout spune ca in cazul extradarii in SUA el ai va baga pe multi la apa, inclusiv pe ” fratele de arme. Documentele lui V.Vasilescu http://www.myspace.com/val2002 transmise de americani autoritatilor Tailandeze fac foarte posibila ca Traian Basescu sa fie chemat martor si mai tarziu inculpat in procesul de la New York

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Victor : prima data cand am vazut "Viorica", ma gandeam la alintul spus de catre Videanu lui Hrebe. dup'aia mi-am dat seama, citind articolul, ca era o referire la Catarama :)apropos, sunt convins ca "Viorica" (Safi) Catarama va candida, contra lui Crin. dupa mine este o mare deziluzie, avand in vedere ca a stat intr-un anonimat si n-a iesit cu nimic in evidenta, "noroc" cu scandalul Safi Invest. altfel, mare liberal...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mirolara : ma bucur, ca mai sunt si altii care au vazut aceste emisiuni si, ca nu-s singurul care s-a uitat la ea. apropos, fain tare articolul tau despre Ambra ;) daca tot suntem la capitolul "emisiunile adolescentei noastre" !sincer, inainte ma uitam mai atent si cu placere la Discovery ; nu pot spune, acelasi lucru si despre prezent. saru'mana de visita, te-am adaugat in lista colegilor din Focsani :)

    RăspundețiȘtergere
  6. PS : eu eram mereu cu ochii beliti la tv, in special la Italia UNO ! era nebunie totala, acel canal. Imi aduc aminte si de celebrul festival de musica din perioada verii "Festivalbar". sau emisunea sportiva "Mai dire gol..." cu un domn in varsta si-o prezentatoare tanara pe atunci, celebra azi : Simona Ventura. care prezenta, recent (pana sa scoata UPC-ul postul Rai Due) emisiunea "Quelli che il calcio..."intotdeauna mi-a placut la italieni, ca stiu sa faca divertisment de calitate. si, ca si tine si multi altii, am reusit sa invatam italiana "stand la tv". eu la scris nu ma descurcam, dar intelegeam aproape 70% din ce se discuta, restul intuiam, in functie de context.chiar imi pare rau ca avem atatea canale tv straine din diferite tari si nu avem unul italian.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Anonim - adica ROBERT HORVATH - "se stie" :)))la naiba'n puii mei !!! Am o "Corespondenta Speciala" :) carui fapt datorez aceasta "onoare", stimate domn Horvath ? pentru ca, din cate imi amintesc, nu v-am vorbit de bine pe cateva bloguri mai importante unde ati postat in ultima saptamana ?am zis ca nu va inteleg demersul, dar o sa va respect felul in care "spamati dvs" fara nici o jena. am inteles si ca altfel un puteti promova blogul personal sau actiunile dvs contra Presedintelui Romaniei - Excelenta Sa - domnul Traian Basescu !din punctul meu de vedere, lucrurile is simple : mai sus amintitul ins, Seful Statului roman (cum ar veni) nu trebuie neaparat respectat sau sa fim de acord cu el. Chiar daca domnia sa nu a inteles sa respecte functia intai in stat, nu e cazul ca sa procedam si noi asisderea. Ca atare, nu vad de ce nu am respecta macar vointa celor care l-au investit cu votul lor, fie si numai pentru un singur vot in plus, dara-mi-te pentru cateva mii. Asa functioneaza democratia si, pana vom avea un public mai educat, mai putine fraude electorale si o mai mare participare la vot, trebuie sa ne supunem majoritatii. A nu se intelege ca numai in favoarea lui Basescu s-au facut "manevre neortodoxe", toti (la o scara mai mare sau mica) fac aceleasi lucruri.Cat priveste cercetarile dvs, no comment ! Ati putea, totusi, sa evitati stilul "OTV-ist" din fraze. Iar, atentionarea ca nu veti mai avea bunavointa la postari pe acest blog, intra in functiune. Chiar daca Basescu nu imi e neaparat simpatic, asta nu inseamna ca imi plac ceilalti talibani, doar pe ideea ca ii sunt ostili Presedintelui. Cum v-am mai zis pe blogul lui Garcia Muerte : "...prefer un PD-L-ist cu argumente decat un antibasescian cu spume la gura" !Cat nu ai argumente si bun-simt, n-ai ce discuta cu mine ! Si cum eu nu pot proba ce afirmati dvs, permiteti-mi sa nu va cred pe cuvant, referitor la ce afirmati despre Presedintele Romaniei - Excelenta Sa - domnul Traian Basescu !PS : ...in pana mea ! am scris deja de 2 ori carnatzaria asta :))

    RăspundețiȘtergere
  8. …sau “beverly hills” si “melrose place” in limba italiana. :) ma bucur ca ti-a placut postarea cu ambra. inseamna ca anii '90 nu au fost asa rai pana la urma. :) am primit recent un pont de la Nicu pentru canalele mediaset daca vrei sa le vezi "free-to-air" pe Hotbird 13 grade Est. daca nu, ramane you.tube. vezi o emisiune de o ora in 3 parti, dar o vezi. :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)