marți, 16 martie 2010

Stati ! Exista o Explicatie...

No, buna seara, dragilor !
Vali - colega mea din blogosfera din Focsani - abordeaza azi un subiect placut oricaruia dintre noi - "Desenele Animate" - alea misto, din copilaria noastra ! La care, am ales sa ii raspund maine, intr-o postare detaliata :)

Trebuie sa fac o mentiune : aceasta postare, vine dupa cateva zile de chin (inca neincheiate) in care am avut si, am inca, falca umflata, basca ceva dureri "banale" ale unei masele... Plus alte "evenimente" care m-au determinat sa fac un pas in spate si sa le analize la rece, ca sa zic asa...
Ma bucur, ca am reusit sa revin, desi abcesul dentar a avut parte, in ultimile zile, de o adevarata "delicatesa" : 9 Ampiciline Forte (500 mg). De ieri m-am blindat serios si-am mers la Farmacia 24 (scump, oricare alta farmacie, e mai ieftin). De acolo, am luat 10 Ospamox de 1000 mg (un fel de TriNitoToluen al antibioticelor), cu care voi lovi adanc dusmanul ce nu-mi da pace de vreo 2-3 zile. Pe astea, le azvarl la 8 ore, ca-s cherosen, frate :))

N-am avut vreun chef de postari pe blog, in ultimile zile. De asemeni, am stat ceva mai mult pe Twitter pe al meu Nokia 5320 si-am neglijat Messengerul (care a fost deschis f putin) si pe unii dintre amici. N-am iesit in uichend la Times, asa ca sper sa gasesc indulgenta la pretenari. Mno, d'aia is preteni, sa ma inteleaga !

Altii care inca mai cred ca eu glumesc, cand le zic ca ii zbor din YM, pentru buzurile date, ati cam abuzat de calmul meu providential si de faptul ca nu reactionez la cald.
Alte persoane au cam fost neglijate la apelurile pe mobil ce mi le-au facut : Gabi si Adi, probabil m-ati sunat sa iesim la Times, Alina probabil vroia ceva lamuriri fata de unele evenimente  mai recente ; bine ca n-au sunat de la munca... 

Norocul meu ca ziua a fost faina, chiar calduroasa pana la pranz cand, cativa pungasi de fulgi de nea, dansau fara nici o jena intr-o atmosfera primavaratica ! Tot azi, dupa ce-am primit in uichend ok-ul profei indrumator la Lucrarea de Disertatie, am facut si depus dosarul in vederea sustinerii lucrarii ce bate la usa. 
Apropos - saru'mana doamna Guiu, sunteti foarte de treaba, multumesc frumos pentru intelegere si ajutor ! Bine, eu hotoi-banditoi international : am ales special o doamna profesoara sa-mi coordoneze lucrarea, asa cum am procedat si la Licenta unde am avut acelasi tip de dascal (pe doamna Sonia Geagiu - avocat in baroul Constanta la acea vreme). Tipul de profesor indrumator foarte sever, care te intorcea de suficiente ori cu lucrarea, atent la detalii si care te sustine neconditionat in fata Comisiei ! 

Cam atat, simteam ca trebuie sa dau socoteala pentru absenta mea, de pe blog. Asa cred eu ca e frumos si de bun-simt fata de cititori si prieteni ! Maine, vorbim despre Desene Animate, si-i raspund colegei Vali ! Seara linistita, oameni buni !

2 comentarii:

  1. Chinuri grele am indurat si eu cu dantura,am avut un abces din cauza caruia am pierdut o masea asa ca te sfatuiesc sa te duci urgent la un medic stomatolog ca si eu am facut acelasi lucru ca si tine si anume am incercat sa remediez situatia singura prin medicamente...Cat despre desene vorbim maine cand vin de la liceu:*Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci pentru sustinere, Vali !nu puteam merge la dentist asa, insa voi merge, cu siguranta, dupa :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)