marți, 23 martie 2010

Mananc, deci exist !

Apropos, titlul postarii este al unei emisiuni care-mi place mult, difuzata la Realitatea Tv - o realiza Dan Chisu. Sper sa se reia, cine stie pe unde mai umbla Chisu ! 
Revenind, mancarea mea de azi nu e una sofisticata, nu e speciala, doar ca-mi plac mult de tot omletele mai ales cele facute de mine :)

Exceptia din omleta ce-am facut-o azi poate fi doar prezenta somonului luat de la Supermarketul Zamfir. Asta si pentru ca Joi e dezlegare la peste si-am luat cate ceva zilele astea.
La minunata si delicioasa omleta cu somon, ciuperci, cas si branza Bavaria Blue, am adaugat una din bauturile mele racoritoare preferate (alaturi de minunata braga, racoritoarea socata la borcan din zilele toride de vara ori limonada cu miere).
In cazul de fata, este vorba despre "Ginger Beer", ce se gaseste nu foarte usor dar va zic eu unde - la acelasi Market Zamfir.
Pe viitor, voi cumpara radacina de Ginger de la Kaufland si imi voi prepara, propria-mi bere-ginger.

PS : Urati-mi Bafta, azi am Disertatia si de prezentat Lucrarea finala a Masteratului ! Mi-am ales "Curtea Europeana a Drepturilor Omului" :)

UPDATE : yuhuu - gata cu masterul, i-am impresionat la Disertatie :)

Deci in Concluzie : desi, am sensibilizat putin subliminalului cititorului, in reteta mea, sa recunoastem - Marketul Zamfir este de departe prima optiune a focsaneanului care apreciaza calitatea ! Plus ca e o investitie locala si oamenii astia merita sustinuti si apreciati deoarece intorc profitul tot in judet !

14 comentarii:

  1. La Zamfir/ Sud fac si eu cumparaturi pentru ca au produse din carne proaspete ! Totusi pentru ca le facem reclama, nu am putea intreba de ce fluctueaza atat de des si mult pretul la carnea de pui ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mi se facu` foameeee:))ADICA..nu foameee.. ci poftaaa:))maine vin la sedinta...te rog adu`mi si mie o portie;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Valy chiar nu stiu sa raspund la intrebarea asta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Simone, nu poci sa aduc acolo ca ma linsati daca fac asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata bine de tot! Cum e branza Bavaria blue? Eu n-am mancat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca tu ai incercat sa reproduci un steag intocmai ca aici, dar n-ai stiut la ce tara sa te opresti :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Dane! Bine ca ai scapat de invatat ;))Referitor la mancare, sa iti fie rusine, tocmai ma faci sa ma duc la masa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia, Bavaria Blue este ca orice Branza cu Mucegai, nu fac mare diferenta, mie-mi plac si din cand in cand mai iau sa-mi fac pofta.Mai tolerabila, pentru cei care nu sunt obisnuiti cu acest sortiment de branza, este Branza Brie, aia cu mucegai alb si mai putin sarata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Alibus, chiar ca e tare prezentarea aia din linkul tau. Stiu ca o branza cu mucegai nobil se degusta cu cateva boabe de strugure. Dar asta-i pentru connaisseurii profunzi, eu is doar un mic profan in domeniul asta. Cu toate ca, imi place f mult, felul asta de branza, unii gasind dizgratios mucegaiul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dane, pai dupa ce mi-am clatit ochisorii la atatea retete ale Iuliei, din ultima vrene, am zis sa postez si eu din ce mai fac, cand ma mai joc cu un anume fel de mancare. cu toate ca nu se poate compara cu o mancare gatita, fac mereu dintr-o omleta ceva special. mai ales ca sunt genul care crede ca o mancare pt a fii satioasa, tb sa aibe si-un aspect deosebit ! nu chiar ca in bucataria frantujilor, dar ceva in genul celei britanice, daca vorbim de omleta.PS : bucataria mea favorita -- traditie de la strabunicul meu Dasos din Ioaninna, este cea greceasca :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @PATRICKdan & @IuliaAsa este. Branzeturile de acest gen merg foarte bine alaturi de struguri si, binenteles, un pahar de vin. Eu fac destul de des astfel de combinatii.As vrea sa te contrazic un pic. Exista variatii mari de gust intre diferitele branzeturi cu mucegai. Incearca de exemplu sa gusti Bavaria Blue (care btw Iulia aduce cu Danish Blue la gust) si apoi sa incerci Gorgonzola. Desi aspectul te-ar putea pacali, diferenta de gust va fi usor de sesizat. Eu unul prefer gorgonzola mai mult pentru sosuri iar in cazul consumarii individuale ma indrept catre atfel de branzeturi, dar porbabil e pana la urma o chestiune de gust.Numai bine!p.s.: Sa inteleg ca trebuie sa te felicitam, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci..in concluzie..indraznete incercarile tale culinare insa daca sunt la fel de gostoase pe cat de apetinsante...e OK!

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)