luni, 29 martie 2010

#RoBlogFest 2010





Am avut banner pe blog pentru o scurta perioada. Fusei votat de cativa dintre cititorii mei care si-au facut cont acolo. E drept, procedura nu era prea usoara, nu mergea doar cu click-uri pe o bulina, era musai sa ai cont, ca sa votezi.
Desi m-am inscris la 3 categorii, m-a calificat doar la sectiunea "cel mai popular blog". Dupa prima etapa de votare, care a durat circa o saptamana, n-am reusit sa intru in finala.
In cele din urma, s-a publicat clasamentul si ocup un onorant loc 105 din cele mai bune 500 bloguri din Romania participante. Tinand cont de pretentiile celor care s-au inscris si de faptul ca acest concurs este, se pare, singurul care certifica cele mai bune bloguri din Romanica, ma pot declara multumit. Mai ales ca este prima mea participare.
E important de precizat ca nu am vrut sa abordez acest concurs prin a scrie articole pe blog pentru a-mi creste cota in acea perioada si n-am facut apeluri la prieteni sa ma voteze. Asta desi, participarea presupunea sa imi fac un puternic lobby folosindu-ma si de retele sociale. 
Daca voi considera oportun sa particip si in 2011, voi avea o alta abordare. Pentru mine a fost un experiment destul de ok, desi foarte multi critica (uneori just) conditiile de jurizare si alte deficiente inerente oricarui concurs ce acest fel.

Multumesc frumos, celor care ati facut cont acolo si m-ati votat !
Rezultatele Finale la toate categoriile le gasiti AICI !

4 comentarii:

  1. felicitari! (ce mai conteaza cine, ce, unde, cand, cum...:) data viitoare la mai mare!..si apropo, eu credeam ca pentru concursul asta trebuie sa te nominalizeze altii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. saru'mana Mirolara !asa credeam si eu anul trecut ! d'aia nu m-am inscris, pe langa faptul ca abia facusem ochisori in blogsfera de 1 an si ceva ! anul asta, zisei sa incerc, dar fara indemnuri pe Twitter, Mess, si alte canale incat sa fiu votat, ori articole scrise care sa-mi aduca trafic etc.o saptamana buna !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări ! Ţinând cont că nu ai folosit mijloacele de popularizare şi nu ai "solicitat" voturi consider că ai avut un loc foarte bun ! Pentru data viitoare te sfătuiesc să contezi şi pe noi, prietenii tăi on-line !

    RăspundețiȘtergere
  4. multam fain, Vali !apreciez gestul tau dar voi vedea intai daca ma ridic la nivelul asteptarilor mele pe parcursul anului acesta, pt a candida pe bune acolo si a obtine voturi ! sunt constient ca mai am de lucrat la unele aspecte.BTW : felicitari pentru vestea ce ai primit-o recent, sa fiti mandrii de fetita si sa va aduca bucurii !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)