luni, 8 martie 2010

PAUL van DYK in Romania 2010 : pictures report !

Iata, cateva dintre pozele facute sambata seara, la Arenele Romane. Conditiile nu erau cele mai bune, CANON-ul meu nu e ultimul racnet, iar locurile unde am stat la concert nu au fost printre cele mai apropiate de scena. CLICK pe fiecare poza, pentru o rezolutie mai buna !

UPDATE : revin si cu ce am filmat sambata seara :) Deocamdata, sortez clipurile, p'urma le incarc pe Youtube. Ar trebui sa prezint si detalii despre concert : plusuri si minusuri ! Rabdare, is vreo 3 GB de poze si filme :D

5 comentarii:

  1. Eram sigura ca voi avea poze pe blogul tau de la acest concert. De cum am auzit la tv de venirea lui Paul van Dyk stiam ca vei fi acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. am facute multe poze, pentru a selecta cateva. era intuneric si jocurile de laser si lumina nu creeaza conditii prea bune !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, nu puteam rata concertul ! PAUL van DYK este un dj renumit, din vechiul val, care a facut un concert de sensatie.alaturi de cei mai buni prieteni ai mei, ne-am incarcat suficient pentru cateva luni, pana speram sa mergem la altul. de 2-3 ori pe an e mai bine decat sa merg in discoteca unde ma simt stingher ; nu pot suporta musica aia galagioasa, repetitiva si stresanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept si urmatoarele pozele,fimuletul si bineinteles detalii!

    RăspundețiȘtergere
  5. okydoky, Vali ! or sa fie cateva impresii, in curand :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)