luni, 21 ianuarie 2013

Yahoo Mail - Scheduled Maintenance




We are undertaking some essential, but extensive maintenance to improve Yahoo! Mail. During the maintenance period, some users may experience problems accessing Yahoo! Mail.

We sincerely apologize for this inconvenience. Your account is in great shape and we are working to have it available again as quickly as possible. Yahoo! Mail Team 

Nu e vorba ca mi s-a intamplat astazi, oricum imi citesc mailurile zilnic. Cu toate acestea, se pare ca trebuie sa mai astept putin pana imi voi putea accesa contul de Yahoo Mail.

Concluzia : contul meu Yahoo e beton ! Decat doar ca nu il pot accesa :)

5 comentarii:

  1. Bafta sa se rezolve cat mai repede, sfat schimba furnizatorul de email , ai atatea servici mult mai bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place! Contul tau "is in great shape" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. am si pe gMail, doar ca nu ma simt prea comod acolo !de curand, mi-am configurat cateva adrese cu numele meu pe Yahoo.RO :)asta pana nu le ia altcineva - iti recomand, e mai putin spam !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Taverna Piatra Craiului : Eu inteleg, ca notificarea primita de la echipa Yahoo "e de bine" ! Totusi, cred ca situatii de acest gen se intampla si nu e chiar o tragedie. Contul este ok, l-am accesat si nu mi-am facut griji prea mari. Dar, mi s-a parut interesanta patania recenta :)Sunt curios, pentru ca tot a ridicat mai sus questiunea Dragos : ce provider preferati pentru casuta de mail - in relatia cu clientii dvs ?

    RăspundețiȘtergere
  5. aceeasi intrebare si la tine, Dragos : ce preferi : Yahoo sau gMail ?ai si alte alternative ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)