luni, 7 ianuarie 2013

Best Of 2012 - SPORT (1)




La Multi Ani 2013 v-am zis in ultima zi a anului trecut. De atunci, am intrat intr-o semi-hibernare, avand cateva zile libere. Printre chestiunile profesionale si personale, am reflectat si la ce imi propun pentru anul 2013 cu acest blog trecut de momentul aniversar - 5 ani in online. 

In 2013 incep altfel analiza anului precedent, urmare a perioadei sarbatorilor de iarna - Craciun si Revelion. In perioada urmatoare urmeaza o selectie a articolelor din categoria SPORT (local/judetean, national si mondial) asa cum le-am abordat pe blog in cursul anului 2012.















In episoadele urmatoare, urmeaza celelalte categorii / sectiuni abordate in acest blog. Pana atunci, spor la lectura, daca doriti sa recititi cateva dintre evenimentele sportive ale anului trecut. 

O saptamana minunata, caldura si zambete :)



 

2 comentarii:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)